Hotel Kay Adults Only
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Playa del Carmen Main Beach
Fotogalerie voor Hotel Kay Adults Only





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 kingsize bed laden

Eenvoudige kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een (laptop)kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een (laptop)kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Gelegen op de bovenverdieping
Een (laptop)kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 2 Norte, entre 5a Avenida y ZFM,, Playa del Carmen, QROO, 77710
Over deze accommodatie
Hotel Kay Adults Only
Gelijkaardige accommodaties

Pelicano Inn Playa del Carmen - Beachfront Hotel
Pelicano Inn Playa del Carmen - Beachfront Hotel
- Op privéstrand
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 321 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: USD 60 per accommodatie per verblijf
- Bestemmingstoeslag: USD 2 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Kay Adults Only
5,8
6,0
Netheid
4,8
Voorzieningen
6,8
Personeel en service
5,6
Milieuvriendelijkheid
5,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
25 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Beatriz
23 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatriz
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Javier
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javier
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jake
20 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jake
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shea
Reisde met een groep
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shea
7 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Justine
Reisde met een groep
25 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible séjour dans cet hôtel
Justine
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Daisy
20 jun 2025
Daisy
7 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
DONATO
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
DONATO
8 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jose
Reisde met partner
5 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Paola
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid
Paola
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Humberto
Reisde met familie
21 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Humberto
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ricardo
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jeffrey, Richardson
30 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Jeffrey
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Esmeralda
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esmeralda
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Shawn David
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn David
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laura Minerva
8 apr 2025
Laura Minerva
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
8 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YASMIN AZENETH
5 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASMIN AZENETH
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Jeffrey, Richardson
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gloria
Reisde met een groep
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gloria
3 nachten verbleven in februari 2025








