Yoshi-Ima
Pension met gratis ontbijt, op wandelafstand van Shijo-straat
Fotogalerie voor Yoshi-Ima





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 315
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Room) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Gion
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.387 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yamatoohji Higashi-iru Nishinocho 229, Shinmonzendori, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0088
Over deze accommodatie
Yoshi-Ima
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 247
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yoshi-Ima
Yoshi-Ima Inn
Yoshi-Ima Inn Kyoto
Yoshi-Ima Kyoto
Gion Yoshi-Ima Hotel Kyoto
Yoshi Ima
Yoshi Ima
Yoshi-Ima Kyoto
Yoshi-Ima Guesthouse
Yoshi-Ima Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yoshi-Ima
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
11 jul 2025
Paul
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Something to remember
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent, Mason
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Wenqian
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenqian
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yashira
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible experience
Yashira
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Alain
Reisde met familie
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alain
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Fatimah
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fatimah
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sara Filipa
14 jun 2024
Sara Filipa
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
lynne
Reisde met familie
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lynne
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alyssa
Reisde met partner
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyssa
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
10/10 – Uitstekend
Sara
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Raul
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raul
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Spencer
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spencer
10/10 – Uitstekend
Jonathan
21 nov 2023
Jonathan
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Suhail
Reisde met partner
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suhail
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Alessandro
Reisde met partner
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandro
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
anabel
30 jun 2023
anabel
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Andrew
27 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
koichiro
2 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
koichiro
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
k
Reisde met familie
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

















