TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Hotel aan het vlonderpad van Kyoto met een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 141
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (with Shower) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Shower)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 570 beoordelingen
De prijs is € 270
2 dec - 3 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

103-3 Oidecho, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0022
Over deze accommodatie
TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 442 beoordelingen
De prijs is € 102
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tassel Sanjo Shirakawa Kyoto
TASSEL HOTEL SANJYO SHIRAKAWA
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Hotel
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Kyoto
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
7 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
??
1 okt 2025
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
saemi
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
saemi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvain
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvain
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kaido
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaido
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gloryvee, Humacao
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloryvee
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takuya
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Krista
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krista
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JAMIE
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAMIE
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Saul
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lynda
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynda
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
???
10 mrt 2025
???
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Higi
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Higi
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yu Lung
6 mrt 2025
Yu Lung
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Heather
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heather
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Monica
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shiori
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiori
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicole
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Michiko
Reisde met een groep
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michiko
2 nachten verbleven in oktober 2024

















