Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi

Receptie
Zitruimte lobby
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1300 per persoon)
Receptie
Architectuur

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 142
2 dec - 3 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op de stad

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
240 Yamazaki-cho, 2 chome, Kawaramachi-dori Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8032

In de buurt

  • Pontocho-laan - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Shijo-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Yasaka-altaar - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kawaramachi - 5 min. wandelen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 6 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 62 min. rijden

Restaurants

  • ‪サンマルクカフェ - ‬1 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. wandelen
  • ‪鎌倉パスタ ユニゾイン京都河原町四条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪将月 - ‬2 min. wandelen
  • ‪タリーズコーヒー 河原町六角店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
In de omgeving van Pontocho-laan en Markt van Nishiki ligt Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi, waar je geniet van een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
  • Rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Een automaat
Kamervoorzieningen
De 232 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Bidets, bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 23 inch met satellietzenders
  • Verwarming en beperkte schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.300 voor volwassenen en JPY 650 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (wekelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Dun tapijt in de kamer
  • Lift (90 centimeter brede deur)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Lcd-tv van 23 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1300 voor volwassenen en JPY 650 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Travelodge Kyoto Shijyo Kawaramachi
Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel
Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi Kyoto
Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi?

Vandaag, 1 nov. 2025, kost een verblijf bij Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi van één nacht voor twee volwassenen op 2 dec. 2025 min. € 141,82, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 5 minuten wandelen van Kawaramachi-straat, Pontocho-laan en Shijo-straat. Ook Markt van Nishiki en Yasaka-altaar liggen op een kwartiertje wandelen. Station Kawaramachi ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Metrostation Shiyakusho-mae is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Travelodge Kyoto Shijo Kawaramachi

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 113 van 255 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 81 van 255 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 255 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 255 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 255 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel gunstig gelegen t.o.v. winkels, gezelligheid en vooral het openbaar vervoer.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

MAURICE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In a busy area during the day and evening, this hotel is surprisingky quiet. I had the luvk of a room on the 14th floor with stunning view. Syores are within walking distance, food area as well. And as many other tourists, we took the early public transport to visit the many temples, zengarden and royal palace.
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Devon

Negatief: Personeel en service
The bed was comfy, room was clean except there was this smell that i couldn't identify coming from the bathroom. Did not like the laundry area. Only 2 washing machines for 10 levels of guests. Every laundry time was like a war zone with everyone competing to use them.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Phoebe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic room, but well priced, has everything you need, and great location! Staff were extremely helpful and kind. It was right next to a Round1 arcade, which was very fun at the end of the night!
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mckenzie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place in a safe location with super friendly staff
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Rebecca

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
You can tell that the hotel hasn't had a good cleaning in a while and my fridge and coffee supplies were dirty
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lauren

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Very clean hotel
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

ANDREA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very central place, good size room.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is great. The only surprise/downside was having to pay more in extra taxes in Kyoto for the hotel room. This large extra fee (nearly as much as the entire hotel cost) was not mentioned or clearly shared on the Expedia site when booking. Otherwise, it was a great stay, in a great location near lots of attractions, restaurants, & shopping areas that were within walking distance. Perfect for 1-2 people with minimal/carry-on luggage.
The view from our room.
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Mohammad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property, breakfast could have been better was very average literally just 1 item. Overall stay was good, rooms a bit small and claustrophobic however guess thats what most hotels here have. Overall pretty good stay and excellent location.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Brigette

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Satomi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセス抜群で、スタッフさんの対応も丁寧で快適に過ごせました。ただし朝食会場は、人手不足なのか片付けが追いついてなくて残念でした、
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hui Zhen, Brooklyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Area is safe. Hotel looks is good and feels clean
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great stay!
14 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

SAWAKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
不要なものを省いてスペースを確保しており、また、必要な物はしっかり充実されている、とても良いホテルだと思います
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Metram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

kazunari

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適でした
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Masayuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地が最高でした。
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Arielle

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Very busy location, this hotel is right in the heart of downtown so it was very accessible to dining and shopping which was great however the hotel itself is a bit outdated and not the cleanest. The washroom was very small and squishy, and the room itself does not have much space to open up your luggage. You could also hear people in the hallways so it was sometimes very noisy. Staff was very friendly and helpful.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sultana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Great!

We had a lovely stay and the hotel is really nice, especially location and connections to all key tourist sights. The only concern I had were the very small/short pillows which made sleep very uncomfortable.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

SHINRI

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

eiji

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

qin, churchlands

Ok
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Akemi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

MUNYOUNG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025