The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, op wandelafstand van Nijō-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books

Terras
Voorkant van accommodatie
Lobby
Lift
Voorkant accommodatie - avond/nacht
The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books bevindt zich dicht bij Nijō-kasteel en Kyoto Imperial Palace en biedt een dakterras, een wasserij en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 eenpersoons zetelbed

Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(36 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken (Corner)

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Corner Single Room

  • Max. aantal: 1

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Universal Room

  • Max. aantal: 2

Single Room

  • Max. aantal: 1

Adjoining Two Single Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
508 Anenishihorikawacho, Kyoto, Kyoto, 604-8264

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kyoto Imperial Palace - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Kyototoren - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Altaar Heian - 4 min. rijden - 3.5 km
  • Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Nijojo-mae - 4 min. wandelen
  • Station Omiya - 10 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 60 min. rijden

Restaurants

  • The Rockin’ Hearts
  • ‪マスサンコーヒーショップ - ‬4 min. wandelen
  • ‪Sweets Cafe KYOTO KEIZO - ‬3 min. wandelen
  • ‪更科 そば処 - ‬4 min. wandelen
  • ‪PUB Karr - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books

Hotel vlak bij Nijō-kasteel
The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books bevindt zich dicht bij Kyoto Imperial Palace en Tempel Higashi Honganji en biedt een dakterras, een wasserij en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), meertalig personeel en bagageopslagruimte
  • Een automaat, een lift en een kluis bij de receptie
  • Rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten laten hoge cijfers zien voor het behulpzame personeel en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 85 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Diepe ligbaden, toiletten met elektronische bidets en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.100 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Opmerking: het ontbijt wordt bij deze accommodatie in een doos klaargelegd in de ontbijtruimte.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 12 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1100 per persoon
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hedistar Hotel Kyoto Nijo
Hedistar Hotel Nijo
Hedistar Kyoto Nijo
Hedistar Nijo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books voor parkeren?

Bij The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 3 km afstand van Nijō-kasteel, Kyoto Imperial Palace en Tempel Higashi Honganji. Ook Kyototoren en To-ji-tempel liggen op 5 km afstand. Station Nijojo-mae ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 307 van 568 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 216 van 568 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 568 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 568 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 568 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mark

4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Dewo, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

友成

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
安くてとても清潔!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

まさゆき

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が清潔に保たれ、設備も良い。 従業員の方は礼儀正しく、常に穏やかで的確な対応をしてくれました。 今回、初めての宿泊になりましたが、素晴らしいのひと言です。 ありがとうございました。
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

???

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆっくりできました
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshiki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄東西線の二条城駅から本当に歩いてすぐなので、交通の便、観光地へのアクセスに関しては文句なしの5つ星です。また、新しいカフェが続々とオープンしていて活気がある三条通商店街も徒歩圏内にあるので、食事にもお茶にも困りません。ホテルは内装が落ち着いていて過ごしやすかったです。朝食の和食弁当も品が良くて美味しかったです。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Udo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes, ruhiges kleines Zimmer. Das gebuchte Komfortfrühstück entsprach nicht europäischen Qualitäts- und Geschmacksvorstellungen. Es gab jeden Tag das Identische: Eine sehr salzige Suppe sowie eine Box aus dem Warmhaltewagen mit Reis, komischem Gemüse, einer Miniportion Kartoffelsalat und einer sehr kleinen Fleischkugel.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Qing

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place with and super affordable
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ange

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un très bon hotel situé à côté du métro et du château de nijo-jo il y a donc bcp a faire. Les chambres sont petites mais bien équipée j'y ai passé 3 nuits sans difficultés.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

MAI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があり、快適に過ごすことができました。 水回りもとっても綺麗です。 漫画やドリンクも豊富でまた利用したいです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Elisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located beside a subway station and various bus routes. As well as a 15 minute walk from a commercial area and the JR station.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

タダシ

Positief: Netheid
立地、コスパGood
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place to be if you like comic books/manga/etc. Room was relatively small, but exactly the size I needed as a solo traveler.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Nobue

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed Gion frstival season. The hotel is good plase where is near the festival,and then the room is good too.I want come again.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Vichith

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A isn't properly positioned. Air is cold while sleeping.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Shr

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place close to everything
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, helpful staff, the breakfast was lovely and unlimited hot drinks!
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place rules
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Patrice

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Althea Love

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for transport. Convenience store nearby. Clean and great accomodation.helpful staff
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Hagio

1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Jesse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service

Great for solo travelers learning Japanese

Has a library that boasts an impressive collection of new and old manga. Guests can borrow up to 10 books at a time. Almost all the manga are in Japanese. If you do not know Japanese or not learning Japanese, I feel this is a completely missed opportunity. Breakfast is a Japanese bento box with miso soup. The breakfast is very healthy containing a hodgepodge of rice and pickled vegetables. The breakfast is low on meat, usually it's a single meatball and a slice of cooked fish. The hotel room is tiny, so people who are taller than 6 ft or have a lot of luggage might find it difficult to navigate. The beds here are EXTREMELY firm. I like sleeping on firm beds so it was not a problem for me. Also did not like the position of the air condition which blows directly towards the bed. I had to turn if off to avoid freezing while asleep. To rooftop space is small and not very practical for reading. It gets very sunny up there and there is no shade. Hotel has definitely seen some better days, noticed the ceiling of my room had cracks and there is a noticeable stink when the staff are cleaning the rooms.
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025