Particuliere eigenaar
Gion Guesthouse Yururi
Pension voor volwassenen in Kyoto
Fotogalerie voor Gion Guesthouse Yururi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 349
11 dec - 12 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Economy huis, meerdere slaapkamers, niet-roken laden

Economy huis, meerdere slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
8 slaapkamers
2 badkamers
Een haardroger
Een microgolfoven
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 584 beoordelingen
De prijs is € 167
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

434-4 Rinka-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0062
Over deze accommodatie
Gion Guesthouse Yururi
Gelijkaardige accommodaties

OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 101 beoordelingen
De prijs is € 202
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Schoonmaakkosten: JPY 15000 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Gasten jonger dan 6 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gion Guesthouse Yururi House
Guesthouse Yururi House
Guesthouse Yururi
Gion Yururi
Gion Guesthouse Yururi Kyoto
Gion Guesthouse Yururi Guesthouse
Gion Guesthouse Yururi Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gion Guesthouse Yururi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
yang606
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yang606
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
mario
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugar inmejorables
mario
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Sam, New Zealand
14 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super friendly
Sam
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
旅人, 千葉県
19 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地の良い宿
旅人
2 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 feb 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
滞在する人へ
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Mari, 東京
4 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mari
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
PO-CHOU
23 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PO-CHOU
4 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Yuki
10 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗でフレンドリー
Yuki
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
Emmanuel
1 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stingy breakfast and a terrible on-site manager

Emmanuel
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
RICARDO
28 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and charming
RICARDO
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon emplacement mais chambre un peu petite
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
CHAE HONG
11 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다다미방 경험을 해본것이 너무 좋았네요.
CHAE HONG
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Flo, Whistler
19 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Fun Guesthouse welcoming to all traveller
Flo
10/10 – Uitstekend
SeGeon
5 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SeGeon
10/10 – Uitstekend
Novrita
1 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Warm and Beautiful Guest House
Novrita
10/10 – Uitstekend
Thiago
25 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible experience
Thiago
10/10 – Uitstekend
Sally, SEOUL
29 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
기온 근처라 걸어다니기 편안해요
Sally
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable House
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
NAOHIRO
23 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service

















