Hotel Gion Misen
Gezinsvriendelijke hotel in Kyoto
Fotogalerie voor Hotel Gion Misen





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 197
27 nov - 28 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Queen) laden

Superior kamer, niet-roken (Queen)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Queen) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Queen)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Luxe Twin kamer, niet-roken laden

Luxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (with Private Garden) laden

Comfort Twin kamer, niet-roken (with Private Garden)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op de stad laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken (Comfort Twin) laden

Executive Twin kamer, niet-roken (Comfort Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 747 beoordelingen
De prijs is € 107
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nishino-cho 219-2, Higashiyama-ku, Gion, Kyoto, Kyoto, 605-0088
Over deze accommodatie
Hotel Gion Misen
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.410 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor late check-in tussen 22.00 uur en 11.00 uur
- Toeslag voor babybed: JPY 2000.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Shinmonzen
Ethnography Gion Shinmonzen
Ethnography Shinmonzen
Hotel Gion Misen Hotel
Hotel Gion Misen Kyoto
Hotel Gion Misen Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Gion Shinmonzen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Gion Misen
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,4
Locatie
9,6
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
sheri
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sheri
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tyler
10 okt 2025
Tyler
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennie
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennie
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexa
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexa
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
PRIYANKA
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PRIYANKA
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
30 aug 2025
Kyle
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julien
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
Reisde met een groep
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo
Reisde met partner
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
stephanie
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stephanie
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph, Madison
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel Ángel Nieves
24 jul 2025
Miguel Ángel Nieves
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nir
23 jul 2025
Nir
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Erica
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10
Rebecca
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Armenuhi
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Armenuhi
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it!
Matthew
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent!!!
Jenny
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mathew
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marcelino
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelino
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in juni 2025

















