Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Ohto





Niet ver van Kyototoren en Kawaramachi-straat ligt Ryokan Ohto, waar je geniet van een dakterras, een droogkuis/wasserijservice en nog veel meer. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
5,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.221 beoordelingen
De prijs is € 106
7 sep - 8 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hitosujime Minami Sagaru Higashiyama-ku, Kamogawa Higashi, Nanajo, Kyoto, Kyoto, 605-0994
Over deze accommodatie
Ryokan Ohto
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ohto Kyoto
Ohto Ryokan
Ryokan Ohto
Ryokan Ohto Kyoto
Ryokan Ohto Hotel Kyoto
Ryokan Ohto Kyoto
Ryokan Ohto Guesthouse
Ryokan Ohto Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Ohto
Beoordelingen
5,2
5,6/10
Netheid
4,8/10
Personeel en service
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 nov 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Chung-Wen
29 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung-Wen
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 feb 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Should not be on your list
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
10 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
giulia
9 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
struttura carina ma gestione pessima
giulia
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 nov 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déception
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最低最悪、紹介してほしくない
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst experience I've ever had with a hotel
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
harumame
3 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通の便がよい和風旅館
harumame
2/10 – Ontzettend slecht
Takehiro
11 jul 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ダメ
Takehiro
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jun 2016
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jun 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Shinichi, NZ
25 apr 2016
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Shinichi
6/10 – Redelijk
ching
28 feb 2016
Negatief: Comfort kamer
ching
2/10 – Ontzettend slecht
Kobkit, กรุงเทพ
3 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ผิดหวังมาก
Kobkit
2/10 – Ontzettend slecht
Joshua, Taiwan
1 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
糟糕旅館
Joshua
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 dec 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
SIRINUN, ชลบุรี
3 dec 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ทำเลดีมาก ห้องพักสบาย ราคาเหมาะสม
SIRINUN
2/10 – Ontzettend slecht
Roy, JK
10 nov 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bad services, far from kyoto station
Roy
6/10 – Redelijk
Not Provided, 香港
2 nov 2015
不錯,旁邊便是鐵路車站,可惜晚上沒店逛
Not Provided
2/10 – Ontzettend slecht
Wantanee
22 okt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wantanee
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 okt 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
FIne cheap place in Kyoto
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
AYEOL, SEOUL
10 okt 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
급하면 이용하면 좋지만 그닥 추천은 힘듭니다.
AYEOL
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 sep 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
절대 가지 마세요. 충격과 공포였습니다.
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 sep 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer