Ikoi-no-ie
Pension met een restaurant, in de buurt van Kiyomizu Temple
Fotogalerie voor Ikoi-no-ie





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (For 2 Persons) laden

Twin kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (For 2 Persons)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Gratis wifi
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (For 2-3 Persons) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (For 2-3 Persons)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (For 2-3 people, Private Shower&Toilet) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (For 2-3 people, Private Shower&Toilet)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Gemeenschappelijke keuken
Gratis wifi
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken, privébadkamer (1,2 persons) laden

Economy Twin kamer, niet-roken, privébadkamer (1,2 persons)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (2,3 persons) laden

Driepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (2,3 persons)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Small, 1 persons) laden

Economy eenpersoonskamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Small, 1 persons)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Gratis wifi
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, Japanese Futon, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Small, 1 persons) laden

Eenpersoonskamer, Japanese Futon, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Small, 1 persons)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Gratis wifi
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.384 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

885 Ushitora-cho,Shin-machi-higashi-iru, Rokujo-dori, Kyoto, Kyoto, 600-8304
Over deze accommodatie
Ikoi-no-ie
Gelijkaardige accommodaties

The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 448 beoordelingen
De prijs is € 64
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2500 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 1650 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor late check-in: JPY 5000 als je incheckt tussen 20.00 uur en 22.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen (gasten van 12 jaar en ouder) in de boeking. Voor gasten jonger dan 12 jaar die geen bed delen met een volwassene en gebruikmaken van de aanwezige bedden, wordt het tarief voor volwassenen in rekening gebracht.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ikoi-no-ie
Ikoi-no-ie House
Ikoi-no-ie House Kyoto
Ikoi-no-ie Kyoto
Ikoi-no-ie Guesthouse Kyoto
Ikoi-no-ie Guesthouse
Ikoi no ie
Ikoi-no-ie Kyoto
Ikoi-no-ie Guesthouse
Ikoi-no-ie Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ikoi-no-ie
7,6
Goed
8,0
Netheid
7,6
Locatie
8,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Harry
25 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Harry
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
みつき
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みつき
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ian
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
8 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
yoko
Zakenreiziger
11 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gina
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gina
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tanner
22 apr 2025
Tanner
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Russell
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Russell
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolo'
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolo'
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Helena
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helena
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Yan
31 mrt 2025
Ka Yan
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
KENJI
15 feb 2025
Positief: Comfort kamer
KENJI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TAKAHIRO
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TAKAHIRO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Francis K, Houston
23 dec 2024
Francis K
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Luis
5 dec 2024
Luis
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Krystof
Reisde met partner
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Krystof
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Masatsugu, Temecula
Reisde met familie
3 nov 2024
Masatsugu
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
MOONHEE
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いです。
MOONHEE
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Dylan
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
2 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
QI
2 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
QI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Anni
1 okt 2024
Positief: Personeel en service
Anni
3 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
jungyeon
25 sep 2024
jungyeon
6 nachten verbleven in september 2024

















