Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor UVENCE GARDEN HOTEL





Bij UVENCE GARDEN HOTEL zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een kunstgalerij ter plaatse en designerwinkels ter plaatse. Het plaatselijke gezinsrestaurant met internationale gerechten, Agapandos, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van openlucht dineren. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een vuurkorf en een koffiebar/café.
VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op tuin laden

Deluxe kamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Champagnedienst
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Champagnedienst
Kabelzenders
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Presidente Carranza No. 14A, Colonia Revolución, San Cristóbal de las Casas, CHIS, 29220
Over deze accommodatie
UVENCE GARDEN HOTEL
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer MXN 210 voor volwassenen en MXN 210 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MXN 1400 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Borgsom voor huisdieren: MXN 1000 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: MXN 500 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
UVENCE GARDEN HOTEL Hotel
UVENCE GARDEN HOTEL San Cristóbal de las Casas
UVENCE GARDEN HOTEL Hotel San Cristóbal de las Casas
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over UVENCE GARDEN HOTEL
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
BLANCA ESTHELA
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BLANCA ESTHELA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
EUDYENIS
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EUDYENIS
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
ADRIAN
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
ADRIAN
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ARMANDO
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARMANDO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
English
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
English
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
FRANCISCO JAVIER, Comitan
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FRANCISCO JAVIER
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Nara
7 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nara
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sabina
4 mei 2025
Sabina
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vladimir
Reisde met familie en kleine kinderen
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vladimir
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
BLANCA ESTHELA
Reisde met partner
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BLANCA ESTHELA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Giovanna
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Giovanna
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Augusto
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NECESITO FACTURAR MI ESTANCIA
Augusto
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amado
Reisde met familie en kleine kinderen
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amado
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alderramet
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alderramet
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Matan
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matan
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Julio Cesar
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio Cesar
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
MariaEsther
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MariaEsther
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Vania
Reisde met een groep
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vania
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
BLANCA ESTHELA
Reisde met partner
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BLANCA ESTHELA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MILDRED
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
MILDRED
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
G
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
G
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Gema
Reisde met partner
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gema
1 nacht verbleven in augustus 2024