Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Klassieke driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Klassieke eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Semlalia BP 525, Route de Casablanca, Marrakech, 40000

In de buurt

  • Avenue Mohammed VI - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Jardin Majorelle - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Musée Yves Saint Laurent - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Winkelcentrum Carré Eden - 4 min. rijden - 1.5 km
  • Marrakech Plaza - 4 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Centraal Station Marrakesh - 10 min. rijden
  • Marrakech (RAK-Menara) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Haj Boujemaa - ‬11 min. wandelen
  • ‪La Grillardière - ‬10 min. wandelen
  • ‪Oumnia - ‬12 min. wandelen
  • ‪Pasta di Luigi - ‬9 min. wandelen
  • ‪Alwardeh Alshamieh - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid niet ver van Avenue Mohammed VI
Jardin Majorelle is niet ver van Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels, waar gasten genieten van een poolbar, een terras en een koffiebar/café. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van Mediterrane gerechten. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een tuin en een bar.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Rookvrije accommodatie, hulp bij uitstappen/tickets en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 182 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bronwaterbaden en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Balkons en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte gelegenheid voor valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 12 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Chellah
  • Oasis
  • Strada

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 100 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bronwaterbad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 15
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 25.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.83 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Le Semiramis
Hotel Marrakech Le Semiramis
Hotel Marrakech Semiramis
Le Semiramis
Marrakech Le Semiramis
Marrakech Semiramis
Marrakech Semiramis Hotel
Semiramis Hotel Marrakech
Semiramis Marrakech
Semiramis Marrakech Hotel
Hotel Kenzi Semiramis
Kenzi Semiramis Hotel
Kenzi Semiramis Marrakech
Hotel Semiramis
Hotel Marrakech Le Semiramis
Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels Hotel
Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels Marrakech
Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels Hotel Marrakech

Veelgestelde vragen

Beschikt Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van EUR 15 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van EUR 15 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Marrakech ligt vlak bij de luchthaven, op 2 km afstand van Business Services Center en Avenue Mohammed VI. Jemaa el-Fnaa ligt op 4,7 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Le Semiramis Marrakech by BraviaHotels

6,6

6,6

Netheid

7,0

Locatie

6,6

Personeel en service

6,0

Milieuvriendelijkheid

6,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 297 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 237 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 153 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 134 van 1002 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sarmad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Veysel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als je gaat douchen koud water onverwachte kosten bij inchecken als de handdoeken gewisseld wordt krijg je géén schone voor terug
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Anwar

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De douche kop was kapot, het bed veelste hard, en roomservice belachelijk, er waren geen glazen op kamer dus je moest uit plastic bekers drinken. Ook wordt je beneden voor de deur zo intimiterend aangekeken door de beveiliging vanaf 20 meter dat je aan komt lopen dat het heel ongemakkelijk binnen komen is. Je mag ook geen drinken bestellen op de kamer en de volgende dag betalen ze willen het geld gelijk zien en BOVEN AL. Was en is de wifi SUPER slecht, valt om elke meter die je loopt uit, en zelfs als je stilstaat kan die wegvallen. Maar vooral het ongemak in dit hotel is een probleem. Hoe je wordt aangekeken van de beveiliging tot aan de staff. Ik kom er niet meer terug.

2/10 – Ontzettend slecht

Nabila

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel vies en verouderd hotel. Zouden die moeten sluiten!!!
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Miriam

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vreselijk!!! Niet naar toe komen!! Geen service! Klantonvriendelijk! Kamers zijn vies! Airco blaast warme lucht! Verschrikkelijk verblijf!! Zoveel spijt dat we voor dit hotel gekozen hebben.
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Aziz

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stink hotel, airco doet het helemaal niet en het is heel warm in de hotel, je kan bijna niet slapen. Ouwe voorziening vooral de tapijt en gordijn die stinken, slecht onderhoud. Ik raad iedereen aan om niet naar deze hotel te komen.
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg centraal gelegen, bijna overal 10 min. Zwembad was prachtig, super veel natuur. Kamers waren een beetje oud, maar werden wel schoongemaakt.
9 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Parisa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was echt een verschrikkelijke verblijf! Nooit zo’n slecht hotel gezien. Het geld wat we ervoor hebben betaald is zeker niet waard! Ik koos een hotel ivm airco, anders zou ik met mijn gasten bij mijn goede vriendin kunnen verblijven! Ik boekte hotel erbij puur voor de airco. Wat zijn de minpunten van het hotel: -Airco deed het niet -Douch was kapot -Na 2 dgn was de wc stuk -Kamer werd niet goed schoongemaakt -Ze kwamen soms niet om de kamer schoon te maken -we waren 3 personen en kregen elke keer handdoeken voor 2 personen -Er lag eten op tafel werd niet opgeruimd tijdens de schoonmaak beurt van de kamer -Als je binnen kwam in de kamer was altijd erg benauwd en riolering geur, zelfs de serveerster toen ze eten bracht had dat opgemerkt en gezegd tegen ons - Roomservice bijna nooit bereikbaar en de Receptie ook slecht bereikbaar of als ze opnemen dan heb jij je zij niet af gaan ze je doorverbinden en soms naar de verkeerde afdeling - de foto’s met de werkelijkheid is gewoon slecht - koelkast zeer slecht klein en oud - hele hotel heeft echt een opknapbeurt nodig is echt oud en kamers zien er totaal niet mooi uit!! - totaal plaatje echt slecht !! Goede punten: -personeel vriendelijk -zwembad is wel mooi en leuk en rustgevend -dichtbij de stad met taxi ongeveer 10 min
9 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was heel weinig dat ik goed vond. Mijn slechtste hotelervaring ooit 😏
7 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
helaas geen 4 sterren waard, is een oud hotel, helaas geen waterkoker op de kamer, bedden waren prima, iedere dag wel schoonmaak. personeel aardig.
8 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Rita

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Remco

Heerlijk verblijf. Ruime kamer en vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

mooie tuin

ietwat gedateerd maar mooi rustig hotel met een mooie tuin en zwembad
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Leuk hotel toe aan een groot onderhoudsbeurt

Personeel bij de receptie wilde ons oplichten bij het betalen van toeristenbelasting ipv 33 dh vroeg ze 50 dh. zonder factuur. Eten is over het algemeen matig, Pizza is zeer slecht
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Noit noit Noit meer

Dit is een hotel, waar ik Nooit meer naar terug zou komen. En het is ook zeker het geld niet waard. Ten eerste: werken de airco’s niet, er zijn ook geen handdoeken beschikbaar bij het zwembad. Riolering geuren door heel het hotel. Geen parkeerplaats die voldoende is voor alle verblijvers. Roomservice en het restaurant was erg slecht, je moest uren wachten op het eten/ drinken. Dit zijn al een paar belangrijke dingen, die Een ‘4’ sterren hotel eigenlijk allemaal wel/ niet zou moeten hebben. Of Wat je eigenlijk helemaal niet zou moeten opvallen, als het zo’n goed hotel Is, Zonder problemen meer zal ik ook niet meer Noemen. Het ‘4’ sterren hotel daar kan je meteen een ‘2’ sterren hotel van maken. Want meer is Het ook niet waard. Deze laatste dagen van de vakantie, waarvan ik dacht te verblijven in een mooi hotel. Zoals op de foto’s te zien, en Zoals het hotel Zelf dat 4 sterren heeft. Zijn en waren een werkelijke leugen, want dit was niet Bepaald een mooie afsluiter van de vakantie.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Oud hotel, vriendelijk personeel, goede service, zwembad is top
9 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Gedateerd

Gedateerd door geldgebrek, denk ik. Hamam was al een tijd niet in gebruik, rook muf. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Het dineren raad ik niet aan. Ongezellige sfeer en slecht eten.
7 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Nienke, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Heerlijk verblijf voor gezin

Heel erg vriendelijk personeel, vers buffet en mooi schoon zwembad. Prachtig groene tuin met bloemen en palmbomen en prima kamers.
9 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Value for Money

Prijs past bij de staat waar het Hotel in verkeert.
5 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Alles is ok.

Hotel is niet ver van de stad ongeveer 10 min met taxi. Lekker zwembad en aardig personeel. Als je een auto henbt wordt deze ook 24 uur bewaakt door beveiligers. Ontbijt is ook lekker. 2 weken lekker weer gehad en een beetje rondgereisd op mooie plekken van Marokko.
14 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Pieter, Wageningen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Gedateerd hotel met veel achterstallig onderhoud.

Dit hotel moet echt een volledige en grondige opknapbeurt krijgen!Het zwembad heeft op de rand gevaarlijk scherpe afgebroken tegels.Ook op de stenen trappen van de brug over het zwembad is dit het geval.Toen het op een avond hard regende constateerde ik op minimaal 4 plekken op de openbare ruimtes lekkages.Heb dit bij de receptie doorgegeven.Het plafond van de badkamer en wc heeft een afgebladerd en bruin verkleurd plafond.Het gordijn voor het balkon kan niet volledig dicht omdat de gordijnrails aan 1 kant uit de muur los hing.We hadden half pension en onze eerste diner was absoluut niet lekker.Het leek net een opgewarmde magnetron maaltijd. Hierna hebben we mogen deelnemen aan het lopend buffet. Gelukkig was dit van een betere kwaliteit.Toen wij incheckten bij de receptie werd ons verteld dat ze voor ons voor de eerste nacht geen kamer konden aanbieden en dat we in een ander hotel onze nacht moesten doorbrengen.Toen we het adres kregen en daar heen gereden waren kregen we in dat hotel te horen dat we in een ander hotel moesten zijn met bijna dezelfde naam.We zijn terug gegaan naar Hotel Le Semiramis en nadat we een vrouwelijke manager gesproken hadden en verteld had dat we voor niets naar dat hotel waren gereden en niet nog naar een ander hotel wilden rijden, hierop reageerde de manager dat ze binnen 2 a 3 uur een kamer voor ons zou kunnen regelen voor 1 nacht. In deze kamer hebben we 7 nachten doorgebracht. De start was dus erg vervelend. Personeel is erg behulpzaam.
7 nachten verbleven in februari 2018