Particuliere eigenaar

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Bellflower

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, roken (Jetted Tub)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bubbelbad
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 2 queensize bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard kamer, 2 queensize bedden, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Superior kamer, 1 kingsize bed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In-Shower)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In-Shower)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8730 Artesia Blvd, Bellflower, CA, 90706

In de buurt

  • Rose Villa Healthcare Center - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Los Angeles Community Hospital At Bellflower - 1 min. rijden - 1.5 km
  • LA Kings Iceland in Paramount - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Kindred Hospital Paramount - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Lakewood Regional Medical Center - 3 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Del Amo Station - 8 min. rijden
  • Norwalk- Santa Fe Springs Station - 21 min. rijden
  • Long Beach, CA (LGB-Long Beach Municipal) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. wandelen
  • ‪Rally's - ‬8 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬9 min. wandelen
  • ‪7-Eleven - ‬18 min. wandelen
  • ‪7-Eleven - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Hoogtepunten van de accommodatie
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower biedt onder andere een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en meertalig personeel
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 63 kamers zorgen voor veel comfort met airconditioning en voorzieningen zoals wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met kabelzenders
  • Minikoelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1987

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Volwassenen vanaf 18 jaar dienen alle aansprakelijkheid voor de boeking te accepteren
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van USD 15 per huisdier, per nacht (maximum USD 105 per verblijf)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 36 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: USD 50 per accommodatie per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 15 per huisdier, per nacht, maximum USD 105 per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Huisdieren dienen bij het inchecken te worden aangegeven. Gasten die 1 huisdier meenemen, hoeven geen huisdierentoeslag te betalen. De toeslag voor huisdieren die in het gedeelte ‘Toeslagen’ staat vermeld, is alleen van toepassing als gasten 2 of meer huisdieren meenemen. Huisdieren dienen aangelijnd te zijn in gemeenschappelijke ruimtes van de accommodatie. Van gasten wordt verwacht dat zij de uitwerpselen van hun huisdier opruimen.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 22.00 uur

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royalty Inn
Red Roof Inn Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel Bellflower

Veelgestelde vragen

Beschikt Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is van 09.00 uur tot 22.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Vandaag, 28 nov. 2025, kost een verblijf bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower van één nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2025 min. € 79,84, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Ja, bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower zijn honden en katten met een gewicht van maximum 36 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van USD 15 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Dit hotel in Bellflower ligt op 10 km afstand van Los Angeles River, Long Beach City College, Liberal Arts Campus en Los Cerritos Shopping Center. Ook Kaiser Permanente - Downey Medical Center en Rancho Los Cerritos Historic Area liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 655 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 655 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 655 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 73 van 655 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 280 van 655 beoordelingen

5,2/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Patty

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes pet friendly, the area is Scary & Uneasy feeling, Things in the room was horrid (the bathroom door lock is Broken the door frame is the same way, toilet paper holder broken, toilet seat broken, the fire alarm is missing out of ceiling, we weren't able to use the refrigerator because the door on it doesn't shut because the ice in freezer is out so far it can't close, the plug out have no covers & most of them don't work, the screen on the window has blue tape on it because it's all tore up, there is 1 microwave it's in the office, the floors are so sticking your feet that stick to it, beds are very worn out, last thing the pillows are like sleeping on a bunch of small cotton balls from being washed so many times & Very Noisy) We had to wait 1 1/2 hrs to check in all in all it's 1 of the worst hotels I have been in. We have stayed there before it was bad but now it's only got Worse! I did take pictures if your interested. Thank You Mrs.K Sievers
2 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Katiuska

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación no es la que se coloca en el anuncio .
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jalessa

1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dejah

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
7 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lizbeth

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty sheets not well maintained
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Glenda

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was absolutely terrible. I got there at 2:30am-3am paid $195.00 I checked out at 1pm 10/24/2025 the towels looked like the cleaned the floor with them stained badly so were the comforters and sheets. Thankfully I travel with my own towels,pillows and sheets. I stepped into the shower with my sandals it was so bad for a quick rinse and headed out to find a different location. I asked for a cancellation due to the state of the room the staff refused I have pictures to prove it. The room picture in expedia are not accurate to what the room looked like at all. This location should really not be here and definitely not the price I paid for. I spent less in a little town in Elko, NV and it was in a much better shape than this location. Very, very disappointed with my stay at Red Roof Inn
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jakara

7 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Armando

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great but the rooms were in poor condition: damaged floors, dirty linen, leaking shower heads that spray all over the floor, the lobby was closed and had to do all transactions outside.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

crystal

X
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Luis, Santa Monica

1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Georgina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible no me dieron un cuarto NO SMOKING , no servia el televisor, el telefono de swevicio no tenia coneccion , no habia jabon para el baño, pedi transfeeirme a otro cuarto y no lo hicieron y para lo ultimo al hacer el check out no habia nadie el la recepcion y tube que esperar. Estoy muy molesta y no recomiendo este hotel y por supuesto que jamas volveeia a este lugar.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Jakara

7 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mary

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed bugs
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

alandria

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room had water all over the floor and every step I took more water came up. The second room they recommended had a huge hole in the wall and smoke holes all over the bedding. I got my money back and left. Staff wasn’t an issue
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Xochitl

1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Che

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jalessa

2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Luis Felipe

1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Janet

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is like a downtown la hotel is filthy dirty dingy white sheets they look grey restroom don’t flush and not a place where you could take your kids not safe at all homeless ppl smoking up all night and gave me a hunted room 219 morning lady customer service disrespectful and unprofessional never again I would get a refund I could
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jalessa

1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Brittany

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pictures look nothing like the rooms, or the how they keep the outside property. From the moment we pulled, we could already tell it was going to be a problem. Staff always had a sign up saying they would retuen in 15 minutes, and it would be longer than that. The phone didn't work in the room, the room itself was horrible. Thick chunks of hair in the shower, food in the bed under the sheets, little pellets(from what, i don't know) were stuck in the walls, in the chair, and in corners of the room on the floor. The wallpaper was falling off in the bathroom, the vent was fully exposed and thick dust covering it. They also had tissue stuck in the peep hole of the door. The outlets were falling apart. We were suppose to be there for 2 nights, we didn't even stay 24 hours because of the condition of that room. I have pictures of how nasty room 229 was. It was so unprofessional to see a child cleaning the rooms. I'm sure he was no more then 10-13 years old. I have stayed at 2 other Red Roofs and none of them looked like this one.
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Norma

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very disappointed! I asked for 2 rooms for bottom and proceeded to give me 2 upstairs instead. Fake advertisement, The rooms smell like cigarettes, blankets had holes from the burns, walls dirty, bathroom had no mirror and tub was stained. Air vents are so dirty fills with dirt/dust. Sticky floors towels stained mold on the shower walls everything felt dirty. And to top it off. I was given a room with no key. So everytime we returned to room. We had to ask clerk. To unlock our door. Will never book again.
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

William

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dirty , mold in bathroom, ac did not work properly, and the key card lock did not work The manager told me if I left my room he would have to let me in every time I needed to re-enter confirmation $RRI1382ABO010 I want my money back or credit
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Gowtham

2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Joseph

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in september 2025