The Garth Hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Londen, op 8 minuten stappen van Brits museum

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familie suite, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 22 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 8 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
69 Gower Steet, Bloomsbury, London, England, WC1E 6HJ

In de buurt

  • University College London - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Universiteit van Londen - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Tottenham Court Road - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Russell Square - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Brits museum - 6 min. wandelen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Goodge Street Underground Station - 4 min. wandelen
  • Station Tottenham Court Road - 10 min. wandelen
  • Londen (LCY-London City) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪KFC - ‬4 min. wandelen
  • ‪PaStation - ‬4 min. wandelen
  • ‪Marlborough Arms - ‬2 min. wandelen
  • ‪Lever & Bloom Coffee - ‬3 min. wandelen
  • ‪Store Street Espresso - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Garth Hotel

Hotel vlak bij Brits museum
Dicht bij Oxford Street en Leicester Square ligt The Garth Hotel, waar gasten onder andere kunnen genieten van een tuin. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Bagageopslagruimte, rookvrije accommodatie en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en bieden veel comfort dankzij gratis wifi en minibars.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verwarming en draagbare ventilators
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 treden naar de ingang
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Draagbare ventilator
  • Individueel ingericht
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: GBP 15 als je incheckt tussen 23.00 uur en 07.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.30 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.30 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 12 april 2025 tot 30 juni 2026 gesloten (datums kunnen wijzigen).
Van 12 april 2025 tot 30 juni 2026 voert accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Dit heeft betrekking op de volgende ruimtes:
  • Het buitengedeelte
  • De receptie
  • De hotelkamers
  • De gang
  • De lobby
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: GBP 15 als je incheckt tussen 23.00 uur en 07.30 uur

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Garth Hotel
Garth Hotel B&B
Garth Hotel B&B London
Garth London
Garth Hotel London
The Garth Hotel B B
The Garth Hotel Hotel
The Garth Hotel London
The Garth Hotel Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Garth Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij The Garth Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.30 uur. Tegen een toeslag van GBP 15 kun je bij deze accommodatie tussen 23.00 uur en 07.30 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Garth Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat The Garth Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, op 10 minuten wandelen van Tottenham Court Road, Brits museum en Russell Square. Ook Leicester Square en Oxford Street liggen op 2 km afstand. Goodge Street Underground Station ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Euston Square Underground Station is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Garth Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 172 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 220 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 138 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 115 van 735 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Shino

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Mooie centrale ligging

Goede prijs prestatie, goed bed, Rest zwaar gedateerd.
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Charles

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Juliete

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Liselotte

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kunne ikke lukke vinduerne, der var beskidt men sengene og sengetøjet var super fint til prisen
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Julie Martine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Excellent location

All in all, a good hotel. Fantastic location – close to everything. One day we didn’t even use the metro. The hotel is a bit worn and could use a bit of TLC, but if it’s just for a place to sleep, there’s really nothing to complain about.
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Pamela

Reisde met familie

Some where to lay your head at night

The room could have done with being decorated, wallpaper was ripped off, the curtains just about met in the middle and the furniture had seen better days
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Glenn

Positief: Netheid, personeel en service
Room was clean. The tv didn’t have many channels and reception was bad. The cups are too small and didn’t have enough teabags and milk. The reception is closed after 10.30 and the key to get in to the hotel was difficult to turn in the lock.
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Leonardo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es más como para estudiantes
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Ivonete

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ótima Localização

muito bem localizado, limpo, espaçoso, apesar de ser um prédio o quanto velho, o local é organizado e limpo, voltaria.
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sylvia, Marl

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist schrecklich, dreckig, verwohnt und abgenutzt. Wir haben keine einzige Nacht dort verbracht und uns ein anderes Hotel gesucht. Es ist eine Frechheit, das sowas als Hotel vermittelt wird!!!!
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Victoria

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Déplorable

Déplorable , la pire chose à dire est qu il y avait un énorme trou sur un des sommier, avec des bouts de bois dessus .Comment voulez vous dormir sur ça et proposer ce service a la clientèle ? Impossible de se plaindre car personne à l accueil la nuit . Le lendemain , j en informe l employé, qui fait mine de ne pas être au courant. Il me dit que le problème sera reglé dans 2 heures. Je reviens en fin de journée pensant que c était réglé. Je découvre qu ils ont juste rajouté une couette pour combler le trou du sommier. Bref , à fuir . Manager ne répond pas . Ps: impossible d envoyer les photos sous ce commentaire....
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Jinmin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Iain

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Low cost but still not up to any decent standard

Positives - low cost accommodation in good location, comfortable bed and seemingly clean linen Negatives - low cost but still overall poor quality overall, extremely tired and tatty furniture, stained and old decoration, draft from somewhere, bathroom lights not working and not remedied despite reporting, far too many emails sent prior to arrival purporting to offer warm welcome and provide information.
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Frida

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not stay the night. Found a bed bug in the bed and went to another hotel. The staff was horrified when I showed it to her but I now realise it can not been a big shock for her since I now have found plenty of reviews with similar experiences. I am waiting for a reply from the hotel about my refund.

4/10 – Matig

Elias

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mold all over the bathroom, and on the window. No pressure in the shower or sink, and no hot water.
2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

knut inge

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nedslitt på alle måter. Kraner, knagger osv faller av veggene. Hyggelig stab. Fint område
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fine for 1 night

Was very worried about what we were going into due to some reviews but just for somewhere to sleep it isn’t all bad. The rooms could do with being updated as very run down. We had trouble getting in the door and when trying to ring and text the emergency number we got no reply but eventually got in and the pillows were rock solid. The guy who checked us in was polite but was the only person dealing with the building so could probably do with a few more staff
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Janeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything great
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Everson L

2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Damp and dirty

We stayed one night as it was close to the station and we had a train early on the morning. Terrible smell of damp in the shower which was not cleaned properly with hair scattered on the floor, ball of hair in the toilet as well. Found a wad of loo roll under my pillow, looked clean but not sure how it got there, hopefully when they were changing the bed linen, not after the previous guest. Wonky glass shelves in the bathroom looked like a disaster about to happen, especially one in the shower. Thick duvets and radiator turned up to tge max, impossible to regulate - it was +10 outside so hardly needed the heating! Last straw was no hair dryer, as discovered at about 4am, couldn't ask reception for one. Staff was perfectly polite, however hotels.com spammed me for about a week before the stay with at least 2 emails a day! On the day of stay I received about 6 emails, first saying how excited they were to have me and thanking for my check-in before I had a chance to arrive. Then again, hours before our arrival it already thanked for the stay and hoped it was pleasant. Made me feel like blocking the site email altogether.
1 nacht verbleven in januari 2025