Reem Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Westbourne Grove

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Reem Hotel

Receptie
Exterieur
Lobby
Executive vierpersoonskamer, 1 slaapkamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Dagelijks continentaal ontbijt (GBP 13.99 per persoon)

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 176
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Driepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • 10 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Executive vierpersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Klassieke vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2024
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
50-51 Prince's Square, London, England, W2 4PX

In de buurt

  • Kensington Gardens - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Portobello Road-markt - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Hyde Park - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Royal Albert Hall - 5 min. rijden - 2.4 km
  • Natural History Museum - 5 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Bayswater Underground Station - 6 min. wandelen
  • London (Treinstation QQP-Paddington) - 17 min. wandelen
  • Heathrow Airport (LHR) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alounak - ‬3 min. wandelen
  • ‪Beam - ‬4 min. wandelen
  • ‪Hafez - ‬2 min. wandelen
  • ‪Phoenix - ‬3 min. wandelen
  • ‪Farmacy - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Reem Hotel

Hotel, verbouwd in 2024 en gelegen in de omgeving van Westbourne Grove
Reem Hotel bevindt zich dicht bij Queensway en Portobello Road-markt en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), conciërgeservice en wasservice
  • Rookvrije accommodatie, een lift en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Reem Hotel hebben voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met haardrogers en shampoo
  • Smart-tv's van 48 inch met digitale zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Arabisch, Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: GBP 13,99 per persoon

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift (140 centimeter brede deur)

Meer

  • 6 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in april 2024
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 48 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 2 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer GBP 13.99 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie gekregen van VisitEngland, het Nationale Bureau voor Toerisme van Engeland.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Reem
Reem Hotel
Reem Hotel London
Reem London
Reem Hotel London, England
Reem Hotel Hotel
Reem Hotel London
Reem Hotel Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Reem Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Reem Hotel?

Vandaag, 18 jul. 2025, kost een verblijf bij Reem Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 175,74, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Reem Hotel voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Reem Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Reem Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Reem Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, op 5 minuten wandelen van Westbourne Grove en Queensway. Ook Kensington Gardens en Portobello Road-markt liggen op 10 minuten wandelen. Bayswater Underground Station ligt op 6 minuten wandelen en naar Queensway Underground Station is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Reem Hotel

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 31 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a terrific hotel - rooms were great and staff was incredibly helpful and patient. Perfect location as well - not too crowded, not too sparse - lots of stuff within walking distance. Will stay there again next time I’m in London.
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Yicui

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is well located, clean and recently renovated. But, the room is so small that it ceased to be functional. The WIFI dropped all the time, even during the low traffic period in the day time when people are out and about. The coffee packs were never refilled during my stay of 3 nights. The room was not ready when I arrived after the check-in time. If you are booking for a single room, make sure it is not in the basement, as not only it feels like in a cave, but also not safe as the steps to the bathroom are literal at your bedside. Despite a very quiet location, the noise of the water / waste pipe whenever your neighbors use the bathroom will wake you up deep into the night. I will stay at this area again but definitely not at this hotel.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service
Good. Great location. Lovely view over gardens. Not so good. Room very hard to move about in. Very hot, heated mirror in bathroom heated the whole room. Bed hard, 1 thin flaccid pillow per person
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Pauline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really lovely welcome, lovely room with a/c, good location within easy walking distance to two tube stations. Lots of restaurants and supermarkets nearby. Good value.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Look Elsewhere

SMALL rooms, even by London standards. If you were a person of size the bathroom could actually be a problem, given its VERY tight size. Poor service as well. Maid service was not provided on two of the five days of our stay. Fire alarm went off on two separate mornings and the one and only elevator was unserviceable one morning as well. Day manager was rude to his staff as well, forcing one young staff to come out and explain personally why she hadn’t made up our room. We would not stay there again.
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Yvonne, Calgary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful area of town, safe and quiet. Staff are always friendly and welcoming. Some mild sewage odors in the elevator and third floor hallway, but the rooms are otherwise spotless and tastefully decorated. Rooms are VERY small but it is London. If you are bigger than 6 ft, you may have a hard time here.
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Beate

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jederzeit gerne wieder👍
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

VALDIS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Melanie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Nicolai

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very happy with our stay!

Very clean and value for money, recommend! Newly renovated and beds are comfy
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Karl-Emil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
,
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

pippa

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel nous a ravi. Quartier très agréable et sûr. Situé à proximité des transports publics, on y trouve petits magasins, pubs, restaurants. L’hôtel en lui même est remarquablement entretenu. Merci au personnel, serviable et discrêt à la fois. C’est certain, nous reviendrons.
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Maria

2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Maria

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very convinient location and clean room. Very polite staff. Only downside was the small size of the room. However, we spent most of our day outside so was a good fit for what we wre looking for. Would stay again.

10/10 – Uitstekend

Mary, Port Hueneme

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is quiet, easy to get restaurants. The staff were really helpful.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Marco Alessandro, Parsdorf

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Sehr sauber und sehr höflich. Sehr schöne Lage
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very quiet and clean
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Ute

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer sind recht klein, aber zum Übernachten reicht's. Für zwei Personen finde ich ein Kingsize-Bett allerdings zu klein. Das ganze Hotel ist sehr sauber. Am Abreisetag konnten wir unser Gepäck problemlos einlagern. Die Lage ist prima: man kommt mit den öffentlichen Verkehrsmitteln schnell überall hin.
4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Justin

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr schönes, sauberes und modernes Hotel. Es hat eine Super Lage und die U-Bahn liegt nur ca. 5min Fußweg entfernt. Alles in allem hatten wir einen sehr schönen Aufenthalt und werden beim nächsten Aufenthalt in London wieder buchen.
5 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Thea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Anshul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Shahid and staff were very helpful and nice. Enjoyed our stay. The room is definitely on the smaller side but it was clean. Located 5 min walk from multiple Tube stations.
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

becky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2024