MSK The Whiteley
Hotel met een 24-uurs receptie, op 4 minuten stappen van Kensington Gardens
Fotogalerie voor MSK The Whiteley





Beoordelingen
5,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Belvilla Ilford Hill Hotel London
Loxford
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
7.0 van 10, Goed, 131 beoordelingen
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
30 dec - 31 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

66-68 Inverness Terrace, London, England, W2 3LB
Over deze accommodatie
MSK The Whiteley
Gelijkaardige accommodaties

Beautiful flat with terrace
Beautiful flat with terrace
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Buitenruimte
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: GBP 225 per accommodatie per verblijf
- Schadeborg: GBP 225 per verblijf
- Je dient de waarborg binnen 24 uur na het boeken via overschrijving te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Whiteleaf
Whiteleaf Hotel
Whiteleaf Hotel London
Whiteleaf London
Whiteleaf Hotel London, England
Whiteleaf
Whiteleaf Hotel London England
Whiteleaf Hotel Hotel
Whiteleaf Hotel London
Whiteleaf Hotel Hotel London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over MSK The Whiteley
5,0
5,0
Netheid
8,0
Locatie
6,2
Personeel en service
4,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 nov 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 mei 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
x
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
sammy
22 aug 2013
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
sammy
2/10 – Ontzettend slecht
Gladys
Reisde met familie
7 jun 2022
Gladys
3 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
michelle
21 mei 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Appallingly


michelle
2 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Charles
Zakenreiziger
14 mrt 2020
Negatief: Netheid
Charles
3 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Marcus
Reisde met familie
2 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sunkhotell
Marcus
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Anna
Reisde met familie
2 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuslig, slitent hotell med god beliggenhet.

Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 dec 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not great
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Otmar
3 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles soweit in Ordnung
Otmar
3 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid!

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Oscar
24 nov 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
4 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ala
17 nov 2019
Ala
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Mohamed Isbandi
3 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed Isbandi
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Daniele, malta
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great
Daniele
7 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Jeremie
25 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeremie
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Matti
3 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Matti
2 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Lone
30 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dårlig, dårlig, dårlig
Lone
4 nachten verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Stewart
25 nov 2018
Stewart
1 nacht verbleven in november 2018

















