Alexandra Hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Hyde Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Alexandra Hotel

Lobby
Ontbijtruimte
Twin kamer | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Kamervoorziening
Exterieur

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Superior driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

7,2 van 10
Goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

7,2 van 10
Goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Double or Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Single Room

  • Max. aantal: 1
  • 1 Twin Bed

Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Quadruple Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Twin Beds and 1 Double Bed

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Superior Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Bed and 1 Double Bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
159/161 Sussex Gardens Hyde Park, London, England, W2 2RY

In de buurt

  • Hyde Park - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Marble Arch - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Oxford Street - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Kensington High Street - 4 min. rijden - 2.0 km
  • Buckingham Palace - 5 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • London Paddington Station - 3 min. wandelen
  • Paddington Underground Station - 3 min. wandelen
  • Heathrow Airport (LHR) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Angus Steakhouse - ‬4 min. wandelen
  • ‪The Bear (Craft Beer Co.) - ‬3 min. wandelen
  • ‪Sawyers Arms - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Victoria, Paddington - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bonne Bouche Catering - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Alexandra Hotel

Hotel vlak bij Hyde Park
Alexandra Hotel ligt in de buurt van Marble Arch en Kensington Gardens en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, bagageopslagruimte en een lift
  • Hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 97 kamers hebben voordelen zoals luxe beddengoed, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Arabisch, Engels, Frans, Grieks, Hongaars, Pools, Roemeens, Spaans, Urdu

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (GBP 15 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (openlucht): GBP 15 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Alexandra Hotel London
Alexandra London
Alexandra Hotel Hotel
Alexandra Hotel London, England
Alexandra Hotel London
Alexandra Hotel Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Alexandra Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Alexandra Hotel?

Vandaag, 19 jul. 2025, kost een verblijf bij Alexandra Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 69,23, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Alexandra Hotel voor parkeren?

Parkeren kost GBP 15 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Alexandra Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Alexandra Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.30 uur uit te checken.

Waar staat Alexandra Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, op 10 minuten wandelen van Hyde Park en Kensington Gardens. Ook Marble Arch en Kensington High Street liggen op 2 km afstand. Paddington Underground Station en London Paddington Station liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Alexandra Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 186 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 392 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 263 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 100 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 65 van 1006 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een leuk hotel op een uitstekende locatie dichtbij trein-en metrostation Paddington.
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Fam.

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very small room but it was clean Breakfast was simpel but it was oke. 5 minuten from Paddington station.
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

esther

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie locatie, wel verouderd hotel waar de schoonmaak beter zou kunnen, maar de bedden zijn goed. Ontbijt heel basic, maar voldoende om de dag mee te beginnen.
4 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

G.

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything starts from the first day; we arrived at the hotel and the guy named Nour was not friendly at all. Given the fact that we were so tired, we mentioned about the ‘cleanness’ of the room the next day after breakfast. When we told - the same man Noir about it, he ignores that the room could be dirty, with a lots of hair and even between the blankets it looked like they weren’t changed at all. So as he said he would inform the cleaners about it. When we - the same day - returned to the hotel in the evening we saw that nothing was changed; the floor was dirty; horrible look in the bathroom and again dirty blankets. When we noticed that we went immediately to the reception to ask what was going. Strange enough the other guy from the reception was ‘so easy’ and ‘relax’ that the only solution if he could arrange was changing the room, but unfortunately he could not. Only giving a pair of ‘new’ towels. I was shocked when I heard this. I have never heard or see this kind of ‘service’. Everything what was said e.g. hair dryer that was defect, no ventilation, no shower soap, dirty towels and blankets, was not accepted. The only thing was - talking to the manager. When today - our last day started the manager was never to find or better to say he did not come to the hotel. So in summary, neither the staff was able to listen nor trying to help or find a solution. This was the worst service ever!
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jeroen van het

2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Tayeb

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verschrikkelijk personeel, kamer niet schoon, geen stroom, muis op de kamer. kregen met moeite een andere kamer, was veel te klein en helemaal op zolder. Personeel deed alsof wij het schuld waren, geen begrip en arrogant. het enige dat goed was aan het hotel is dat het kort bij de underground en station was. Ontbijt karig en snel opgeruimd, nog geen tijd voor een tweede kopje koffie, nooit meer hier naar toe.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Robin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Ideal hotel to stay a couple of nights in London, good location near the tube, a little downside is the breakfast, only continental and there's just not a lot of choice but you won't leave hungry so not too big of a deal.
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Sandra

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kost niet veel, maar je krijgt ook niet veel😣

Van de buitenkant zag het hotel er best oké uit. Eenmaal binnen, afgebladderde verf aan de muren. Hele kleine kamer waar het bloedheet was. Ontbijt was erg sober, en er liepen muizen in de ontbijtzaal. Hier ging ik vervolgens mee naar de receptie, maar die deed er niks aan 😳
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Het hotel waarin de buurt zich bevindt is prima voor een citytrip. Genoeg winkels in de buurt, ov is dichtbij en hyde park is ook om de hoek. Hotel zelf is minder. Personeel niet vriendelijk. Hotel ruikt heel muffig. Onze kamer leek op een zolderkamer. Om te overnachten is het prima maar verder zou ik het niet aanraden
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor deze prijs een prima hotel op een hele goede locatie, paar minuten lopen naar trein/metro. Kamer was netjes, bedden liggen fijn en badkamer was heel schoon en aardig nieuw. Ontbijt eenvoudig maar prima om de dag mee te beginnen. Zeer tevreden over ons verblijf hier voor 3 nachten.
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Wendy, Zoetermeer

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Was bloedheet in de kamer , de man van receptie wilde me versieren . Ontbijt viel tegen
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Makkelijk bereikbaar via het openbaar vervoer Ruime keuze ontbijt.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Roald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een prettig verblijf, prima personeel.
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
De kamer grootte, en he was bloedheet toen we eraan kwamen, gelukkig wel een ventilator maar kamer het was er toch benauwd. Het ontbijt was slecht. OK continental, dan weet je dat maar de toast lag al op stapels klaar als je de ontbijtzaal binnenkwam en alles was was koud en taai. Ik heb steeds om warme toast gevraagd en dan nog was het lauw.
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Jurgen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

No room with a view

Parkeermogelijkheden waren er idd maar tegen betaling; mss toch even vermelden op de site. We konden niet in het hotel zelf verblijven maar werden verwezen nr een nabij gelegen ander gebouw in de kelderverdieping...niet meteen een room with a view. Kamers wat ouderwets/afgeleefd. Ontbijt echt wel basic...Ik zou dit hotel niet aanraden aan mijn vrienden
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Mariëlle, Assen

Negatief: Comfort kamer
Goede locatie, snelle verbindingen met metro e.d. Helaas was de kamer erg gehorig, douche ventilatoren die 's avonds maar blijven ronken (gaan samen met het licht in de badkamer aan) waardoor we geen nacht hebben doorgeslapen. Ook was het ontbijt erg vroeg. Al met al geen hotel waar ik nog een keer heen zou gaan.
3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Claire

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Armoedig hotel. Ontbijt niet noemenswaardig. Personeel oogt vermoeid. Heel erg gedateerd. Veel is kapot. Geen stroom op de stopcontacten. Alleen waar de tv in zat. Die hebben we maar gebruikt voor de oplader. Douchedeur kapot. Lampjes kapot. Douchekraan kapot.
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

MONIQUE, SCHARENDIJK

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
ZIJN VEEL TE VROEG OPGEHAALD OM NAAR HET VLIEGVELD TE GAAN. KAMERS OUDERWETS EN OUDE DEKENS.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Marga, Zuid-Holland

Positief: Netheid, comfort kamer

Ideaal voor je citytrip

3e X in dit hotel, sommige badkamers zijn al gerenoveerd. Ondanks dat hij niet ruim was zag het er prima uit! Goede bedden, ruime ontbijtzaal
3 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

kim, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slecht hotel.

toen wij aankwamen werden we in een kamer gezet in een ander gebouw en ook nog is 10 trappen omhoog. Het personeel was zwaar onvriendelijk en nam niet eens de moeite om ook maar iets uit te leggen aan ons. De housekeeping komt alleen in de ochtend, en gooit ook doodgewoon al het vuile goed van boven naar beneden, dit kan makkelijk op je hoofd vallen..vervolgens vroegen wij zelf maar om een schoon laken en uiteraard konden ze ons dat niet geven want ze hadden dat ineens niet( heel raar). wij wilden iets later uitchecken omdat we pas s’avonds zouden vliegen en toen werd er gedaan alsof we in een 5 sterren hotel waren”en moesten we dus de volle prijs betalen voor een nacht omdat meneer soortvan de kamer nu niet kwijt kon aan andere terwijl er niet zoveel mensen in het hotel waren.. verwacht geen hulp van het personeel,hooguit krijg je een handdoek maar That’s it. Deze mensen denken alleen maar aan geld.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Slechte onvriendelijke ontvangst, onduidelijke uitleg over waar de kamer was, die was in een ander gebouw. In de kamer geen dekbed, alleen de sprei die fungeerde als deken. Vond ik niet hygienisch.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Gijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Daisy, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Prima hotel!

Ontbijt was oke, vriendelijk personeel, prima kamers en super dichtbij paddington station.
2 nachten verbleven in maart 2018