VIP Executive Art's Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het congrescentrum in Lissabon met een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 17 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Double Or Twin Room With Window

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
  • Max. aantal: 2

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,4 van 10
Zeer goed
(36 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenida D. João II, 47, Lisbon, 1998-028

In de buurt

  • Internationale tentoonstellingsbeurs van Lissabon - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Winkelcentrum Vasco da Gama - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • MEO Arena - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Casino Lisboa - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Oceanarium van Lissabon - 18 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Oriente - 8 min. wandelen
  • Metrostation Moscavide (rood) - 8 min. wandelen
  • Lissabon (LIS-Humberto Delgado) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Fifties Diner - ‬1 min. wandelen
  • ‪The Club Steakhouse - ‬4 min. wandelen
  • ‪Pizza Hut take away - ‬4 min. wandelen
  • ‪Portela - ‬2 min. wandelen
  • ‪Buga Ramen - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

VIP Executive Art's Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Oceanarium van Lissabon
Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar verwelkomen je bij VIP Executive Art's Hotel. Het plaatselijke restaurant Arts serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en een 24-uurs businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een kruier/portier
  • Meertalig personeel, bagageopslagruimte en een lift
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een receptieruimte en vergaderruimtes
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 300 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen en bidets
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 10 per dag)
  • Overdekt lang parkeren ter plaatse (EUR 10 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Arts

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 14 etages
  • Gebouwd in 2004
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen tot 12 jaar krijgen gratis ontbijt
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
  • Betaald parkeren (overdekt): EUR 10.00 per dag
  • Toeslag voor lang parkeren (overdekt): EUR 10 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 434
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

VIP Art's
VIP Executive Art's
VIP Executive Art's Hotel
VIP Executive Art's Hotel Lisbon
VIP Executive Art's Lisbon
Vip Executive Arts Hotel Lisbon
Vip Executive Arts Lisbon
VIP Executive Art's Hotel
VIP Executive Art's Lisbon
VIP Executive Art's Hotel Lisbon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij VIP Executive Art's Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij VIP Executive Art's Hotel?

Vandaag, 3 dec. 2025, kost een verblijf bij VIP Executive Art's Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 7 dec. 2025 min. € 82,80, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost EUR 10.00 per dag. Lang parkeren is beschikbaar voor EUR 10 per nacht.

Hoe laat kan ik bij VIP Executive Art's Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij VIP Executive Art's Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat VIP Executive Art's Hotel?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 2 km afstand van Internationale tentoonstellingsbeurs van Lissabon en Oceanarium van Lissabon. Ook Winkelcentrum Vasco da Gama en Telecabine Lisbon liggen op 10 minuten wandelen. Metrostation Moscavide (rood) ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Cabo Ruivo is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over VIP Executive Art's Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 382 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 402 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 135 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1000 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacobus

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
The bar could use a bit of dressing up.
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Joachim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reception process seemed stuck up, but the room was clean, neat and comfortable. Bar staff very friendly.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nette en mooie locatie met een gied bed en ontbijtbuffet
2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

T.H.J.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

VIP voor Vips

Een heel goed hotel, reeds eerder hier verbleven, wat wel heel jammer is dat de hoge instap van het bad en de afscherm glas heel onhandig zijn gebleken
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Onno

Zakenreiziger
Good location , bit older
3 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Jan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 minuten Check-in tijd is te lang. Geen ontbijt voor 7uur. Bijna alle meubilair op de kamer beschadigd. Rumoerige airco, Tv zonder internationale kanalen, restaurant met erg beperkte kaart. Geen value-for-money. Wel mooie entree en ruime parkeer garage. Gunstig gelegen tov luchthaven.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Was good again

Nice stay for a very reasonable price (in the low season).

10/10 – Uitstekend

Rosa, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Het hotel lag dichtbij een winkelcentrum, dichtbij metro en busverbindingen en alles wat je nodig hebt was op loopafstand. Behalve het grote centrum.

4/10 – Matig

Amancio, Huizen

Negatief: Netheid, comfort kamer

Kamer 305

Kamer ruikt niet lekker fris, was geen minibar aanwezig, douche wordt met vlagen te heet, bed onwijs hard en lastig in slaap komen met het spoor in de achtertuin. Ontbijt is beperkt in keuze en de koffie moet je links laten liggen.

10/10 – Uitstekend

Nicole

Good service
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

SHUSAKU

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセスも良くて清潔で良かった。
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Dianne

1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Deanne

1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

eduardo cristiano

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
After a long and exhausting day of driving, I realized that I had mistakenly booked my reservation for Saturday to Sunday instead of Sunday to Monday. This was an honest mistake, as it was impossible for me to arrive in time — I still had 2,800 km left to drive, which meant I was three days away from reaching the hotel. As soon as I noticed the error, I immediately called the hotel to try to correct it, but no one answered. I then contacted Expedia’s support team, and even they were unable to get any response from the VIP Executive Arts Hotel. I also sent a direct message to the hotel through the Expedia chat, but again, I received no reply. In the end, the hotel kept my money and provided no explanation or assistance — not even a simple message acknowledging the situation. I’m truly disappointed to have lost $106 for a stay that was still three days away. This experience reflects very poorly on the hotel’s customer service, and I sincerely hope they learn to be more empathetic and responsive to tired travelers in the future.
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Petar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for just one night but facility is a new part of lisbon and we attended convcert. So it was perfect for that purpose.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Philippe, Paris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attention aux ascenseurs en cas d’affluence ; 5-10mn d’attente :-/
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Zakiya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice accommodations close to train station and convenient for early morning travel to airport. Walking distance to mall. Bathroom showed signs of wear/tear.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Thea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room. Beautiful city views from higher floors. Walkable to restaurants and Telecabine cable cars near harbor.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

NATSUMI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でバスタブもあって水圧も十分でした!
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Abdul

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limited choice in breakfadt
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Abdul

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Poor customer service
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Abdul

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The place is handy but the young reception staff (white female Portuguese) working around 14:15 (8th September) was very unfriendly and has no sense of customer service. I have lived in this hotel for three days with three seperate booking. I requested for the complimentary glass bottle of water that they provide to the room. However, she refused to provide water with the argument that it is provided only on the first day of stay. This is perhaps untrue as it was also provided on my second day of stay. I don’t understand if this is called customer service!! If I can pay around 140 euro for one night, would I not be able to buy few bottles of water from the shop? Was it that difficult to provide a bottle of water, and that too a bottle of tap water?? I wanted to extend my stay for the next three days but I am never going to do that, and I won’t recommend any one this hotel where the customer service and relationship have no consideration.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place to stay. Close to airport and major train station
2 nachten verbleven in september 2025