Smile Hotel Kyoto-shijo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijล-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(59 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
  • 14 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
  • 17 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
  • 17 mยฒ
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 40 mยฒ
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
  • Max. aantal: 6
  • 4 eenpersoonsbedden

Semi Double Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Single Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 1

Standard Twin - Non Smoking

  • Max. aantal: 3

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)

8,4 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
  • 14 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Royal Twin - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Double - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494

In de buurt

  • Shijo-straat - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Markt van Nishiki - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Nijล-kasteel - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kawaramachi-straat - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Pontocho-laan - 18 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 5 min. wandelen
  • Station Nijojo-mae - 14 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 91 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชไบฌ้ƒฝ่‚‰้ฃŸๅ ‚ - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ชใƒใƒณใƒใƒผใ‚ฐใƒฉใƒœ - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ชใ‚จใƒ™ใƒฌใ‚นใƒˆใ‚ซใƒ•ใ‚ง - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ชใ‚ฏใƒญใƒฏ ใƒซใƒผใ‚น - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ชCharcoal - โ€ฌ2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smile Hotel Kyoto-shijo

Hotel vlak bij Nijล-kasteel
Smile Hotel Kyoto-shijo bevindt zich dicht bij Kyototoren en Gion Corner en biedt een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en een receptieruimte
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een automaat
  • Gratis kranten en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 140 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en badjassen. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en diepe ligbaden
  • Hd-televisies van 26 inch met digitale zenders
  • Milieuvriendelijke schoonmaakproducten, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPYย 1.500 voor volwassenen en JPYย 1.500 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 10 gebouwen
  • 8 etages
  • Gebouwd in 1990
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 26 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eรฉn kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย 
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smile Hotel Kyoto-shijo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Smile Hotel Kyoto-shijo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Smile Hotel Kyoto-shijo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Smile Hotel Kyoto-shijo?

Dit hotel ligt in Shimogyo, op 3 km afstand van Nijล-kasteel, Gion Corner en Kyototoren. Ook Kyoto Imperial Palace en To-ji-tempel liggen op 3 km afstand. Station Karasuma ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Nijojo-mae is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 413 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 386 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 155 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1003 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 โ€“ Uitstekend

Soleil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and comfortable. Supermarket and convenience store right across from the hotel. About a 10 minute walk to the nearest station and 25 minute walk to tourist destinations such as pontocho alley! Shijo station had the karasuma and hankyu line making it great for getting around the city. Laundry facility was great and the hotel can store you bags.Great options for food in the area. Definitely would stay here again ๐Ÿ™‚
6 nachten verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ‹ใ‚ˆใ“

Positief: Netheid
ๆœ้ฃŸใŒใƒใ‚คใ‚ญใƒณใ‚ฐๅฝขๅผใงใ€็พŽๅ‘ณใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in december 2025

8/10 โ€“ Goed

Takashi

Positief: Netheid
ๅฎขๅฎคใŒใใ‚Œใ„ใ ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in december 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Yissel

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta muy normal, lo que pasa es que la persona que no es japonesa y es rubio, tiene mala atenciรณn al cliente, el desayuno esta bien, esta rico y hay varias opciones, no hay caja fuerte y la cobija es muy pequeรฑa para 2 personas, las almohadas son duras
2 nachten verbleven in december 2025

8/10 โ€“ Goed

Jasper

6 nachten verbleven in november 2025

4/10 โ€“ Matig

Beom Joon, Toshimaku

2 nachten verbleven in november 2025

4/10 โ€“ Matig

?

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
ๅ››ๆก้€šใ‚Šใซ้ขใ—ใŸ้ƒจๅฑ‹ใงใ™ใŒใ€้˜ฒ้Ÿณใซๅ•้กŒใŒใ‚ใ‚‹ใฎใ‹ใ€ไธ€ๆ™ฉไธญใƒใ‚คใ‚ฏ็ญ‰ใฎ้ŸณใŒๆฐ—ใซใชใ‚Šๅฏไป˜ใ‘ใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚ใ‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We did like having 4 separate beds in the room. Bedding was comfortable. Reasonable size and fine, although finishing are dated. The location is safe and accessible to transit, close to some of the high-end shopping, but not particularly aesthetic neighbourhoods. The 15$ breakfast was definitely NOT worth the money. Nowhere near as good as the basic breakfast at nearby Holly Cafรฉ. In fact, I found it hard to find anything even reasonably palatable at the buffet breakfast for western taste and usually I am fairly adventurous with foods. Scrambled eggs were so runny and undercooked.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

AKIRA

2 nachten verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Jerry

20 nachten verbleven in juli 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Edith

4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Seiko

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
11ๆ™‚ใŒใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚ขใ‚ฆใƒˆใ ใฃใŸใฎใงใ‚†ใฃใใ‚Šๅ‡บๆฅใŸใ€‚ๆœ้ฃŸใŒๆœ‰ๆ–™ใ ใจๆททใพใš้™ใ‹ใซใ‚†ใฃใใ‚Šใจ้ฃŸไบ‹ใŒๅ‡บๆฅใŸใ—ใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚ๆ„Ÿใ˜่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใ‚‚็ถบ้บ—ใงๅบƒใใง่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Antonio

Positief: Personeel en service
I guess this place is good for the priceโ€ฆ
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 โ€“ Matig

Ariel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is very dated. Needs remodeling inmidiately. Staff was great location is great
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 โ€“ Matig

Manabu

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ†ใพใไฝฟใˆใฆใชใ‹ใฃใŸใฎใ‹ใ‚‚ใ—ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใŒใ€ๆธฉๆฐดไพฟๅบงใŒไฝœๅ‹•ใ—ใชใ‹ใฃใŸใฎใŒๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Joleen-Taylor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property had everything we needed. No complaints.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

MORIKIYO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง่ปŠๅ ดใŒ้šฃใฎใ‚ณใ‚คใƒณใƒ‘ใƒผใ‚ญใƒณใ‚ฐใงใ—ใŸใŒใ€ๅฎ‰ใ‘ใ‚Œใฐๅ•้กŒใชใ„
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

George

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Top spot and not a bad little hotel
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

HIROYUKI

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Tatsuya

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Lawrence

5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

eiichi

Zakenreiziger
ๅฏใฆใ„ใ‚‹ใจใ€้šฃๅฎคใฎๅฃฐใŒ่žใ“ใˆใพใ—ใŸ
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

masaki

Positief: Netheid, personeel en service
ใ€€ใ„ใคใ‚‚ๅ››ๆก้€šใฎใƒ›ใƒ†ใƒซใ‚’ๅˆฉ็”จใ—ใฆใ„ใ‚‹ใ€‚้šฃใ‚Šใฎใƒ›ใƒ†ใƒซ ใ‚’ๅŽปๅนดใฏๅˆฉ็”จใ—ใฆใ„ใ‚‹ใ€‚ๆœ้ฃŸใฏใจใฃใฆใชใ„ใ€‚ ใ€€ใƒฉใƒณใƒ‰ใƒชใƒผใŒใƒ“ใƒƒใ‚ฏใƒช๏ผไปŠๅ›žใฏๆ–™้‡‘ใŒๅฎ‰ใ‹ใฃใŸใ€‚ใฉใ†ใ—ใฆใ‹๏ผŸๆฅๅนดใ‚‚ๅŒใ˜ๆ–™้‡‘ใชใ‚‰ๅˆฉ็”จใ‚’่€ƒใˆใŸใ„ใ€‚ใŠไธ–่ฉฑใซใชใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚
2 nachten verbleven in oktober 2025