sequence KYOTO GOJO
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor sequence KYOTO GOJO





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
23 dec - 24 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen, for 2 guests) laden

Kamer, niet-roken (Queen, for 2 guests)
7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Medium Queen, 2 guests) laden

Kamer, niet-roken (Medium Queen, 2 guests)
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (for 2 guests) laden

Twin kamer, niet-roken (for 2 guests)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (4 Beds, for 4guests) laden

Kamer, niet-roken (4 Beds, for 4guests)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Limited offer, Run of House, for 1-2) laden

Kamer, niet-roken (Limited offer, Run of House, for 1-2)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Medium Queen Room laden

Medium Queen Room
Alle foto's voor 4-Bed Room laden

4-Bed Room
Alle foto's voor Queen Room laden

Queen Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
King Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 69
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

409 Gojokarasumacho Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8418
Over deze accommodatie
sequence KYOTO GOJO
Gelijkaardige accommodaties

Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 75
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 6 jaar.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
sequence KYOTO GOJO Hotel
sequence KYOTO GOJO Kyoto
sequence KYOTO GOJO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over sequence KYOTO GOJO
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ga-Yi
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ga-Yi
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Bilal
Reisde met een groep
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilal
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Kev
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kev
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Igor
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Igor
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ana Shiela, San Jose
2 nov 2025
Ana Shiela
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
CYNTHIA
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

CYNTHIA
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Judith
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judith
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
kareem
26 okt 2025
kareem
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ainsley
25 okt 2025
Ainsley
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron, Vancouver
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nashwa
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nashwa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elaina
Reisde met een groep
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaina
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Franca
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franca
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sophia
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
naiem
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naiem
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Monica, Sacramento
Reisde met partner, Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
3 okt 2025
William
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Elsita
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Elsita
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
2 okt 2025
Mia
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tanya
30 sep 2025
Tanya
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tanya
Reisde met een groep
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Matthew Ryan
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew Ryan
1 nacht verbleven in september 2025

















