Seikoro Ryokan

4.0-sterrenaccommodatie
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Seikoro Ryokan

Voorkant van accommodatie
Luxe kamer, Meerdere bedden, privébadkamer, uitzicht op tuin (10+4 Tatami Mats) | Uitzicht vanuit de kamer
Luxe kamer, Meerdere bedden, privébadkamer, uitzicht op tuin (10+4 Tatami Mats) | Donsdekens, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Luxe kamer, Meerdere bedden, privébadkamer, uitzicht op tuin (10+4 Tatami Mats) | Woonkamer | Flatscreentelevisie
Deluxe kamer, Meerdere bedden, privébadkamer (8-10 Tatami Mats) | Donsdekens, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Standaard kamer, Meerdere bedden, privébadkamer (6-8 Tatami Mats)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoons futons

Deluxe kamer, Meerdere bedden, privébadkamer (8-10 Tatami Mats)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een koer
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Luxe kamer, Meerdere bedden, privébadkamer, uitzicht op tuin (10+4 Tatami Mats)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een koer
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
  • 45 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Familiekamer (12 Tatami Mats + Twin Bed Room)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
  • 70 m²
  • Max. aantal: 7
  • 2 eenpersoonsbedden en 5 eenpersoons futons

Deluxe kamer, niet-roken, privébadkamer (Deluxe Family Room)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
467 Nishitachibana-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 6050907

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Shijo-straat - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Markt van Nishiki - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kiyomizu Temple - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kyototoren - 17 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Kiyomizu-gojo - 2 min. wandelen
  • Station Gojo - 11 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 89 min. rijden

Restaurants

  • ‪とり専門店 鳥さく 清水京阪五条店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪ラーメン藤 五条店 - ‬4 min. wandelen
  • ‪三日月氷菓店 - ‬5 min. wandelen
  • ‪汽 [ki:] - ‬6 min. wandelen
  • ‪辨慶東山店 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Seikoro Ryokan

Ryokan met een chique stijl niet ver van Kawaramachi-straat
Niet ver van Kyototoren en Markt van Nishiki ligt Seikoro Ryokan, waar je geniet van een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een tuin en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), conciërgeservice en een kluis bij de receptie
  • Bagageopslagruimte, een cadeauwinkel en een lift
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke bijkomstigheden zoals kussenmenu's en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en toiletten met elektronische bidets
  • Hd-televisies met digitale zenders
  • Minikoelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 08.30 uur: JPY 4.400 per persoon
  • Kaiseki-maaltijd

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 15.30 uur tot middernacht
  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 1901
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Maaltijden alleen beschikbaar in de kamer
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Tokonoma (alkoof)
  • Verwarming
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken tussen 15.00 uur - 19.30 uur en 15 - 21
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.30 uur tot 21.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 4400 per persoon
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ryokan Seikoro
Seikoro
Seikoro Kyoto
Seikoro Ryokan
Seikoro Ryokan Kyoto
Seikoro Hotel Kyoto
Seikoro Ryokan Kyoto
Seikoro Ryokan Ryokan
Seikoro Ryokan Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Seikoro Ryokan?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Seikoro Ryokan voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Seikoro Ryokan inchecken?

Inchecken kan tussen 15.00 uur en 19.30 uur, en tussen 15 en 21. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Seikoro Ryokan uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Voor een bedrag van JPY 3000 kun je laat uitchecken.

Waar staat Seikoro Ryokan?

Deze ryokan ligt in Higashiyama, op 5 minuten wandelen van Kamo Rivier en Kawaramachi-straat. Ook Kiyomizu Temple en Pontocho-laan liggen op 2 km afstand. Station Kiyomizu-gojo ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Gojo is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Seikoro Ryokan

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 267 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 328 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Heerlijk authentiek Japans hotel, leuke staf

De staf verwelkomde ons op een authentieke Japanse stijl en zorgde goed voor ons. Ze spreken goed Engels, en zijn tegelijk nog heel grappig origineel Japans. Het is op slenter afstand van Ginza, de oude binnenstad.

10/10 – Uitstekend

Shaundar, Seattle

4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Chen Nee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, it was a wonderful stay for us at the traditional Ryokan! The staff and service were amazing; whenever we had an issue they fixed it within minutes. We enjoyed the authentic Kaiseki dinner and breakfast. Would highly recommend it to anyone traveling near Kyoto!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is phenomenal! Staff go beyond to make sure you are catered to. The hotel is rustic and beautiful, rooms are super nice. The onsen was great! Couldn’t recommend this place more.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

roxana, chicago

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The attention the staff provided us with was simply wonderful! A truly amazing experience. Thank you!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Zachary, Montreal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice Ryokan, great staff!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charming staff. Excellent food. We felt very welcome and highly recommend this authentic experience.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sowmya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were a family of four and stayed for one night at Seikoro — and everything about our experience, from the warm welcome to the heartfelt farewell, was truly exceptional. We had chosen to include breakfast, and it was absolutely delightful. The in-house public onsen bath added a special touch of relaxation to our stay. It’s an experience we’ll never forget. A heartfelt thank you to the staff who made us feel so welcomed and cared for. We would recommend Seikoro to family and friends visiting Kyoto.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

melanie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great break from the city hussle and bustle. They were very atttentive and detailed. I requested for a chocolate cake after dinner for our anniversary and they delivered! We had dinner and breakfast both is aunthentic japanese cuisine. Recommend that you use the taxi to get there and visit senjusendo!
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a wonderful cultural experience if you can afford it.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a full service ryokan. We had the 10 course dinner in our room followed by massages. The first class first hand service was unique. Well worth the experience. Once in a lifetime.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Haejin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
I was quite disappointed with my stay at this Ryokan. Contrary to what I was led to believe, the multi-course kaiseki dinner was not included in the booking. In fact, no one ever asked if I wanted to include it. Had I known, I absolutely would have added it, as the kaiseki dinner is often considered the highlight of the Ryokan experience—especially since I paid nearly $1,400 USD for the stay. While all the staff were extremely kind and courteous, the overall experience didn’t justify the price. Aside from the traditional Japanese breakfast and the old-style public bath, there wasn’t much to set this apart from other hotels I’ve stayed in—many of which offered similar amenities, including Japanese robes (yukata), at a much more reasonable price.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Harley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

SANGHYUN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This facility
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Viviana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Brad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One night stay and felt welcomed by all staff. The service was excellent and our room attendant(s) were wonderful. The dinner and breakfast were both delicious.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hannah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved our stay at the ryokan. The staff go above and beyond to make sure you enjoy yourself, and the hospitality we experienced really made the trip. From serving our dinner to setting up our beds for the night, they were friendly, respectful, and really made sure we were relaxing and enjoying ourselves. Our room was quite large and included our own bath and sitting area. We had a view of the back garden. It was clean and comfortable. We chose to have the kaiseki dinner (additional cost), which they served in our room. The Kaiseki dinner we got was delicious and I loved how they explained each course to us. There is a public bath in the ryokan, which we took advantage of a few times. I only encountered two people the whole time we were there, and it felt like it was my own private bathhouse. All in all was a wonderful experience and would love to stay here again.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

CAMILA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fomos mimados!!

O que mais chama a atenção é a preocupação de todos os funcionários com o nosso bem estar!! São demais!!!
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Joshua

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an amazing experience. Wife and I loved the culture and learned a lot. I would have loved to put 5 stars but… there was black mold all over our shower room. The black mold was in the wood on the ceiling, walls, near the tub, etc. Which made it stink of mildew and is actually a safety hazard. It’s in serious need of replacing all the wood because you cant just scrub it out; when black mold is in wood, it’s EVERYWHERE. Otherwise, the staff was VERY lovely and welcoming, the food was amazing, and the view and aesthetics were everything you could ask for to feel like you’re living in a traditional Japanese setting. Would definitely come back one day, hopefully they have the mold issue fixed.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Sri, Dallas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at Seikoro for 2 nights - we had the best time. The highlights were the breakfast and close proximity to Gion, subway, and tourist spots. But what made this place special was the amazing staff! They were warm, welcoming and attentive. They helped make reservations and anticipated all our needs. Highly recommend a stay here.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional service, staff was very kind and warm
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Judy

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

KYOUNGHEE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyone was so helpful. Loved entering the Ryoksn and then having hot tea delivered to our room
2 nachten verbleven in februari 2025