Ryokan Sawaya Honten
Ryokan in Kyoto, in de buurt van Altaar Heian
Fotogalerie voor Ryokan Sawaya Honten





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Economy vierpersoonskamer laden

Economy vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard Quadruple Room laden

Standard Quadruple Room
Alle foto's voor Superior Quadruple Room laden

Superior Quadruple Room
Alle foto's voor Superior Triple Room laden

Superior Triple Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Economy Twin laden

Economy Twin
Alle foto's voor Economy Quadruple Room laden

Economy Quadruple Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 574 beoordelingen
De prijs is € 170
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

25 Kawahara-cho, Shogoin, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8397
Over deze accommodatie
Ryokan Sawaya Honten
Gelijkaardige accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 265 beoordelingen
De prijs is € 121
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 15.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Sawaya
Ryokan Sawaya Honten
Ryokan Sawaya Honten Kyoto
Sawaya Honten
Sawaya Honten Kyoto
Sawaya Honten Ryokan
Sawaya Ryokan
Sawaya Honten Hotel Kyoto
Ryokan Sawaya Honten Kyoto
Ryokan Sawaya Honten Ryokan
Ryokan Sawaya Honten Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Sawaya Honten
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Tim
5 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig en traditioneel verblijf dicht bij trein
Tim
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Dane, Amsterdam
12 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 day stay at Ryokan sawaya honten
Dane
8/10 – Goed
Rob, Vlaardingen
25 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gastvrijheid in een authentieke omgeving
Rob
6/10 – Redelijk
C
11 nov 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, quite nice onsen
C
8/10 – Goed
MARIA RITA
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIA RITA
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karina
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Karina
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
18 okt 2025
Aaron
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
11 okt 2025
Zachary
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Phoebe
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phoebe
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
GUSTAVO
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

GUSTAVO
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Annette
Reisde met een groep, Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annette
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joerg
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joerg
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Cassandra
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Cassandra
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ann-Marie
29 jul 2025
Ann-Marie
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hugo
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugo
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peng M
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Peng M
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nola
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nola
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diego
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nilufer
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nilufer
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Annapurna
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annapurna
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katrine
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Katrine
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Benjamin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julian
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
3 nachten verbleven in mei 2025

















