Rinn Gojo Sakaimachi
Hotel in Kyoto, op 6 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Rinn Gojo Sakaimachi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 2 beoordelingen
De prijs is € 92
14 jan - 15 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

244-1 Kajiya-cho, Kyoto, Kyoto, 600-8079
Over deze accommodatie
Rinn Gojo Sakaimachi
Gelijkaardige accommodaties

Rinn Shijo Nishinotoin
Rinn Shijo Nishinotoin
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 11 beoordelingen
De prijs is € 88
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Gojo Sakaimachi Hotel
Rinn Gojo Sakaimachi Kyoto
Rinn Gojo Sakaimachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rinn Gojo Sakaimachi
8,8
Uitstekend
10
Netheid
8,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
りん, 鹿児島県
Reisde met partner
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
りん
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Olivier
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Wen Chun
Zakenreiziger
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wen Chun
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
直
8 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
直
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019

















