Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ROJIYU KYOTO





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 348
3 aug - 4 aug
Kameropties
Alle foto's voor Luxe villa, uitzicht op tuin laden

Luxe villa, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Alle foto's voor Luxe villa, uitzicht op tuin laden

Luxe villa, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Alle foto's voor Luxe villa, uitzicht op tuin laden

Luxe villa, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Alle foto's voor Luxe villa, uitzicht op tuin laden

Luxe villa, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 525 beoordelingen
De prijs is € 188
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

588 Shimokawaracho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8354
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 334 beoordelingen
De prijs is € 163
21 aug - 22 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ROJIYU KYOTO Hotel
ROJIYU KYOTO Kyoto
ROJIYU KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ROJIYU KYOTO
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Genevieve
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Genevieve
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bernardo
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernardo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph, San Diego
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Junsei
22 jun 2025
Positief: Netheid
Junsei
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jed
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jed
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
NAYELI
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAYELI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kellie
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kellie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Morgan
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morgan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
22 mei 2025
Elizabeth
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Enrique
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enrique
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Karla
14 apr 2025
Karla
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
James
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
alexis
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alexis
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jilliane
Reisde met een groep
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jilliane
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Cori
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
A little dark, and a little cold
Cori
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Carlos
29 mrt 2025
Carlos
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kelsey
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelsey
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YEN-YU
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YEN-YU
10/10 – Uitstekend
Duyen
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duyen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dmitriy
19 mrt 2025
Dmitriy
4 nachten verbleven in maart 2025