Rihga Gran Kyoto

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten stappen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 75
16 dec - 17 dec

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Eenvoudige eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Eenvoudige tweepersoonskamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Superior Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(52 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Premium Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Premium Twin kamer (Deluxe)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 39 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1 Higashikujo Nishisannocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8003

In de buurt

  • Kyoto Station Building - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kawaramachi-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kyototoren - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Kyoto Aquarium - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Fushimi Inari Shrine - 5 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 3 min. wandelen
  • Station Kujo - 3 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪吉象咖喱 - ‬2 min. wandelen
  • ‪CoCo壱番屋 南区八条口店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪鳥楽 - ‬2 min. wandelen
  • ‪マクドナルド - ‬3 min. wandelen
  • ‪純喫茶 みなみ - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Rihga Gran Kyoto

Hotel vlak bij Kyototoren
Rihga Gran Kyoto bevindt zich dicht bij Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en een automaat
  • Bagageopslagruimte, een lift en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 261 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en aparte badkuipen en douches
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met satellietzenders
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.800 voor volwassenen en JPY 1.400 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (180 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 13.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan JPY 3630 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan JPY 1650.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2800 voor volwassenen en JPY 1400 voor kinderen
  • Toeslag voor babybed: JPY 1650.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: JPY 3630 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

RIHGA GRAN KYOTO Hotel
RIHGA GRAN KYOTO Kyoto
RIHGA GRAN KYOTO Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Rihga Gran Kyoto?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Rihga Gran Kyoto?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij Rihga Gran Kyoto van één nacht voor twee volwassenen op 16 dec. 2025 min. € 75,07, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Rihga Gran Kyoto inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 13.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Rihga Gran Kyoto uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Rihga Gran Kyoto?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 2 km afstand van Kyototoren en Kyoto Aquarium. Ook Spoorwegmuseum van Kyoto en Shijo-straat liggen op 3 km afstand. Station Kujo en Station Kyoto liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Rihga Gran Kyoto

9,4

Uitzonderlijk

9,4

Netheid

9,4

Voorzieningen

9,4

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 646 van 918 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 918 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 918 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 918 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 918 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bhiemsain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed Geen negatieve opmerkingen
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

YOSHIKO

ところどころ汚れが気になりました。 他はとても素晴らしく、楽しく滞在させていただきました。ありがとうございました。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage des Hotels ist unschlagbar. Das Zimmer war Japan typisch etwas klein, aber trotzdem gut ausgestattet.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Manuel, Colorado Springs

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about this place was amazing! Check-in to the cleanliness of the room! Amenities in the room were a surprise! The breakfast buffet was delicious n well clean!
Breakfast buffet
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

ともこ

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

John Carlos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, good english Clean rooms
5 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Alberto

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Personale e servizi del tutto inadeguati. La concierge praticamente inesistente : non avevano nemmeno le piantine della città e non erano in grado di capirti in un inglese decente. Mancanza del servizio di facchinaggio per portarti i bagagli in camera. Colazione scadente per varietà e qualità. Siamo arrivati con due ore di anticipo sull’ora del check in e, pur avendo camere disponibili,ci hanno chiesto 20000 yen per darci la camera in anticipo, richiesta ovviamente rifiutata. Pessimo rapporto qualità / prezzo. Esperienza da non ripetere
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

国江

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で、設備も良く、朝ごはんもとてもおいしかったです。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

cara

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes. Clean rooms.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean comfortable rooms, great amenities and wonderful staff. Highly recommend!
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this place so much.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

May, Maple

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was absolutely wonderful
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Carlos Martinez

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel y espacioso, alquilé la suite y el personal es muy atento
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Matt

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay here at the Rhiga Gran Hotel! The rooms were a nice size and clean! The staff is amazing too! We accidentally left some money in the safe and they messaged us to check to see if we were missing anything and we immediately forgot about the safe. I would recommend this hotel any day!
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

See Ah Shera

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable distance from kyoto JR and shinkansen. Very nice hotel and cosy to stay in.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Albert, Cypress

Reisde met partner
Positief: Netheid
What a hidden Gem close to Kyoto Station. This Hotel had a friendly and helpful front desk staff member named Yoon. He explained all the amenities in English. Breakfast option is a must have option, otherwise you will be hungry and nothing is open other than 7-11.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super clean! And a beautiful room.
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

sandi lee shimabukuro

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was pleasant, close to station, and clean.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

hyeyeon

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
더할나위없이 좋은 여행이었습니다. 룸 청결, 직원들의 친절함, 조식도 맛있었어요. :)
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were all friendly, amenities were all great, the communal bath was clean too! The rooms and cleaning service was excellent! I love this hotel and will definitely come back
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Meili

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was spacious for 3 people. It was nice of them to open up another bed for our third person. They also added another amenities to provide our 3rd party. The bathroom and room were very clean and comfortable. Staff people were very helpful and spoke perfect English. Very close to the train station and there were a family Mart and a convenience store with bakeries which was great. Highly recommend staying here if you have 3 people, it was very comfortable.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Saran

1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Carlos Alberto, Caguas

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación esta equipada con todo lo necesario. Ambiente acogedor y todo muy limpio
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Angelica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I had a great first impression of this hotel. We enjoyed that it was in such a convenient location. It is also by the train station, so that was a plus. The staff was great. The hotel was very clean. We appreciated housekeeping daily. Would definitely come back and would highly recommend this hotel to anyone and everyone.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Edith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laundry dryer doesn’t dry well.
3 nachten verbleven in november 2025