M’s Hotel Sanjo Wakoku
Hotel in Kyoto, op 8 minuten stappen van Pontocho-laan
Fotogalerie voor M’s Hotel Sanjo Wakoku





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 751 beoordelingen
De prijs is € 99
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

396, Wakokucho, Niomonsagaru, Shinsakaimachidori, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Over deze accommodatie
M’s Hotel Sanjo Wakoku
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Gran Ms Kyoto
Hotel Gran Ms Kyoto
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 56
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
M's INN SANJO WAKOKU
Hotel M’s Est SANJO WAKOKU
M’s Hotel Sanjo Wakoku Hotel
M’s Hotel Sanjo Wakoku Kyoto
M’s Hotel Sanjo Wakoku Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over M’s Hotel Sanjo Wakoku
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
8,2
Voorzieningen
8,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hosho
3 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hosho
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Alonso
Zakenreiziger, Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Alonso
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Takahiro
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
IRMA
8 sep 2025
IRMA
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ETSUKO
Reisde met een groep
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ETSUKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
31 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Marty
8 jul 2025
Marty
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James Robert, Palo Alto
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

James Robert
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Oskar
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oskar
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eliseo
30 jun 2025
Eliseo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Silvana
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience!
Silvana
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
HAJIME
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HAJIME
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Febby Allieghian
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Febby Allieghian
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Huihua
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huihua
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Macy
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Macy
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maxwell
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for the money!
Maxwell
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋の掃除が4日に1度は初めての経験でした
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Sebbina
16 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Sebbina
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Per-Olof
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok men inget extra
Per-Olof
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Julie, Beloeil
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Julie
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Nicholas, Union
Reisde met een groep
19 apr 2025
Positief: Netheid
Nicholas
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rene
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rene
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Melody
16 apr 2025
Melody
3 nachten verbleven in april 2025

















