Moxy Kyoto
Hotel met een restaurant, op 9 minuten stappen van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor Moxy Kyoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed laden

Kamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed laden

Kamer, 1 queensize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Wijk Kita
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 58 beoordelingen
De prijs is € 666
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12 Nishinokyo Nansei-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8412
Over deze accommodatie
Moxy Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 630 beoordelingen
De prijs is € 54
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
- Servicetoeslag: 10 procent
- Diner: JPY 000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van zonne-energie
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Moxy Kyoto Nijo
Moxy Kyoto Hotel
Moxy Kyoto Kyoto
Moxy Kyoto Hotel Kyoto
Moxy Kyoto Nijo a Marriott Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Moxy Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 dec 2025
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met een groep
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mirjana
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mirjana
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brent
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brent
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
gregory
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gregory
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yomaira Y
16 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yomaira Y
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wayne
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wayne
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Elizabeth
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aysha
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aysha
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
DONGNI
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DONGNI
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Izumi
Zakenreiziger
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Izumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maria l a
7 jul 2025
Maria l a
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Henrik
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt, trendigt, modernt - gångavsånd Nijo Stn
Henrik
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A comfy stay - would come back!
Deborah
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aaditya Amichand
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaditya Amichand
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
laura
5 jun 2025
laura
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yossef
28 mei 2025
Yossef
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Rebecca
28 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rebecca
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mandy
Reisde met een groep
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mandy
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Keith
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in februari 2025

















