Miru Kyoto Nishiki
Hotel met een 24-uurs receptie, op 3 minuten stappen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Miru Kyoto Nishiki





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer (Nishiki) laden

Superior kamer (Nishiki)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, magnetron laden

Standaard kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, magnetron
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken laden

Premium kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op benedenverdieping laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op benedenverdieping
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.022 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

424 Izutsuyacho, Rokkaku-Sagaru, Yanaginobamba-Dori, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8113
Over deze accommodatie
Miru Kyoto Nishiki
Gelijkaardige accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.628 beoordelingen
De prijs is € 146
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2640 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 第H30-227
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
NEST NISHIKI KYOTO Hotel
NEST NISHIKI Hotel
NEST NISHIKI KYOTO
NEST NISHIKI
NEST AT NISHIKI KYOTO
NEST AT NISHIKI KYOTO
Miru Kyoto Nishiki Hotel
Miru Kyoto Nishiki Kyoto
Miru Kyoto Nishiki Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Miru Kyoto Nishiki
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Destiny
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Destiny
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Amber
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Angie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Omar, Cordoba
3 okt 2025
Omar
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jenna
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenna
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Courtney
9 sep 2025
Courtney
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met partner
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
naoto
21 jul 2025
naoto
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
AYAKO
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYAKO
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
シュウイチ
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シュウイチ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
paul
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paul
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Erin
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Arto
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Säilytystila
Arto
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jessica
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met een groep
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kolsumara
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kolsumara
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tara
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tara
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ömer Cem
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ömer Cem
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Russell, Redmond
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Russell
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Deniz
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deniz
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JC
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JC
5 nachten verbleven in april 2025

















