Miru Kyoto Gion
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Pontocho-laan
Fotogalerie voor Miru Kyoto Gion





Beoordelingen
9,8 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, 1 slaapkamer laden

Traditionele kamer, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1st Floor) laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1st Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1st Floor) laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1st Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer laden

Traditionele driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (2nd Floor/ No Lift) laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (2nd Floor/ No Lift)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer (2nd Floor/ No Lift) laden

Eenvoudige eenpersoonskamer (2nd Floor/ No Lift)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.438 beoordelingen
De prijs is โฌย 236
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

43 Motoyoshicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0087
Over deze accommodatie
Miru Kyoto Gion
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is โฌย 94
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslagย voor extra bed: JPY 5500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Miru Kyoto Gion
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Brandon
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Rachel
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Christina
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Cameron
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
sebastien
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sebastien
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Hien
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hien
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
stephanie, MILL CREEK
12 sep 2025
stephanie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Lidia, Woodville South
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lidia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
STEPHANIE, MILL CREEK
Reisde met partner
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
STEPHANIE
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Dalal
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dalal
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Andrew, Stamford
2 sep 2025
Andrew
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Marie-Pierre
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Pierre
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Shannon
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shannon
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Daniela
4 jul 2025
Daniela
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
April
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Clare
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clare
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Antonia
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonia
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Timothy
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Romina
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romina
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Kevin
3 jun 2025
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Jeff
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Kimberly
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Shani
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shani
2 nachten verbleven in mei 2025

















