Matsumoto Ryokan
Ryokan met een restaurant,  op 7 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Matsumoto Ryokan





Beoordelingen
8,8 op 10 – 
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Standard Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Standard Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een bad/douchecombinatie 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een bad/douchecombinatie 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Superior Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Superior Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een bad/douchecombinatie 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
 - Restaurant
 - Airconditioning
 - Ontbijt beschikbaar
 
9.0 van 10, Fantastisch, 747 beoordelingen
De prijs is € 80
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashishiokouji-Cho 579, Chimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Matsumoto Ryokan
Gelijkaardige accommodaties

Hotel New Hankyu Kyoto
Hotel New Hankyu Kyoto
- Gratis wifi
 - Restaurant
 - Airconditioning
 - Ontbijt beschikbaar
 
8.6 van 10, Uitstekend, 1.322 beoordelingen
De prijs is € 135
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
 - Sanitataire voorzieningen: JPY 72.62 per nacht
 
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen 
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Matsumoto Ryokan Kyoto
Matsumoto Kyoto
Matsumoto Ryokan Kyoto
Matsumoto Ryokan Ryokan
Matsumoto Ryokan Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Matsumoto Ryokan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
KOGENJI
2 nov 2025
Positief: Netheid
KOGENJI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ryuki
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ryuki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rahul, Kochi
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
James
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryokan experience
James
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Florian
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Patrick
8 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sanna
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good



Sanna
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nigel
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little ryokan steps away from Kyoto Station
Nigel
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
カスミ
24 mrt 2025
カスミ
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
John
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nyssa
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very central, but needs better soundproofing
Nyssa
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
10/10 – Uitstekend
kyusik
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kyusik
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiaki
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshiaki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mengheang
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mengheang
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地が抜群!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Sayuri
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Sayuri
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
ももこ
Reisde met familie en kleine kinderen
24 nov 2024
Positief: Netheid
ももこ
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
May
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
May
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ya-Feng
Reisde met familie
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ya-Feng
4 nachten verbleven in juli 2024

















