Matsui Honkan
Gezinsvriendelijke ryokan met een 24-uurs receptie in Kyoto
Fotogalerie voor Matsui Honkan





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 229
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Familiekamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Familiekamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden (Non-Tatami Room) laden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden (Non-Tatami Room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verwarming met klimaatregeling
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, uitzicht op tuin laden

Traditionele Twin kamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Een bad/douchecombinatie
Japanese Style Standard Room
Japanese-Style Deluxe Room
Family Room With Shared Bathroom
Accessible Room, Private Bathroom With Shower, No Bathtub (Non-Tatami Room, For 2 Guests)
Suite
Room With Tatami Area
Traditional Room, Non Smoking, Private Bathroom
Japanese-Style Superior Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 584 beoordelingen
De prijs is € 147
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

405 Itzutsuya-cho Rokkaku Sagaru Yanagi, Kyoto, Kyoto, 604-8113
Over deze accommodatie
Matsui Honkan
Gelijkaardige accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 270 beoordelingen
De prijs is € 138
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2500 per nacht
- Toeslag voor zetelbed: JPY 1100 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Matsui Honkan
Matsui Honkan Inn
Matsui Honkan Inn Kyoto
Matsui Honkan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Matsui Honkan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan
Matsui Honkan Ryokan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Matsui Honkan
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 aug 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Mary Lou, Calgary
4 nov 2025
Mary Lou
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Jorge
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
22 aug 2025
Mark
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rogerio
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Japão raiz
Rogerio
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alla
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alla
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rocky
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rocky
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gloria, West Hempstead
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloria
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roman
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ronaldo
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronaldo
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Minji
9 mei 2025
Minji
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akihiro, Osaka
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiro
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sunil
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunil
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
severine
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
severine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fabrice
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabrice
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
María Haydé, CANCUN, QROO
2 apr 2025
María Haydé
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chaojing
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaojing
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay!
Michael
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
William
25 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Cimberly
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cimberly
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jacques
28 feb 2025
Jacques
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Audrey
28 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Audrey
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
24 sep 2024
Omar
2 nachten verbleven in augustus 2024

















