MATERIAL Fuchomae
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor MATERIAL Fuchomae





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 90
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie suite, niet-roken laden

Familie suite, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Executive penthouse, niet-roken laden

Executive penthouse, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Executive Penthouse, Non Smoking
Standard Twin Room
Family Suite-Non-Smoking
Deluxe Suite
Suite Quadruple Room
Misschien vind je dit ook leuk

Fauchon Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 228 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

99 Yokokaji-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0087
Over deze accommodatie
MATERIAL Fuchomae
Gelijkaardige accommodaties

Hauza Kyoto Gojo Karasuma
Hauza Kyoto Gojo Karasuma
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 329 beoordelingen
De prijs is € 74
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MATERIAL Fuchomae Hotel
MATERIAL Fuchomae Kyoto
MATERIAL Fuchomae Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over MATERIAL Fuchomae
9,2
Fantastisch
9,2
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Calvin
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Amber
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexis
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexis
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HISATO
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シングルなのにツイン
HISATO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eunica
Reisde met een groep
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eunica
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
6 jun 2025
Michelle
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lingling
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lingling
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yannick
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super petit hotel
yannick
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yi Yun
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi Yun
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing gem
Sam
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent spacious apartment hotel in Kyoto
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
MISAKI
16 mrt 2025
MISAKI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Samir
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samir
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Liv Veronica
4 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Liv Veronica
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hilda
Reisde met familie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort and highly recommended
Hilda
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
SHINJI
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
SHINJI
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Christina M
Reisde met partner
6 jan 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Christina M
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
John
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
6 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jim
19 dec 2024
Jim
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Stacey
Reisde met familie
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacey
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met partner
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
vikas
Reisde met partner
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vikas
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KWUN HEI
20 nov 2024
KWUN HEI
2 nachten verbleven in november 2024

















