Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Kyoto





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
25 aug - 26 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Wide Double Room) laden

Tweepersoonskamer (Wide Double Room)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Standard Double - Non-Smoking
Deluxe Twin - Non-Smoking
Standard Double - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Standard Triple
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Wide Double Room laden

Wide Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Japanese Western Style Room laden

Japanese Western Style Room
Alle foto's voor Double or Twin Room laden

Double or Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 57
4 aug - 5 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 484 beoordelingen
De prijs is € 40
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Edward
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Takanari
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takanari
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kristie
Reisde met partner
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristie
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
まりな
Reisde met een groep
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まりな
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met een groep
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met partner, Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Joseph
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid
Joseph
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
scout
Reisde met partner
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
scout
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
julie
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
julie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jadyn
Reisde met partner
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jadyn
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ainiwaer
9 jul 2025
Ainiwaer
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Javier
5 jul 2025
Javier
7 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Cherry
4 jul 2025
Cherry
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Richa
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richa
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Dhia
Reisde met familie en kleine kinderen
22 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Dhia
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Allison
17 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Allison
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
deaglan
16 jun 2025
deaglan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ruben
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruben
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
13 jun 2025
Jessica
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Anthony, Liverpool
Reisde met een groep
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ann-Sophie
Reisde met partner
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann-Sophie
3 nachten verbleven in mei 2025