Hotel Resol Trinity Kyoto

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Kyoto

Indoor spabad
Architectuur
Terras
Terras
Voorkant van accommodatie
Hotel Resol Trinity Kyoto bevindt zich dicht bij Markt van Nishiki en Pontocho-laan en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een terras en een tuin. Ga vooral lekker eten bij Blue Books Cafe, het café ter plaatse. Gratis wifi in de kamer, een wasserij en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 71
4 sep - 5 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer (Wide Double Room)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons futon

Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Double Room

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 2

Wide Double Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Japanese Western Style Room

  • Max. aantal: 3

Double or Twin Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943

In de buurt

  • Pontocho-laan - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Markt van Nishiki - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Kyoto Imperial Palace - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Shiyakusho-mae - 5 min. wandelen
  • Station Sanjo - 11 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 65 min. rijden

Restaurants

  • ‪進々堂 御池店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪そじ坊 - ‬3 min. wandelen
  • ‪リンゴ酒場 Swingin’ - ‬3 min. wandelen
  • ‪洋麺屋 五右衛門 - ‬3 min. wandelen
  • ‪御肉処銀閣寺大にし - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Trinity Kyoto

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Hotel Resol Trinity Kyoto bevindt zich dicht bij Pontocho-laan en Kyoto Imperial Palace en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een terras en een tuin. Ga vooral lekker eten bij Blue Books Cafe, het café ter plaatse. Naast een wasserij en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte, meertalig personeel en tuinmeubelen
  • Een automaat en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 180 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met diepe ligbaden en toiletten met elektronische bidets
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en adapters/opladers

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.980 voor volwassenen en JPY 1.980 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Blue Books Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel

Buiten

  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2018

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Tatamivloer (geweven matten)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Om geen aanstoot te geven aan andere gasten, mogen gasten met tatoeages alleen gebruikmaken van de openbare badfaciliteiten van deze accommodatie als hun tatoeages volledig bedekt zijn.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 5 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Trinity Kyoto?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Resol Trinity Kyoto?

Vandaag, 2 sep. 2025, kost een verblijf bij Hotel Resol Trinity Kyoto van één nacht voor twee volwassenen op 4 sep. 2025 min. € 71,05, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Resol Trinity Kyoto voor parkeren?

Bij Hotel Resol Trinity Kyoto zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Resol Trinity Kyoto inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Trinity Kyoto uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van JPY 1000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Resol Trinity Kyoto?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 15 minuten wandelen van Markt van Nishiki en Pontocho-laan. Ook Kyoto Imperial Palace en Nijō-kasteel liggen op 2 km afstand. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Kyoto

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 543 van 779 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 169 van 779 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 779 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 779 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 779 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice & clean hotel.

A nice new built hotel nearby nishiki market and the royal palace.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Jordan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Isabella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place, amazing breakfast. Quiet location that feels like a retreat into a spa.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

MARI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗な施設でした。自家用車で行ったのですが、近くに駐車場もあり(しかもあまり高くない!)、とても便利でした。お風呂も綺麗で次回も是非利用したいホテルです。
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

maryam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ghalia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recommend staying here. We stayed at the twin bed room. The room was okay sized, a little tight with our luggages and belongings. But other than that, everything else was great. Restroom was clean and spacious. What really elevates this hotel is definitely the amenities accessible to guests only. The onsen (spa) was amazing to enjoy after long days of traveling and basking in the summer heat of Japan. We were also given free matcha, free water bottles, and a fresh set of towels daily. The lobby, cafe, washing machines, vending machines, etc also came in clutch. They also offered free rain umbrellas and sun umbrellas to use. The average distance from the nearest train station is about a 10- 15 minute walk. Not too bad to walk with luggage as well. The surrounding area was very nice and good walking distance from the main streets. It’s also great that they offer to ability to drop off your luggage before check-in occurs. Checkout was very simple.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

ゆうき

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備もよく、とても過ごしやすかった
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂気持ちよかったです!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Dane

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, excellent service, rooms were spacious.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Giselle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Japan! Was my favorite stay due to easy access to food, shopping and local activities
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel with superb rooms and spa. Nice staff!
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kirari

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗なお部屋だった
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Takanari

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kristie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gavin

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

まりな

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋が靴を脱いではいるのでとても清潔に保てるところ、大浴場があって疲れが癒せるところなど、とても気遣いあふれるサービスで大満足でした!ロビーのレストランも、とてもおしゃれで今回は行けなかったですが次回は行ってみたいです!ありがとうございました。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is well equipped. It is a decent place to stay, with friendly and helpful staff.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near many interesting things to see in the city. Extremely clean, feels quite fancy. Highly recommend.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and dining options in the surrounding area. Centrally located, property conditions, staffs, and service are all excellent.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice (small) clean rooms. Very well situated in central Kyoto. Very friendly and helpful staff. Good breakfast buffet and restaurant in the hotel.
3 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Joseph

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid
The room is quite small, it's hard to open the luggage, it's smaller than average room size in Kyoto. The public bath is very small as well. If you drive a car, don't book this hotel, as the parking nearby is super expensive. We pay 4700 yen every night.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

scout

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super comfortable and clean experience with the Trinity location. Everything worth checking out was very walkable save a few of the larger temples. The in-house restaurant and bar was perfect for what we needed, and the staff was very kind and knowledgeable. This place made us never want to leave kyoto!
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

julie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025