Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel met een restaurant,  op 10 minuten stappen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 – 
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 145
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Japanese Western Style Room laden

Japanese Western Style Room
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen 
Een ligbad 
Een privébadkamer 
Een bidet 
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen 
Een ligbad 
Een privébadkamer 
Een bidet 
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen 
Een ligbad 
Een privébadkamer 
Een bidet 
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Wide Double Room) laden

Tweepersoonskamer (Wide Double Room)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen 
Een ligbad 
Een privébadkamer 
Een bidet 
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen 
Een ligbad 
Een privébadkamer 
Een bidet 
Alle foto's voor Wide Double Room laden

Wide Double Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double or Twin Room laden

Double or Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.026 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943
Over deze accommodatie
Hotel Resol Trinity Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.641 beoordelingen
De prijs is € 95
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3630 voor volwassenen en JPY 3630 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Kyoto
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Edward
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Hossein
Reisde met een groep, Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hossein
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Rebecca
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Amit
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amit
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jaden
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaden
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yeung
Reisde met partner, Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yeung
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carlo
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maritere
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maritere
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Selena
10 okt 2025
Selena
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
JOSÉE
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSÉE
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Iwan
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iwan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Toni
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toni
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
GILBERTO
29 sep 2025
GILBERTO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Yama
24 sep 2025
Yama
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sajjad
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Sajjad
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ian
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
3 nachten verbleven in september 2025

















