Hotel Resol Trinity Kyoto

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 10 minuten stappen van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Wasvoorzieningen
De huidige prijs is € 41
8 jan - 9 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Japanese Western Style Room

  • Max. aantal: 3

Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(45 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een ligbad
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een ligbad
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een ligbad
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer (Wide Double Room)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(36 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een ligbad
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een ligbad
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons futon

Wide Double Room

  • Max. aantal: 2

Double Room

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 2

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Double or Twin Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Pontocho-laan - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Markt van Nishiki - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Kyoto Imperial Palace - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Shiyakusho-mae - 5 min. wandelen
  • Station Sanjo - 11 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 65 min. rijden

Restaurants

  • ‪カフェレストラン ヌーベルバーグKYOTO - ‬2 min. wandelen
  • ‪炭火焼和めし処 しんぱち食堂 ゼスト御池店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪亀屋町 たいげん - ‬2 min. wandelen
  • ‪fudo - ‬2 min. wandelen
  • ‪タルカ 2 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Trinity Kyoto

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Hotel Resol Trinity Kyoto bevindt zich dicht bij Pontocho-laan en Kyoto Imperial Palace en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een terras en een tuin. Ga vooral lekker eten bij Blue Books Cafe, het café ter plaatse. Naast een wasserij en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), tuinmeubelen en een 24-uurs receptie
  • Een automaat, bagageopslagruimte en een lift
  • Een kluis bij de receptie en meertalig personeel
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 180 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met diepe ligbaden en toiletten met elektronische bidets
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en adapters/opladers

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 3.630 voor volwassenen en JPY 3.630 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Blue Books Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel

Buiten

  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2018

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Tatamivloer (geweven matten)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Om geen aanstoot te geven aan andere gasten, mogen gasten met tatoeages alleen gebruikmaken van de openbare badfaciliteiten van deze accommodatie als hun tatoeages volledig bedekt zijn.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 5 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3630 voor volwassenen en JPY 3630 voor kinderen
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Trinity Kyoto?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Resol Trinity Kyoto?

Vandaag, 28 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Resol Trinity Kyoto van één nacht voor twee volwassenen op 8 jan. 2026 min. € 41,39, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij Hotel Resol Trinity Kyoto zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Resol Trinity Kyoto inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Trinity Kyoto uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van JPY 1000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Resol Trinity Kyoto?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 15 minuten wandelen van Markt van Nishiki en Pontocho-laan. Ook Kyoto Imperial Palace en Nijō-kasteel liggen op 2 km afstand. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Kyoto

9,2

Fantastisch

9,4

Netheid

8,8

Locatie

9,2

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 626 van 899 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 899 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 899 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 899 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 899 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice & clean hotel.

A nice new built hotel nearby nishiki market and the royal palace.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Kimberly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in Kyoto. They helped me to send my bags to my next hotel. Had great amenities and staff was amazing. Only downside was the room smelled like BO. Not sure why but wasn’t so horrible
2 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Sen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and good room size for Japan hotels.
3 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Fangyu

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience! Highly recommend
2 nachten verbleven in december 2025

4/10 – Matig

SATOMI

良かったですが ご飯は少し おいしさがなかったように感じた。
1 nacht verbleven in december 2025

4/10 – Matig

Josee

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is good but not not the breakfast
3 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Veronica

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved my stay at Hotel Resolution Trinity in Kyoto! The hotel had the amenities of a high-end hotel without the price. They have an onsen which was very relaxing after a long day of walking, a bar/cafe downstairs, and offered Meiko shows everyday except Sundays. The staff was very nice and I was able to leave my luggage before check-in. The hotel is about an 8 minute walk to the closest train station. There is both a 7-11 and FamilyMart close to the hotel, which was convenient for quick breakfast/snacks. The room was very comfortable and even had tatami flooring, giving a traditional experience. Absolutely recommend this hotel to future travelers!
4 nachten verbleven in december 2025

6/10 – Redelijk

Ashwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was not large enough for the wide double bed. Left very little space to walk around. There are no common amenities in the room. They are kept in one place on first floor in the hallway! They advertise the restaurant but it does not serve breakfast items a la carte, not even coffee. We were forced to go out in wintry weather to get coffee and baked goods. If you check out even an hour later than 11 am, they will charge extra. Traditional Japanese style means stuff is lower to the ground, including the bed and the sink which can hurt your back. Otherwise, it is a nice little place, clean and quiet. I won't recommend it.
2 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Bridget

5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Cesar Emil

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was such a cute little quaint hotel! The breakfast is the only thing I don’t think is worth it, especially considering it’s so close to many restaurants that you can just walk 10-12 minutes to the Nishiki market or the Terramachi market.
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Jon

4 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Carmelle

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Aria

3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Mandy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely stay, nice and close to shopping and amenities
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Loved the dance show. The staff were absolutely fantastic, very welcoming and helpful. I had lost my camera in a taxi and they went out of their way to find the taxi company and arrange for my camera to be delivered. So grateful to them!
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Momoko

4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Udo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a decent sized twin room that was very comfortable, but a bit on the “smallish” size since we were traveling with 2 big suitcases. The hotel is in good location, with easy access to public transportation, shopping, dining and some top sights. The staff were very friendly and helpful. They allowed us to check in 2 hours early, which was a nice gesture. A major plus is that they had coin operated laundry rooms on 2 floors. Another plus was that in the evenings, 6 days a week, they had a Maiko perform a couple of dances in the hotel lobby plus allowed guests the opportunity to take photos with her. They also have live music available on Friday evenings. This is definitely a hotel I would return to on a future visit to Kyoto.
7 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
すごくよかった。
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Oliver, London

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, lovely area
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myself and my partner had the most incredible stay here. Ryan our guide was so knowledgable and went out of his way to ensure we saw as many animals as possible.
4 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Angie, Happy valley

2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Dakota

2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Zoe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was amazing!!! In a convenient area and the hotel staff were so sweet. My only complaint is breakfast not being included in the stay because I had to pay each day for breakfast. Nonetheless it was an amazing hotel and I would stay here again.
4 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Kiley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was made every 3 days
6 nachten verbleven in november 2025