Hotel Canata Kyoto

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Nijō-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Canata Kyoto

Suite (Canata, Sora) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, een kluis op de kamer
Bar (ter plaatse)
1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, een kluis op de kamer
Suite (Canata, Sora) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, een kluis op de kamer
Receptie
In de omgeving van Nijō-kasteel en Markt van Nishiki ligt Hotel Canata Kyoto, waar je geniet van een bibliotheek. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 131
2 sep - 3 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Suite (Canata, Matsu)

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
  • 72 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Suite (Canata, Sora)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
  • 72 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 27 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer (King)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel Canata Kyoto bevindt zich in Centraal Kyoto, een wijk in Kyoto, en ligt vlak bij een metrostation. Nijō-kasteel en Markt van Nishiki zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Arashiyama Bamboebos en Biwameer. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto.
Kaart
14-1, Tsuchibashicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0055

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Shijo-straat - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Kyoto Imperial Palace - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Markt van Nishiki - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Nijojo-mae - 2 min. wandelen
  • Metrostation Nijo - 14 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 60 min. rijden

Restaurants

  • ‪釜座二条丸福 - ‬4 min. wandelen
  • ‪コージー (Cozy) - ‬2 min. wandelen
  • ‪京宿 いま屋 - ‬5 min. wandelen
  • ‪Imaya Kyoto & Coffee - ‬5 min. wandelen
  • ‪マスサンコーヒーショップ - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Canata Kyoto

Hotel vlak bij Nijō-kasteel
Hotel Canata Kyoto bevindt zich vlak bij Markt van Nishiki en biedt onder andere een bibliotheek. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een Engels ontbijt (toeslag), fietsverhuur en meertalig personeel
  • Een lift, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Smart-tv's van 43 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 08.30 uur: JPY 2.000 per persoon

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Helling bij de hoofdingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (80 centimeter brede deur)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Smart-tv van 43 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Reserveren voor de ontbijtservice is verplicht. Je kunt tot 21.00 uur op de dag voor aankomst reserveren.
Als je buiten de reguliere inchecktijden aankomt, kun je de intercom gebruiken voor hulp bij het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan JPY 5500.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan JPY 3300.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
  • Toeslag voor babybed: JPY 3300.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Canata Kyoto Hotel
Hotel Canata Kyoto Kyoto
Hotel Canata Kyoto Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Canata Kyoto?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Canata Kyoto?

Vandaag, 1 sep. 2025, kost een verblijf bij Hotel Canata Kyoto van één nacht voor twee volwassenen op 2 sep. 2025 min. € 130,93, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Canata Kyoto voor parkeren?

Bij Hotel Canata Kyoto zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Canata Kyoto inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Canata Kyoto uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Canata Kyoto?

Dit hotel ligt in Centraal Kyoto, op 15 minuten wandelen van Nijō-kasteel en Shijo-straat. Ook Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki liggen op 2 km afstand. Station Nijojo-mae ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Canata Kyoto

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 88 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Johan Carl Ferdinand

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and small boutique hotel, close to a subway station
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kyle

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Malu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is located in front of a castle, not far from a lot of local restaurants and just a few stops away from Kyoto station. By far the best hotel we stayed at during our 2 week stay in Japan accross Kyoto, Tokyo and Osaka! 100% recommend
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hiroshi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
こじんまりとしたホテルで良かったです。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

yuusuke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
二条城前の景色が最高でした。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Hunter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Sugimoto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
早割でかなりお得に予約ができたと思いますが、お値段に対して非常に満足度が高かったです。お部屋はシンプルモダンなイメージで、とても落ち着けました。一番小さいタイプのお部屋だと思いますが、窓が2方にありとても明るかったです。洗い場があるお風呂だと思っていたのでその点は残念でしたが、バスルームのデザインは素敵で気に入りました。もう少しデスクの奥行きがあるとパソコンを使いやすかったのですが、作業がある時は1階ロビーに移って広々したところですることができたのがよかったです。立地としても二条城前でバス停にも地下鉄駅にも徒歩1ー2分、ホテルを出ると広々した道路が広がっているのがとても気持ちよく、散歩も楽しめました。 できれば、朝食を希望する場合は何時までに連絡など、どこかに提示があるとよかったかなと思いますが、それ以外は大変満足して過ごせました。今度は、二条城ビューのお部屋に泊まってみたいと思います。
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Raquel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel! Amazing service, excellent bathroom and perfect location
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Sean

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mai

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
電話の対応が海外の方の対応でとても話が通じてないように感じました。 部屋はとても綺麗でデザインもとても素敵です。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Olaf Arne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
!
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Stella

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful room. Brand new bathroom. Great shower, amazing toilet! Room size was good.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic small scale, boutique type of hotel. Lots of really nice interior design features throughout and very helpful staff.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, great place. Nirhing negative to say. Loved it
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel Refeshed Staf was great Room size was very good
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bar on site was convenient; staff helpful and friendly.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Shaunna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a pleasant stay at the hotel! The staff, the rooms and location were fantastic! It’s a small hotel, but we found the rooms to be very comfortable with everything you could ask for. The hotel, rooms and area around the hotel were spotless. It had a lovely lounge, so you didn’t need to go far for a drink to relax and unwind after a busy day out sightseeing. All the staff was so accommodating and answered our questions, arranged taxis and had recommended places to eat. We had the pleasure of chatting with Ben, while we were there. We had good conversations and he was wonderful young man! We wish him nothing but the best! He is a definite asset to the hotel! We would highly recommend staying here if you are given the chance. We definitely don’t regret our choice on any level.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Lilli

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöner Blick direkt auf die Burg Nijo.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

きよみ

Reisde met partner
最高でした!
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property with an amazing location. Loved my stay here
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Jacob

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Quite boutique hotel. Excellent views.
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Thanh

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Our stay at Hotel Canata Kyoto (Tue, 21 Jan - Sat, 25 Jan) was disappointing, especially for our honeymoon. Upon check-in, there was no acknowledgment of our special occasion, which felt unwelcoming. The check-in process was smooth, but the receptionist, Lee, had confusing communication about the Y2000 land tax, asking us to pay upfront and then telling us we could pay at the end. The breakfast was inconsistent and frustrating. We had a phone call at 8 am asking if we were coming down, even though we were exhausted, and were told we'd still be charged. The following day, we requested eggs but were told there were none. Later, the staff returned with one egg per person, which didn’t meet our expectations. We opted for cheaper, better breakfast options outside the hotel, which were much more satisfying. The hotel bar was the highlight. Ankit, the bartender, provided excellent service, offering fresh wine and engaging conversation. While the hotel offered comfortable rooms and decent amenities, its lack of honeymoon acknowledgment and inconsistent service made our stay underwhelming. We were disappointed by the lack of warmth and attention, especially when compared to other experiences we had in Kyoto. We would not return for future stays.
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Chikara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Small, quiet, nice staff
3 nachten verbleven in januari 2025