Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Canata Kyoto





In de omgeving van Nijō-kasteel en Markt van Nishiki ligt Hotel Canata Kyoto, waar je geniet van een bibliotheek. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 131
2 sep - 3 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (Canata, Matsu) laden

Suite (Canata, Matsu)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite (Canata, Sora) laden

Suite (Canata, Sora)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer (King) laden

Deluxe kamer (King)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Gion Kamogawa
Higashiyama
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 8 beoordelingen
De prijs is € 64
15 sep - 16 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Canata Kyoto bevindt zich in Centraal Kyoto, een wijk in Kyoto, en ligt vlak bij een metrostation. Nijō-kasteel en Markt van Nishiki zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Arashiyama Bamboebos en Biwameer. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto.

14-1, Tsuchibashicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0055
In de buurt
- Nijō-kasteel - 6 min. wandelen - 0.5 km
- Shijo-straat - 14 min. wandelen - 1.2 km
- Kyoto Imperial Palace - 17 min. wandelen - 1.5 km
- Markt van Nishiki - 18 min. wandelen - 1.5 km
- Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 1.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 釜座二条丸福 - 4 min. wandelen
- コージー (Cozy) - 2 min. wandelen
- 京宿 いま屋 - 5 min. wandelen
- Imaya Kyoto & Coffee - 5 min. wandelen
- マスサンコーヒーショップ - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Hotel Canata Kyoto
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor babybed: JPY 3300.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Canata Kyoto Hotel
Hotel Canata Kyoto Kyoto
Hotel Canata Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Canata Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Johan Carl Ferdinand
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan Carl Ferdinand
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Kyle
25 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Malu
Reisde met partner
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malu
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
21 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
yuusuke
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuusuke
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hunter
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hunter
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sugimoto
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sugimoto
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Raquel
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raquel
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sean
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sean
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mai
12 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Olaf Arne
Reisde met partner
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olaf Arne
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stella
Reisde met een groep
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stella
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cassandra
Reisde met een groep, Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassandra
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met een groep
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shaunna
Reisde met een groep
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaunna
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lilli
Reisde met partner
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lilli
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
きよみ
Reisde met partner
24 feb 2025
きよみ
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
17 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met een groep
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Thanh
Reisde met partner
9 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Thanh
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chikara
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chikara
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met partner
4 feb 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
3 nachten verbleven in januari 2025