Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel ALZA KYOTO





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer (Deluxe) laden

Comfort Twin kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een zetelbed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, hoek laden

Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een zetelbed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Pillowtop
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op de stad, hoek laden

Premium Twin kamer, uitzicht op de stad, hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op de stad laden

Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op de stad
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Pillowtop
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, hoek laden

Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive Twin kamer, uitzicht op de stad laden

Executive Twin kamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Comfort Double Room laden

Comfort Double Room
Alle foto's voor Superior Double Room With Gion City View laden

Superior Double Room With Gion City View
Alle foto's voor Comfort Twin Room laden

Comfort Twin Room
Alle foto's voor Superior Double Room with Kamogawa River View laden

Superior Double Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Double Room With Kamogawa River View laden

Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Kamogawa River View laden

Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View laden

Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Gion City View laden

Corner Premium Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Executive Twin Room with Gion City View laden

Executive Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Deluxe Comfort Twin Room laden

Deluxe Comfort Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 22 beoordelingen
De prijs is € 730
21 aug - 22 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel ALZA KYOTO bevindt zich in Gion, een wijk in in Kyoto, en ligt vlak bij een metrostation en aan het wandelpad langs de rivier. Samurai Kembu-theater en Museum voor Moderne Kunst Kahitsukan in Kyoto zijn culturele hoogtepunten, maar bezoek ook enkele opmerkelijke bezienswaardigheden van het gebied, zoals Gion Tatsumi Bridge en Yasaka-altaar. Ook Machikado Minaport en Kyoto MINAMIZA-theater zijn zeker een bezoekje waard.

3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
In de buurt
- Pontocho-laan - 1 min. wandelen - 0.2 km
- Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
- Yasaka-altaar - 7 min. wandelen - 0.6 km
- Markt van Nishiki - 8 min. wandelen - 0.7 km
- Kiyomizu Temple - 19 min. wandelen - 1.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- EL TESORO - 1 min. wandelen
- 農家野菜 ふたご家 - 2 min. wandelen
- 力餅 - 1 min. wandelen
- The Common One Bar Kyoto - 2 min. wandelen
- Loto Coffee - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 2860 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel ALZA KYOTO
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
MARIO
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pramode
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pramode
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Genaro
Reisde met een groep
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genaro
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carmelo
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmelo
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mariya
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariya
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sal
10 jul 2025
Sal
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shahrokh, SEATTLE
5 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shahrokh
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dana, Washington
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
R
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
R
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Esther, Singapore
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Esther
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mery
17 jun 2025
Mery
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth, Torrance
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Randy
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randy
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Susan, Kailua Kona
Reisde met partner, Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Adelaide, Twyford
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adelaide
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
12 mei 2025
Sophie
4 nachten verbleven in mei 2025