Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL KYOTOLOGY





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King with Private garden) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King with Private garden)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin laden

Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed (King) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed (King)
7,0 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, bad (King) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, bad (King)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

672-6, Honkawaracho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0963
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Oakwood Hotel Oike Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 879 beoordelingen
De prijs is € 46
19 aug - 20 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL KYOTOLOGY Hotel
HOTEL KYOTOLOGY Kyoto
HOTEL KYOTOLOGY Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL KYOTOLOGY
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
17 apr 2025
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Xuan
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xuan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Agnes
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnes
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Prestyn
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prestyn
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anderson
25 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anderson
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner, Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
11 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Andrea
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Haruki
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Farhan
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farhan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pengxiang
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pengxiang
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Astrit
11 apr 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice on the outside bad on the inside
Astrit
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dwight, Beavercreek
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dwight
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
8 apr 2025
Michael
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Clint
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clint
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyoto stay.
Jeff
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hendrick
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hendrick
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yayoi
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yayoi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ANDREA
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANDREA
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
25 feb 2025
Michael
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mingchung
21 feb 2025
Mingchung
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Priscila Thaís
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay!
Priscila Thaís
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Thea
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thea
2 nachten verbleven in januari 2025