HOTEL ECCLESIA
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor HOTEL ECCLESIA





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Gratis extra futonmatras
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Gratis extra futonmatras
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Gratis extra futonmatras
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 248 beoordelingen
De prijs is € 150
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23 Nishinokyo Nagamotocho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8421
Over deze accommodatie
HOTEL ECCLESIA
Gelijkaardige accommodaties

La'gent Hotel Kyoto Nijo
La'gent Hotel Kyoto Nijo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 249 beoordelingen
De prijs is € 54
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting ge ïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 13 jaar.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL ECCLESIA Hotel
HOTEL ECCLESIA Kyoto
HOTEL ECCLESIA Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL ECCLESIA
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Lee
6 nov 2025
Lee
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
masakazu
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
masakazu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peggy
13 jul 2025
Peggy
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Megan
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Rachel
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Amarshi
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Amarshi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Filipe
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Filipe
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joannie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joannie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SeokJeong
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SeokJeong
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Eri
11 apr 2025
Positief: Personeel en service
Eri
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Deyanira, Monterrey
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deyanira
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amparo
30 mrt 2025
Amparo
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
?????
24 mrt 2025
?????
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HYUNCHEOL
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HYUNCHEOL
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
masakazu
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masakazu
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
KO
31 dec 2024
KO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lizbeth Karina
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lizbeth Karina
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kellen
14 dec 2024
Kellen
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SAUL
Reisde met familie
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo
SAUL
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Rhodora, KISSIMMEE
Reisde met familie
12 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhodora
8 nachten verbleven in december 2024

















