Genji Kyoto, a Member of Design Hotels
Hotel aan het wandelpad langs de rivier met een 24-uurs receptie en een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Genji Kyoto, a Member of Design Hotels





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 189
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden (Garden) laden

Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden (Garden)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe kamer (Garden) laden

Deluxe kamer (Garden)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Suite (Garden) laden

Suite (Garden)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe kamer (City) laden

Deluxe kamer (City)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Premium kamer (City) laden

Premium kamer (City)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Studio (City) laden

Studio (City)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer (River) laden

Superior kamer (River)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe kamer, balkon (River) laden

Deluxe kamer, balkon (River)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Suite, balkon (River) laden

Suite, balkon (River)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden, balkon (River) laden

Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden, balkon (River)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Smart-tv
Een apart bad en aparte douche
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 442 beoordelingen
De prijs is € 89
22 jul - 23 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

shimogyo-ku hasidono-cho362-3, Kyoto, kyoto, 6008113
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Kyoto
Hilton Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 206 beoordelingen
De prijs is € 226
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 3740 voor volwassenen en JPY 3740 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Genji Kyoto
Genji Kyoto, Of Design Hotels
Genji Kyoto a Member of Design Hotels
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels Hotel
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels Kyoto
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Genji Kyoto, a Member of Design Hotels
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten



Robin
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert, Vancouver
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Deirdre, Fairfield
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deirdre
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaodong
Reisde met familie en kleine kinderen
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaodong
8/10 – Goed
Tick Lun
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tick Lun
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diana
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Galina
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Galina
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genji met expectations




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yusuke
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yusuke
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
JOOHYUN
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOOHYUN
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
marie-christine
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
marie-christine
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Suguru
Reisde met familie
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suguru
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Clay
Reisde met familie
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clay
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
MAKOTO
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Kin wing
15 feb 2024
Kin wing
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ah fan
14 feb 2024
Ah fan
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Chengyu, Bellevue
Reisde met partner
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chengyu
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Marcus
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcus
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Gregory
Reisde met familie
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
2 nachten verbleven in oktober 2023