APA Hotel Kyoto Ekihigashi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 59
4 jan - 5 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (King Bed, for One Guest)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(93 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer (King Bed, for Two Guests)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(47 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Twin kamer, niet-roken (A)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(39 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Twin kamer, niet-roken (B)

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, niet-roken (Connecting)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 8
  • 4 twijfelaars

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Higashishiokojicho, 552-1, Kyoto, Kyoto, 600-8216

In de buurt

  • Kyototoren - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kyoto Station Building - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Tempel Higashi Honganji - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 11 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 1 min. wandelen
  • Station Gojo - 10 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪イノダコーヒ - ‬2 min. wandelen
  • ‪立のみ いなせや - ‬2 min. wandelen
  • ‪チファジャ 京都駅前店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪麺屋 聖 京都駅前店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪京を味わう個室空間 うぐいす - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

APA Hotel Kyoto Ekihigashi

Hotel vlak bij Kyototoren
APA Hotel Kyoto Ekihigashi bevindt zich dicht bij Sanjusangen-do-tempel en To-ji-tempel en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en een automaat
  • Rookvrije accommodatie en een lift
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief het behulpzame personeel, de algehele staat van de accommodatie en de locatie
Kamervoorzieningen
De 400 kamers zorgen voor volop comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Toiletten met elektronische bidets, bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 2.000 voor volwassenen en JPY 1.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Apa Kyoto Ekihigashi Kyoto
APA Hotel Kyoto Eki Higashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi Hotel
APA Hotel Kyoto Ekihigashi Kyoto
APA Hotel Kyoto Ekihigashi Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij APA Hotel Kyoto Ekihigashi?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij APA Hotel Kyoto Ekihigashi?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij APA Hotel Kyoto Ekihigashi van één nacht voor twee volwassenen op 4 jan. 2026 min. € 59,17, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij APA Hotel Kyoto Ekihigashi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij APA Hotel Kyoto Ekihigashi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat APA Hotel Kyoto Ekihigashi?

Dit hotel ligt in Shimogyo, op 15 minuten wandelen van Kyototoren en Sanjusangen-do-tempel. Ook To-ji-tempel en Markt van Nishiki liggen op 3 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Gojo is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over APA Hotel Kyoto Ekihigashi

8,8

Uitstekend

9,2

Netheid

9,0

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

8,8

Milieuvriendelijkheid

9,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 623 van 1079 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 322 van 1079 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 1079 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 1079 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1079 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Aydin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was netjes en schoon
6 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Achraf

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel cleans once every three days. On the third day I came back after a long day in the burning sun. My room wasnt cleaned, even though I was assured by a worker in this hotel that my room would be cleaned. It took 5 calls with staff to come op with some 'solutions'. The first solution was that I should move to another room. I was tired after a long day and I had alot of stuff in my room. I didnt have energy nor the time for this. The second solution was that they would 'clean' my room. This would take 30 minutes. I had to move out, completely exhausted, to come back to a room that wasnt even properly cleaned. They didnt even offer me ANY compensation for the inconvenience. No breakfast, no money back nothing. I spent the entire week in APA hotels, first in Osaka and then in Kyoto. Never again!
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op loopafstand van station Kyoto. Personeel is zoals in heel Japan vriendelijk maar niet bovengemiddeld. De kamer is netjes maar aan de kleine kant. Met twee personen kan er één persoon tegelijkertijd de koffer open hebben. De andere koffer is opgeslagen onder het bed. Badkamer is niet gelijkvloers elke keer moet je een cabine instappen om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan. Airco werkt prima op de kamer en de televisie met gratis films (ook in het Engels) was een leuke toevoeging.
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel

Prima hotel, redelijke prijs, met alle voorzieningen, grote kamer, schoon, en recht tegenover centraal trein en bus station van Kyoto met alle verblndingen. Ideaal.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was awfully compact.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

George

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for convenience in Kyoto. It is a budget hotel, so the room is extremely small as well as the bathroom. But the cost is reasonable.
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

tinu anand

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Automated check in process is irritating and the rooms/bathrooms are super small
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

GEETANJALI

Positief: Voorzieningen
Very good
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Amir

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, really close to the Kyoto station and clean. Very friendly staff.The restaurant looks beautiful but the food is no good. It looks italian but tasteless.
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

KENJI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅にも近くて便利ですし、お風呂や朝食も満足です
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場もありゆっくりできました
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

マサル

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Thuy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice service, beautiful hotel. However, it could be a little warm in the room. Great otherwise.
6 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

??

Reisde met partner
部屋に無料の水が 2人で宿泊したのに1本しかなかった
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jeffray

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfortable, staff very friendly and helpful. Location is good for easy access to train
5 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Akihiko, KomoroCity

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
受付の対応は少しわかりにくかったですが、部屋の清掃は行き届いていました。
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Clean room, kind staff and close to the train station.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jerry, Shelby

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was spotless and the staff was outstanding. Check-in was a breeze. The breakfast was awesome and the spa and open baths were amazing. The location was excellent 5 minutes from Kyoto Station. Would definitely recommend to anyone staying in Kyoto.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jim

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Brandon

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is clean, spacious and service at the hotel is great!
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

???

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン前とチェックアウト後にスーツケースを預かっていただき助かりましたー スタッフの対応も○ アパホテルならではの大浴場はやっぱり良いですね
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

WENZHONG

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Gregory

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No real check-in assistance - staff mostly standing around with iPads. No assistance with difficulty in using automatic machine and no assistance moving suitcases from check in area to elevator despite obvious need for help. Dedicated table for Sagawa (luggage courier) was good.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Keiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2回目の宿泊です。駅から近いし、次回もここに泊まります。
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Roselyn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are respectful. Very clean room
2 nachten verbleven in oktober 2025