Bliss Boutique Hotel
Art deco hotel met gratis parkeerplaatsen in Centraal District, Johor Bahru
Fotogalerie voor Bliss Boutique Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Design kamer (Boutique) laden

Design kamer (Boutique)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Alle foto's voor Design kamer (Deluxe) laden

Design kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Design eenpersoonskamer, geen ramen (Standard Queen) laden

Design eenpersoonskamer, geen ramen (Standard Queen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Design kamer, geen ramen (Standard Twin) laden

Design kamer, geen ramen (Standard Twin)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Design eenpersoonskamer (Designer Super Single)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Design kamer (Family)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Design kamer (Family)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Design suite
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

50 Jalan Jaya, Taman Maju Jaya, Johor Bahru, Johor, 80400
Over deze accommodatie
Bliss Boutique Hotel
Gelijkaardige accommodaties

G5 Hotel & Serviced Apartment
G5 Hotel & Serviced Apartment
- Airconditioning
- Zakelijke services
- Wasservice
- Schoonmaakservice
7.2 van 10, Goed, 142 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 50.00 per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 15 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bliss Boutique Hotel
Bliss Boutique Hotel Johor Bahru
Bliss Boutique Johor Bahru
Hotel Bliss Boutique
Bliss Boutique Hotel Hotel
Bliss Boutique Hotel Johor Bahru
Bliss Boutique Hotel Hotel Johor Bahru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bliss Boutique Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 mrt 2020
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Lim
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lim
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Lim
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
STAY IS GOOD
Lim
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Lim
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lim
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Fuijtus
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fuijtus
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Larry
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Larry
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Jon
Reisde met familie
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay in Autumn Tales
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Lim
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lim
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geno
Reisde met partner
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geno
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
TEH
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
TEH
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
TeoMing
13 apr 2019
Positief: Personeel en service
TeoMing
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Xiao wei velina
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xiao wei velina
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Winston
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Winston
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kevin
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good ideal boutique hotel
Kevin
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019

