Renaissance Residences Oahu Honolulu
Luxe hotel met 2 restaurants en 2 buitenzwembaden
Fotogalerie voor Renaissance Residences Oahu Honolulu

VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Waikiki Beach Resort
Waikiki
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 2.741 beoordelingen
De prijs is € 519
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1390 Kapiolani Blvd, Honolulu, HI, 96814
Over deze accommodatie
Renaissance Residences Oahu Honolulu
Gelijkaardige accommodaties

Renaissance Honolulu Hotel & Spa
Renaissance Honolulu Hotel & Spa
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 321 beoordelingen
De prijs is € 253
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bestemmingstoeslag: USD 48 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer USD 5–50 per persoon
- Valetparkeerkosten: USD 59 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor extra bed: USD 100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen jonger dan 16 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Renaissance Residences Oahu Honolulu
9,0
Fantastisch
9,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lorris Del
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorris Del
7 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Dean
Reisde met familie en kleine kinderen
1 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dean
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Taku
29 sep 2025
Taku
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuyuki
23 sep 2025
Yasuyuki
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Josh
15 sep 2025
Josh
12 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MATTHEW
10 sep 2025
MATTHEW
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Huilan
10 sep 2025
Huilan
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Miyu
Reisde met familie en kleine kinderen
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeanette, Granada Hills
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeanette
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
VALERIE
Reisde met partner
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VALERIE
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SHIOMI
20 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIOMI
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vi
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shannon
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shannon
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Carol
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Carol
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Donghyeong
14 aug 2025
Donghyeong
4 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
IRIE
14 aug 2025
IRIE
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa M
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa M
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Christina
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Paul
9 aug 2025
Paul
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Motoharu
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Motoharu
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Natsumi
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsumi
5 nachten verbleven in juli 2025

















