Terras

Beoordelingen van Thon Hotel Bristol Stephanie

4 out of 5
Thon Hotel Bristol Stephanie
Avenue Louise 91-93, Brussels

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 701 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 261 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1012 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf voor city trip
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 23 mei 2024
Beste Jolanda,Hartelijk bedankt voor uw review.Wij lezen met plezier dat ons hotel heeft kunnen bijdragen aan een fijne city trip en dat alles geheel naar wens was.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Wesley Langerak, General Manager

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar.
Goede locatie op loopafstand van de meeste Brusselse bezienswaardigheden. Parkeergarage onder hotel is ideaal al is het in en uitrijden wel een kleine uitdaging. Kamer, bar, fitness strak en zeer netjes, maar voor de sauna moet je het niet doen (klein). Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was ons te duur.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 28 feb 2024
Beste Marcel,Hartelijk dank voor deze beoordeling.Het doet ons goed te horen dat u genoten heeft van onze gunstige locatie en onze nette faciliteiten, waaronder de kamer, bar en fitnessruimte. Uw complimenten over het vriendelijke en behulpzame personeel zijn zeer gewaardeerd. We begrijpen dat onze sauna aan de kleinere kant is, maar we hopen dat de nabijheid en kwaliteit van onze andere voorzieningen, zoals de volledig uitgeruste fitnessruimte en ons recent gerenoveerde receptiegebied, hebben bijgedragen aan een comfortabel verblijf. Wat betreft het ontbijt, bieden we een voordeliger optie aan buiten de standaard ontbijtprijs, die we hopen dat u in de toekomst zult overwegen.Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groet,Wesley Langerak, General Manager

10/10 – Uitstekend

Rawaa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Wesley Langerak, Directeur général op 20 feb 2024
Cher hôte,Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous recevoir à nouveau très prochainement. Cordialement,Wesley Langerak, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Crésus

7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Wesley Langerak, Directeur général op 15 feb 2024
Cher hôte,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Wesley Langerak, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 31 jan 2024
Dear Ahmed,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in ensuring our guests have a memorable experience with us.We would love to welcome you back on another occasion. Kind regards,Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Maurits

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 22 dec 2023
Beste Maurits,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 4 dec 2023
Beste MichelleHartelijk bedankt voor uw fijne review.Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.Hartelijke groeten,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pamela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk onthaald door Paloma aan de receptie en Guillian Heerlijk ontbijt Nette kamer, goed bed De sfeer in het hotel straalt rust uit en je voelt je persoonlijk benaderd en welkom We komen graag terug
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 28 nov 2023
Beste Pamela,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.We zijn verheugd te horen dat u een warm welkom heeft ervaren door onze collega's Paloma en Guillian. Het doet ons goed dat ons ontbijt met een uitgebreide selectie aan warme en koude gerechten naar wens was. Uw complimenten over de netheid van de kamer en het comfort van het bed worden zeer gewaardeerd, aangezien we veel waarde hechten aan de kwaliteit van de slaap van onze gasten met onze hard of zacht microvezel kussens en matrassen.We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

frans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We kregen een upgrade kamer, groot, veel licht, raam kan open, apart toilet, groot bed, badkamer met dubbele wastafel, bad en douche, grote tv, fijn zitje, helemaal top ! Niet supermodern, maar gewoon goed! Heel vriendelijk en behulpzaam bij de receptie.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 14 nov 2023
Beste Frans,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de upgrade naar een grotere kamer, met veel licht en een comfortabel bed. Het is fijn om te weten dat u de badkamer met dubbele wastafel, bad en douche ook op prijs stelde. Onze kamers zijn inderdaad ruim en goed uitgerust om aan de behoeften van onze gasten te voldoen.Daarnaast willen we u bedanken voor uw vriendelijke woorden over ons receptiepersoneel. We streven ernaar om al onze gasten een warm welkom en een uitstekende service te bieden tijdens hun verblijf.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Youri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 13 okt 2023
Dear Youri,Thank you for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be a pleasure to have you return in the future. Best regards,Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Doreen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 18 aug 2023
Beste Doreen,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 14 jul 2023
Beste Mohammad,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Brigitte

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 4 jul 2023
Beste Brigitte,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Prettige dag,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

M.Grace

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 19 jun 2023
Beste Grace,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Groetjes!Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Sevim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel schoon en net hotel. Kamer met mooi uitzicht. Ontbijt erg lekker.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 2 mei 2023
Beste Sevim,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat de kamer naar wens was en dat het ontbijt jullie heeft gesmaakt.We verwelkomen we jullie een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groeten,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deluxe kamer is heel ruim, het bed gigantisch (2M breed?) en comfortabel. De IR sauna is ook een aanrader. Douchen in het bad is wat minder... Wel 1 punt van kritiek wat de TV betreft: 50 kanalen, maar geen enkel Vlaams station, terwijl de 3 Nederlandse kanalen er wel op staan. En bij de radio wel VRT zenders vermeld, maar die werkten niet... In Brussel lijkt me dit dan toch een bewuste en zielige keuze om Vlaamse content te weren. Ik ben verre van een flamingant, maar dit vind ik heel grof.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 19 okt 2022
Beste Tom,Dank u voor uw feedback.Het doet ons plezier om te lezen dat jullie genoten hebben van de ruime en comfortabele luxe kamer. Ook fijn dat jullie genoten hebben van de sauna. Jammer dat het bad niet helemaal jullie ding was. Bedankt voor jullie feedback over de TV kanalen, wij proberen inderdaad een internationaal gamma aan te bieden, inclusfief Disney (Vlaams) NPO1, NPO2 & NPO3 (Nederlands). Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en hebben jullie verder genoten van jullie kamer en jullie verblijf.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 10 okt 2022
Beste gastHartelijk dank voor deze hoge score!We zijn heel blij dat u zo van uw verblijf hebt genoten.Vriendelijke groet,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hamidreza, De Meern

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 2 jan 2023
Beste Hamid,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groet en een prettige jaarwisseling,Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Said

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are big enough for a family of 3 or 4 kids. the room was clean and open. the distance to the center grootmarkt is approx 30 minutes walking time. in my opinion to long walk. . breakfast outside the hotel is too far. no or minimum bakeries surrounded the hotel. best is to have the breakfast in the hotel. the breakfast of 19 euro per person is too expensive. if this was reduced to 10 or 12 euro will be better. parking costs are 20 euro for 24hrs in the parking garage of the hotel. Overall great experience
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 11 mei 2022
Dear Saïd, Thank you for sharing your feedback concerning your recent stay. We are delighted you had an enjoyable stay in our spacious room and appreciated our high standards. We feel we offer a wide range of quality food items at breakfast for a competitive price and we apologise that you were not satisfied in this regard. However, we value your feedback and be assured your comments have been noted. We hope to welcome you back. Best wishes, Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thonable great!
Een weekend even tussenuit met het gezin. Wij hebben ons verblijf zeer aangenaam ervaren met uitstekend locatie, vriendelijk personeel en net hotel.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 22 apr 2022
Beste John, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat onze ligging voor u perfect was en dat onze schoonmaak en gastvriendelijkheid naar wens was. Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Jeremy Hillegeer, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 19 mrt 2022
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. Aarzel niet om ons te wijzen op verbeterpunten. Prettige dag, Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mona

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer. Heel netjes en schoon. Prijs kwaliteit verhouding klopt. Enige minpunt voor mij persoonlijk was het matras die te hard was. Locatie is heel fijn.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 12 jan 2022
Beste Mona, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We zijn verheugd dat we met onze goede prijs-kwaliteitverhouding en schone kamers bijgedragen hebben aan een aangenaam verblijf. Spijtig dat het matras niet helemaal aan uw wensen voldeed. We begrijpen dat elke gast dit anders ervaart, maar hopen dat u desondanks genoten heeft van een goede nachtrust. We ontvangen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groeten, Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kaoutar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De medewerkers waren erg klantgericht!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 7 jan 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in . Vriendelijke groeten en een gelukkig 2022 gewenst, Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 20 okt 2020
Beste gast, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Prettige dag, Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Anonymous, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service
We had a nice stay. The fact that we were allowed to check out very late (18h) was a plus. Breakfast was very nice. Too bad there was no menu. You could ask what you wanted but it's a bit difficult when you don't know what to choose from. Service was great! Very spacious and neat room. The only downside is that the room can't be ventilated enough. The infrared sauna was also a nice experience, only the view of passing guests taking the elevator is rather annoying. Also the fact that you can not take fresh air when you come out of the sauna is a drawback. In general it was a nice stay with friendly and service-minded staff!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 4 sep 2020
Dear Anonymous, Thanks for taking the time to review your stay at our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay. Your kind words about our team members are much appreciated as we try to make sure all our guests have the best experience possible. Regretfully our window cannot be opened for security reasons, however we do have air airconditioning throughout the hotel to refresh the circulating air. Thank you for raising the issue at breakfast, which has had to be slightly altered to follow the new health measures in place, and we will be taking this into consideration, we appreciate your feedback. We would love to welcome you back in the future. Best wishes, Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 14 jan 2020
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Nogmaals bedankt ! Hartelijke groet, Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met zeer ruime kamers op een perfecte plek
3 nachten geboekt. Bij aankomst kregen we een gratis ap grade naar een grotere (45 m2) kamer. Standaard kamers zijn met 30 m2 ook al ruim. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. De ligging aan het begin van de Louisalaan is perfect. Een groot aanbod aan leuke winkels en restaurants zijn in de directe omgeving te vinden. Voordeel is ook dat de omgeving (Elsene en St Gilles) weinig toeristisch is, maar vooral door de brusselaars wordt gebruikt.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Onneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De grote kamer was ok en zoals altijd is het ontbijt top!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 17 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bedankt voor uw fijne review. Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw kamer en dat het ontbijt gesmaakt heeft. We hopen u dan ook nog eens te mogen ontvangen in de toekomst. Vriendelijke groeten, Jeremy Hillegeer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie grote kamer in een goede buurt
toen ik om een rustige kamer verzocht, kreeg ik een upgrade naar een mooie grote kamer aan de zijkant achter
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 9 feb 2019
Beste Jan Bedankt voor deze mooie recensie! Goede service en optimaal comfort vinden wij zeer belangrijk. We zijn dan ook blij dat u tevreden was met de upgrade van uw kamer! Wij ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel! Jeremy Hillegeer, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel!
Breakfast was varied for a European hotel. The room was very spacious even for three people like us. The hotel is close to shops and public transportations.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jeremy Hillegeer, General Manager op 1 jan 2019
Dear Guest, Many thanks for your positive review. We are very glad that you were pleased with your accommodation. The comfort of our guests is of the utmost importance to us, so your positive feedback is truly rewarding. We appreciate your mention of our location and we are happy that this was convenient for you. It would be a pleasure to have you return on another occasion. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jeremy Hillegeer, Directeur général op 17 dec 2018
Dear guest, Thank you for the good rating. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel om te verblijven
Net hotel in een nette buurt. Gastvrij en behulpzaam.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Christine Lear – Delord op 20 aug 2018
Dear Sir, Thank you very much for the very nice comments you have published on Hotels.com following your recent stay at the Thon Hotel Bristol Stephanie. It is always a pleasure for us to receive such positive comments from our guests. Looking forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, we remain, Yours Sincerely, Christine Lear – Delord Personal Assistant to the Area Director

10/10 – Uitstekend

Robbie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff fantastic food highly recommend
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Julian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant hotel but bathroom style and finishes were a little dated (shower leaked onto bathroom floor). Not sure if it really deserves it’s number 1 rating though there was nothing wrong and it was a reasonable price.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great sized rooms and really appreciated the room upgrade. The room was a bit dark and the shower seemed to leak but other than that it was really good.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay at the Thon Hotel! Front desk was very helpful and rooms are quite spacious. The hotel is located in a type of "design district" with walkable access to all the luxury stores but also quite close to La Grande Place square (20-25 minute walk). I would definitely recommend this hotel.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Antonio, San Diego

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, Directeur général op 23 mei 2024
Cher Antonio,Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Wesley Langerak, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great desk staff. Room featured a large furnished private terrace with fabulous views. Extraordinary. Really small elevators.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 20 mei 2024
Dear Brian,Thank you for taking the time to share your experience with us.We are delighted that you found our desk staff to be great and that you enjoyed the large furnished private terrace with its fabulous views. These aspects of our hotel are indeed among the highlights we are proud to offer.We regret that you found our elevators to be on the smaller side. Rest assured, their size is designed to ensure efficient maintenance and safety within the building structure.We hope to welcome you back in the future for another extraordinary stay at Thon Hotel Bristol Stephanie.Warm regards,Wesley Langerak, General Manager

8/10 – Goed

ana lilia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Se encuentra bien ubicado, es un hotel viejo pero se encuentra conservado Debería haber más limpieza adentro del hotel y en la entrada
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 18 mei 2024
Dear Martin,Thank you for your positive review, we appreciate it.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be a pleasure to have you return in the future. Best regards,Wesley Langerak, General Manager

8/10 – Goed

Arash, sammamish

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we had some room type and AC noise issue but i give it 4 , defiantly not a 5 star hotel
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 18 mei 2024
Dear Arash,Thank you for sharing your point of view.We are delighted to hear that you found our rooms impeccably clean and were pleased with the overall condition of the hotel, as well as the service and room amenities. These are areas we pride ourselves on and continuously strive to maintain to the highest standards.We regret to hear about the issues you faced. Our team is dedicated to ensuring our guests have a comfortable stay, and we apologize for any inconvenience these aspects may have caused. We are constantly reviewing guest feedback to enhance our accommodations and services. It is reassuring to know that despite these concerns you had a pleasant stay.We aim to deliver exceptional quality and comfort that our guests expect and deserve.We hope to welcome you back. Best wishes,Wesley Langerak, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ben

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 15 mei 2024
Beste Ben,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over onder andere de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Wesley Langerak, General Manager

6/10 – Redelijk

Joshua

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Check in said 2pm but room wasn’t ready until 5pm. Bag was lost in the bag drop but was eventually found. The bag was moved to a different room. There was no bin in the main room either only a bin in the bathroom. Apart from that bed was very comfy and spacious room. And good location
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 18 mei 2024
Dear Joshua,Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay.We are delighted to hear that you found the comfort and spaciousness of our beds to your satisfaction, and that our convenient location met your expectations, ensuring a positive aspect to your stay.We strive to ensure every guest's arrival is smooth and seamless, and we apologize for any inconvenience caused. Additionally, we are addressing the absence of a bin in the main room, as our aim is to always provide a stay that is both comfortable and convenient for our guests. Rest assured, we have taken your comments into account in order to enhance our guest experience.It is gratifying to learn that you appreciated the overall comfort and generous size of our rooms. This is a testament to the high standards we aspire to maintain at Thon Hotel Bristol Stephanie.We hope to welcome you back. Best wishes,Wesley Langerak, General Manager

10/10 – Uitstekend

Adrian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Easy transportation. The rooms are large and roomy, something very unexpected at a city hotel.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, General Manager op 13 mei 2024
Dear Adrian,We thank you for this kind review.We aim to provide a memorable experience with our high standards and quality service and are delighted that we met your expectations.We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience.We would love to welcome you back on another occasion. Kind regards,Wesley Langerak, General Manager

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atención. Muy recomendable.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wesley Langerak, Director general op 7 mei 2024
Estimado Juan,Comentarios de este tipo nos animan a seguir adelante y mejorar día a día.Es con gran satisfacción que le agradecemos su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Quedamos a la espera de su pronto regreso. Un cordial saludo,Wesley Langerak, Director general

10/10 – Uitstekend

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024