Exterieur

Beoordelingen van Novotel Brussels City Centre

4 out of 5
Novotel Brussels City Centre
Rue De La Vierge Noire 32, Brussels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 532 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 350 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Luc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan te raden voor een we Brusselen
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 18 mrt 2024
Beste Luc,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.We zijn verheugd te horen dat u de netheid van onze kamers en de staat van ons hotel waardeert. Het is voor ons een erkenning van de dagelijkse inspanningen van ons team om een hoogwaardige service te bieden. Onze housekeeping zorgt dagelijks voor een grondige schoonmaak en ons hotel wordt goed onderhouden, wat blijkt uit uw score van 100% voor de hotelconditie. We merken dat u onze service ook positief beoordeelt, en we streven er altijd naar om deze ervaring voor al onze gasten te optimaliseren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Martinus

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 13 mrt 2024
Beste Martinus,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Great
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 27 feb 2024
Dear Joseph,Thank you for this great review.We're thrilled to hear that our central location was ideal for your visit and that you found the room cleanliness and hotel condition to be impeccable. It's also fantastic to know that the comfort of your room met your expectations, as we strive to provide a restful environment for all our guests.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pau Han

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 28 dec 2023
Beste Pau,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pieter

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
super!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 7 nov 2023
Dear Pieter,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are thrilled to hear that you had a super stay with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service.The entire team look forward to the pleasure of seeing you again on a future occasion. Best wishes,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Marie-Ch

Positief: Personeel en service
Moet opgefrist worden.
Ok, maar ‘onfrisse’ kamers, waarschijnlijk te wijten aan het vasttapijt.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 27 jun 2023
Beste Marie,Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor uw feedback.Fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf had maar wij betreuren het dat de kamer niet helemaal voldeed aan uw verwachtingen. Mocht u nog een keertje langskomen, aarzel dan niet ons uw ervaring nader toe te lichten.We verwelkomen u een volgende keer heel graag terug!Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

6/10 – Redelijk

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok hotel
Pricy hotel at a good location. Rooms are adequate but nothing special. Breakfast is ok but very expensive. Bar area is too hot.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 12 jun 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to review your stay.While we are pleased you enjoyed your overall stay and found our location convenient, we're sorry to hear that our rates weren't exactly what you had been expecting. We do try to keep our prices as competitive as possible but special events, occupancy and even the time of the year may cause them to fluctuate.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

An

Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 7 mrt 2023
Beste An,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

6/10 – Redelijk

Marleen, St Job in t Goor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De airco was niet voelbaar in de kamer. Raam openzetten was niet mogelijk owv het lawaai. Maar het was echt te warm in de kamer.
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 7 nov 2022
Beste gast,Bedankt voor uw feedback.We vinden het spijtig dat de temperatuur van uw kamer niet naar wens was. We hopen dat u desalniettemin een plezierig verblijf had!Met vriendelijke groet,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Arend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt midden in het centrum, alles op loopafstand, het personeel is vriendelijk en behulpzaam 1 minpuntje parkeren
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 20 aug 2022
Beste Arend,We danken u voor uw feedback.Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons hotel heeft inderdaad geen eigen privéparking, maar er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar in de onmiddellijke nabijheid van het hotel. Ons receptieteam staat altijd klaar om u hier over te informeren. We vinden het fijn dat alles voor de rest naar wens was.We hopen dat uw verblijf verder aangenaam was en dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.Vriendelijke groeten,Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Rieneke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 4 aug 2022
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Hartelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie midden in het centrum. Kamers waren noice proof. Prima verblijf gehad-
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 29 mrt 2022
Beste Patricia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons team dankt u voor de lovende woorden die u voor hen overheeft. Graag tot een volgende keer! Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Venkata

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Closer to public transport, freindly staff, Quick checkin and Checkout process. Breakfast range coul dhave been better.
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 3 mrt 2022
Dear Venkata , We appreciate your candid feedback. We appreciate your kind mention of our team's service. This encourages us to continue to maintain the high standards of service we set ourselves. Please rest assured that we have noted your comment concerning breakfast, and we are always open to suggestions from our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

EVGENY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 18 jan 2022
Beste Evgeny, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Wij zijn opgetogen te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in een van onze nette kamers. We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw! Met vriendelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Monique

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig en goed verblijf samen met mijn gezin. De ligging is perfect, winkelstraat op loopafstand en 2 metro stations op loopafstand. Parkeren is iets verder, maar goed te doen. Zeer vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 18 jan 2022
Beste Monique, Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Jammer echter dat u de parkeerprijs te duur vond. De parking is inderdaad betalend, maar zo staat uw auto veilig geparkeerd. Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Jasper

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Goede locatie met lekker zwembadje.
Hotel is perfect gelegen, dicht bij het centrum maar ook gemakkelijk te bereiken per auto. Parkeren was in een garage in de buurt, kost wel 25 euro per dag. Hotel beschikt over een klein zwembad, perfect om met de kinderen even te zwemmen. Ook zat er een heerlijk stoombad bij. De kamer zelf ziet er niet erg modern meer uit. De wc stonk echt enorm naar plas (kamer 622). Het ontbijt was erg lekker.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 11 jan 2022
Beste Jasper, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat we u konden bekoren met ons lekker ontbijt en de gunstige ligging van ons hotel. Jammer dat u wat minpuntjes heeft ondervonden in de kamer. Wij noteren uw opmerkingen en zullen die doorgeven aan het onderhoudsteam. Aarzel een volgende keer zeker niet om zulke problemen te melden aan de receptie, dan zoeken wij met plezier naar een oplossing. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Esmeralda

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 11 jan 2022
Beste Esmeralda, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jasmien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn hotel met een centrale ligging. In de buurt genoeg restaurants en op loopafstand van het centrum.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 8 jan 2022
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Leuk dat uw verblijf bij ons een absoluut succes was! Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerst
Het was een zeer goed verblijf
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 2 jan 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden! Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Robert de

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 2 jan 2022
Beste Robert, Wat leuk dat u deze enthousiaste reactie met ons deelt. Fijn dat u ons zo'n mooie score geeft. Laat ons gerust weten wat er beter kon, zodat wij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Met vriendelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

6/10 – Redelijk

GIOVANNI

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel lawaai door stampen op de vloer boven ons,breakfast room overvol(corona??????),kamer goed,dranken in frigo gratis ,veel koffue gelegenheden
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 29 dec 2021
Beste Giovanni, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het verheugt ons dat we met het comfort van uw grote kamer konden bijdragen tot een aangenaam verblijf. Spijtig dat u last had van geluidshinder. U had daar gerust melding van mogen maken, dan hadden wij een oplossing gezocht. Wat betreft het ontbijtruimte, deze kan enkel betreden worden door mensen met een Cocid-Safe-Ticket (dat bij check-in werd gescand) en afstand bewaren is om deze reden niet meer verplicht in de ontbijtzaal. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jozef

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Súper hotel!
Goed gelegen hotel,netjes en heel ruime kamers!!vlakbij kerstmarkt. Gaan er zeker nog terug!
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 21 dec 2021
Beste Jozef, Wij danken u hartelijk voor uw positieve feedback. Wat fijn dat u tevreden was over de ruime, nette kamer! Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

F.P.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Novotel
Het is niet de eerste keer dat wij hier hebben geslapen. Het hotel ligt op een goede locatie en is prima. Je weet wat je krijgt als je bij Novotel boekt; ik vind dat plezierig. Dit hotel is ook zo. Vriendelijke mensen, goede locatie, goede kamers.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 11 dec 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Ons team dankt u voor het compliment. Tot weerziens. Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Samouil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verrblijf
We mochten eerder inchecken dan de vermelde tijd(wat wij fijn vonden). Bed ligt heerlijk, alleen een minpunt over de kamer is dat er geen smart tv was waardoor we niks op konden kijken qua youtube, netflix enz. Over de zwembad gesproken, mocht hij wat dieper zijn😒 voord de rest was het prima verblijf
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 13 nov 2021
Beste Samouïl, Bedankt voor uw feedback. Ons team vindt het fantastisch dat u zo tevreden was met de service. Spijtig dat u ook minpuntjes heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Damon

2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 26 okt 2021
Beste Damon Jan, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ruud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accommodatie, goede voorzieningen. Kamer was te warm ondanks airco
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 29 okt 2021
Beste Ruud, Bedankt voor uw feedback. Uw verbeterpunt over de temperatuur is genoteerd, daar gaan we mee aan de slag. We hopen dat uw verblijf bij ons verder geheel naar wens is geweest. Hartelijke groet, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Jc van

Reisde met familie
Prima hotel met wellness erg leuk voor de kinderen
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

J. van der

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Het personeel bij ontvangst mag wel wat vriendelijker zijn. En wat meer uitleg te geven van bijvoorbeeld het keycart in de lift gebruiken voor het gebruik. Kamer was netjes. Ontbijt-Buffet was goed maar te duur voor wat je krijg.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 6 okt 2021
Beste Van, Vriendelijk bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat het ontbijt u kon bekoren maar vinden het jammer dat u ook een minpuntje noemt. We bespreken uw feedback intern. Hopelijk was uw verblijf verder geheel en al naar wens. We hopen dat uw verblijf verder aangenaam was en dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

Noah

2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 24 nov 2021
Beste Noah, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hotel was oké, kamer was schoon. Dames bij de receptie erg onvriendelijk, kortaf, ik had een avond ervoor al een bericht gestuurd voor het reserveren vd zwembad, is niks mee gedaan , wilde ze ook niet naar kijken. Locatie vh hotel prima, alleen kom ik hier niet terug vanwege de klant onvriendelijkheid
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 17 aug 2021
Beste gast, Bedankt voor uw recensie. Allereerst onze oprechte excuses voor uw ervaring met ons personeel. Gastvrijheid heeft onze hoogste prioriteit en we betreuren het ten zeerste dat u dit niet zo heeft ervaren. We zullen dit bespreken met het team om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Fijn dat u de ligging heeft gewaardeerd. We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon en netjes. Hotel ligt in het centrum. Er zijn genoeg restaurants in de buurt.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 12 aug 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat leuk dat u genoten heeft van uw kamer en de vriendelijke bediening. Ons team dankt u voor het compliment. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn dat onze kamer al klaar was, lang voor we officieel konden inchecken. En dat we onze bagage dus al gewoon in de kamer konden achterlaten. En wat een uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. 🙂
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 21 jul 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Brussel en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Graag tot een volgende keer! Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

8/10 – Goed

J.W.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel en we mochten weer in het restaurant ontbijten. Kamer netjes, welnoudere tv waarvan de externe aansluitingen niet werkten.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

An

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CITY trip
Perfect stay except vert limited Corona prof breakfast ( in a bag, no terras). Small but cosy new pool.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Kobus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Berny, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel. Was samen met kinderen. Jammen door covid was niwt mogelijk bad te gebruiken
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij beschrijving van aankoop kamer stond erbij diep bad, dit was er niet dus was wel heel jammer. Voor de rest goed.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Mooi hotel. Klein zwembad. Kamer was netjes. Het bed was uitstekend.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging. Aanrader voor mensen die Brussel willen bezoeken
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima verblijf gehad. mooie kamer + lekker ontbijt
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima ligging in het centrum alles dichtbij. Alleen slecht parkeren. Ontbijt vond ik tegenvallen. Kom hier al jaren maar wordt steeds minder
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
hotel is good but Bad customer service
As a regular customer (i stay at this hotel at least 12 times a year) I asked for a late checkout of 1 hour which the front desk easily declined by saying its fully booked without checking. Immediately I checked the hotels.com website for availability the same day and I Could easily book up to 5 rooms which means the hotel is not fully booked at all. Very sad to see this level of service while the hotel is very good.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Marc UYTTERHOEVEN, General Manager op 6 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your valuable review. We regret that we weren't able to provide you with a late check-out on this occasion, I can confirm that this was because of availability on that date. We would like to clarify that intermediate websites do no hold our immediate availability status, the rooms showing will have been on a request basis and would not have been available to be confirmed. We are sorry for any inconvenience caused. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Best wishes, Marc UYTTERHOEVEN, General Manager