Hotel De Kommel
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Voeren
Fotogalerie voor Hotel De Kommel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kommel 1, 's Gravenvoeren, Voeren, 3798
Over deze accommodatie
Hotel De Kommel
Gelijkaardige accommodaties

Landgoed Altenbroek
Landgoed Altenbroek
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 12 beoordelingen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 30 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in België. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kommel Voeren
Hotel Kommel
Kommel Voeren
Kommel
Hotel De Kommel Hotel
Hotel De Kommel Voeren
Hotel De Kommel Hotel Voeren
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel De Kommel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Els
Reisde met een groep
9 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Els
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
19 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albert
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Eric
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
jan
19 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jan
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ronny
19 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronny
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Ans, Barendrecht
2 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader, ook als je een beetje verwend bent.
Ans
10/10 – Uitstekend
Pierre
Reisde met familie
6 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Séjour
Pierre
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Riza
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riza
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Simon
12 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
laurent, vitré
14 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
