Geheel appartement
Grandouce Nishi-Tengachaya
Appartementen met keukens, vlak bij Spa World
Fotogalerie voor Grandouce Nishi-Tengachaya





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior appartement, 1 slaapkamer, niet-roken, keuken laden

Superior appartement, 1 slaapkamer, niet-roken, keuken
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Familie appartement, 2 slaapkamers, niet-roken, keuken laden

Familie appartement, 2 slaapkamers, niet-roken, keuken
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 110
30 okt - 31 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-1-37 Matsu, Nishinari, Osaka, Osaka, 557-0034
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Wonder At Stay-Tengachaya-
The Wonder At Stay-Tengachaya-
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 14 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft aangegeven dat er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grandouce Nishi Tengachaya
Grandouce Nishi-Tengachaya Osaka
Grandouce Nishi-Tengachaya Apartment
Grandouce Nishi-Tengachaya Apartment Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grandouce Nishi-Tengachaya
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met familie
6 jan 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 sep 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
20t
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
AIMI
22 aug 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
また来ます
AIMI
7 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
masakazu
Zakenreiziger
27 jul 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
masakazu
4 nachten verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
MASAHARU
27 jun 2020
Negatief: Comfort kamer
MASAHARU
7 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
mie
Zakenreiziger
21 mei 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
mie
10 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
YOSHIFUMI
10 mei 2020
YOSHIFUMI
2 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 apr 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
施設は大変良く快適です。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
HITOSHI
Reisde met familie
17 feb 2020
Negatief: Netheid
HITOSHI
15 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Feel like home

Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Wai
Reisde met familie
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wai
5 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
HARUKA
19 nov 2019
HARUKA
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
JIA CHUN
Reisde met een groep
28 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JIA CHUN
4 nachten verbleven in oktober 2019










