ZZZleepandGo MXP

Capsulehotel bij de luchthaven in Ferno met een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ZZZleepandGo MXP

Eenvoudige eenpersoonskamer (Capsule - Public Bathroom in Apt) | Gratis wifi
Eenvoudige eenpersoonskamer (Capsule - Public Bathroom in Apt) | Gratis wifi
Interieur
Interieur
Luchtfoto

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Eenvoudige eenpersoonskamer (Capsule - Public Bathroom in Apt)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Malpensa 2000 Terminal 1, Aereoporto Malpensa, Ferno, VA, 21010

In de buurt

  • Volandia Museo del Volo - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Ruïnes van Castelnovate - 8 min. rijden - 6.3 km
  • Sant'Antonio Abate-ziekenhuis - 12 min. rijden - 12.5 km
  • Safaripark - 19 min. rijden - 14.2 km
  • Bogogno Golf Resort - 30 min. rijden - 34.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Terminal 1 Luchthaven Milaan-Malpensa - 10 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Malpensa (MXP) - 3 min. lopen

Restaurants

  • ‪Davide Oldani Cafè - ‬4 min. wandelen
  • ‪Motta - ‬9 min. wandelen
  • ‪Lufthansa Business Lounge - ‬2 min. wandelen
  • ‪Sala Monteverdi VIP Lounge - ‬7 min. wandelen
  • ‪Starbucks Malpensa - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

ZZZleepandGo MXP

Capsulehotel bij de luchthaven
ZZZleepandGo MXP heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en geldautomaat/bankservice
  • Een 24-uurs receptie, een lift en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij ZZZleepandGo MXP bieden volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Gemeenschappelijke badkamers met badkuipen of douches
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Italiaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gemeenschappelijke badkamer

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 20.00 uur; inchecken kan tot: 08.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 08.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Houd er rekening mee dat deze accommodatie een capsuleaccommodatie is en geen standaard hotel. Beddengoed wordt verstrekt, maar dekens niet. De openbare badkamers van het ziekenhuis in de buurt zijn beschikbaar.
Deze accommodatie heeft geen receptie. Je kunt inchecken en toegang tot je capsuleaccommodatie verkrijgen door het mobiele telefoonnummer in te voeren dat je na het boeken hebt gekregen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 15 december t/m 15 januari betaal je EUR 0.50 per persoon, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 16 januari tot 14 juli betaal je EUR 0.50 per persoon, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 15 juli tot 31 augustus, EUR 0.50 per persoon, per nacht
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 september tot 14 december, EUR 0.50 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

ZZZleepandGo MXP Inn Ferno
ZZZleepandGo MXP Inn
ZZZleepandGo MXP Ferno
ZZZleepandGo MXP Ferno
ZZZleepandGo MXP Capsule Hotel
ZZZleepandGo MXP Capsule Hotel Ferno

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ZZZleepandGo MXP?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent ZZZleepandGo MXP voor parkeren?

Bij ZZZleepandGo MXP zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij ZZZleepandGo MXP inchecken?

Inchecken kan vanaf: 20.00 uur; inchecken kan tot: 08.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij ZZZleepandGo MXP uitchecken?

Je dient om uiterlijk 08.00 uur uit te checken.

Waar staat ZZZleepandGo MXP?

Dit capsulehotel in Ferno ligt op 3,1 km van Volandia Museo del Volo en op 4,5 km van Ticino Vallei Natuurpark. Ook Ruïnes van Castelnovate en Castello Visconti di San Vito liggen op 10 km afstand. Station Terminal 1 Luchthaven Milaan-Malpensa ligt op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over ZZZleepandGo MXP

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 38 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

ANTONELLA

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo schermo non funzionava e non rendeva possibile la gestione interna della cabina. Per spegnere la luce ho dovuto contattare l'assistenza, ma non sono riusciti a risolvere il problema allo schermo. Di conseguenza, per tutta la notte abbiamo avuto il tettuccio aperto e lo schermo in panne. Esperienza terribile e stiamo ancora provando ad ottenere un rimborso. Expedia poco collaborativo.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Ashley

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Hard to find

I arrived early hours in the morning at 3am with no no instructions on where to find the pods or no signs up to where to go and not anything open to ask anyone spent 45 minutes walking around I did find a cafe that open up with with broken English she pointed me in the right direction. The touch screen was broken so could not turn the lights off and it was very very noisy cannot get any sleep
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yasuhisa

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
正しいパスワードで解錠できなかった。
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un po’ cara, ma molto comoda se non ci sono i mezzi
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Debra

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location. It is located in the airport so it is noisy— to be expected. Contrary to advertising, there are no sheets. Just a torn rubber coated mattress.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Antonia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dont throw your money away

Dont bother wasting your money sleeping here. Neither the door or the window worked , texted them and they said there is nothing they can do and to send a complaint email but no one replied back. Hotel.com didn’t help with a refund either and told us to talk to the hotel. Trust me there would be no difference between sleeping on the floor in the airport or in this capsule.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Baye

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

0/5 Do not recommend

I could not even access the capsule. I spoke with the agent and she did not seem knowledgeable about the check in process because she kept trying to have me troubleshoot in ways that were not even possible with the system. She tried to change the check in phone number and it still did not work. Eventually, she told me to just "walk away and try again later". I ended up having to go to a totally different hotel. I contacted Hotels.com for a refund and it was denied because they state that the hotel doesn't have record of me calling them for assistance. I have now emailed the hotel with a screenshot of the WhatsApp phone call record. Hotels.com unhelpfully explained it was a nonrefundable reservation - but in that case I expect to be able to actually access the capsule. Save yourself the effort and lost money, pay a little more for a professional hotel near the airport, not the capsule.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abdul Jameel

1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kei

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Nikol

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommend at all!

The hotel is self check in. No staff there. I encountered the password issues and the help desk hotline is not 24/7 that I only could stay in the airport without rest. I left message in the official website and no one answer yet. The check in time start at 8 pm, when I found there was no way I could sleep in the hotel it was too late for me to go back city to find the alternative!
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O ecrã no interior da cápsula estava avariado, não permitindo desligar as luzes no interior nem fechar o teto, tive que dormir com a luz ligada a noite toda e a ouvir todo o ruído no exterior à cápsula, tendo sido uma noite muito mal dormida.
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

jose

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Dani

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Practic but noisy

It's really practic and good idea this kind of places inside the airport, but in Malpensa is put in a wrong place: noisy, with people messing around during all the night, and also speaking close to your capsule and It's not insonoritzate. Positive thing, is to have a Whatsapp number to resolve your check-in problems.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

De Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Maria Carla

1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Leonardo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Utile se funzionasse

Non funzionava il touch screen interno quindi le poche ore di riposo sperate non sono arrivate perché con la il riflesso in faccia
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Francine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As cápsulas não estão em funcionamento, em virtude da pandemia. Reservei, paguei e não usufruí.
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Complicated check-in and noisy but decent sleep

You need your phone number to check-in through a screen... but it did not work! The "hotel" doesn't have after-hour customer service, so I ended up calling hotels.com which told me to use a different phone number (never heard before!) as a chek-in code. Why wasn't this included in the confermation email? Moreover: decent hotel pod in a noisy point at the airport (close to the bathroom), and no noise insulation.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comodissimo con un volo al mattino presto. La capsula é spazioso e il letto non é male
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Luis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

PESIMA ELECCION

Fatal. Ubicación bulliciosa, fue imposible dormir. Calor excesivo dentro de la cápsula. No lo recomiendo a nadie.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

letteria antonia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Yoshinori

Positief: Netheid

英語かイタリア語でのやり取りができないならチェックインできないリスクあり

チェックインのやり方のメールが来るとのことだったが最後まで知らされなかった。入口で画面に従って携帯の番号を入れたが認識されずスタッフに電話で連絡したところHotels.comを通した予約だどたまに起こることらしく代わりの番号を教えてもらい漸く入れた。あと深夜に近くで床の張替え作業をしていて非常にうるさかった。
1 nacht verbleven in juli 2019