Cesar Resort & Spa

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 buitenzwembaden en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Cesar Resort & Spa

Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Poolbar
Uitzicht vanuit de kamer
Vergaderruimte

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Spa

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Loft

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • 62 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Familie appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
  • 70 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden en 2 eenpersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Luxe suite

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
  • 41 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Route de l'Ourika, Zone Touristique de l'Agdal, Marrakech, 40000

In de buurt

  • Avenue Mohammed VI - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Tuinen van Agdal - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Le Grand Casino de La Mamounia - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Oasiria Water Park - 5 min. rijden - 3.3 km
  • Jemaa el-Fnaa - 6 min. rijden - 5.5 km

Lokaal vervoer

  • Centraal Station Marrakesh - 12 min. rijden
  • Marrakech (RAK-Menara) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bo Zin - ‬2 min. rijden
  • ‪Nouba - ‬18 min. wandelen
  • ‪Boucherie Hammoud - ‬7 min. rijden
  • ‪Adam Park Hotel - ‬11 min. wandelen
  • ‪Dar Soukkar - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Cesar Resort & Spa

Hotel met een luxe stijl niet ver van Avenue Mohammed VI
Overweeg een verblijf bij Cesar Resort & Spa en geniet van een gratis lokaal ontbijt, een poolbar en een dakterras. Trakteer jezelf op een gezichtsbehandeling, een lichaamsbehandeling of een body wrap bij het wellnesscentrum ter plaatse. Vergeet niet te genieten van Marokkaanse gerechten bij het restaurant ter plaatse. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • 2 buitenzwembaden en een binnenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een babysitter/kinderoppas (toeslag) en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een kluis bij de receptie, massage- en behandelingsruimtes en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Cesar Resort & Spa bieden volop comfort met luxe beddengoed en (laptop)kluisjes, naast leuke voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Arabisch, Engels, Frans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt met lokale gerechten beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.30 uur
  • 2 bars/lounges
  • Een bar aan het zwembad
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Binnenzwembad
  • Bubbelbad
  • Piano
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Binnenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages in de kamer
  • Spa dagelijks geopend
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 etage
  • 1 gebouw
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MAD 550.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: MAD 1200.00
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): MAD 1200.00
  • De stad heft de volgende belasting: MAD 26.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MAD 200 per kamer (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: MAD 550.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 00000000
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cesar Marrakech
Cesar Resort
Cesar Resort Marrakech
Cesar Resort Spa
Cesar Resort & Spa Hotel
Cesar Resort & Spa Marrakech
Cesar Resort & Spa Hotel Marrakech

Veelgestelde vragen

Beschikt Cesar Resort & Spa over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en 2 buitenzwembaden.

Zijn huisdieren welkom bij Cesar Resort & Spa?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Cesar Resort & Spa voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Cesar Resort & Spa inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Cesar Resort & Spa uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Cesar Resort & Spa een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MAD 200 per kamer.

Waar staat Cesar Resort & Spa?

Dit luxe hotel ligt in Agdal, op 10 minuten wandelen van Tuinen van Agdal en Avenue Mohammed VI. Jemaa el-Fnaa ligt op 4,5 km.

Beoordelingen over Cesar Resort & Spa

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 111 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 111 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 111 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 111 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 111 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marc, Oisterwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Leuk en kleinschalig

Prima hotel gelegen buiten de hectiek van de oude en nieuwe stad die je met taxi voor een paar euro kunt bereiken. Taxi's zijn er ruim voldoende. Dakterras gezellig maar klein met slechts 4x ligbed en beiden zwembaden niet verwarmd. Kwaliteit van Wifi verbinding mag beter. Vriendelijke, zorgzame medewerkers. Kwaliteit en prijspeil lunch goed. Ontbijt eenvoudig maar wel goed. Wij zaten in rustige periode om lekker te relaxen en daar voldeed het prima aan. Management dient nog wel stap te zetten om de volle 5 sterren waard te zijn. O.a. iets meer keuze in TV zenders, kwaliteit Wifi, welkom-info map op kamer en consequent zijn in dagelijkse taken zoals water-koffie bijvullen. Zeker een aanrader voor verblijf zonder kinderen.

8/10 – Goed

Warda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

gaelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Bien sauf l’isolation

Bon séjour, hôtel bien situé. Petit déjeuner au top, très bon accueil Le seul défaut l’isolation des chambres!!! On entend tout jusqu’au réveil de la chambre voisine
4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avions craqué sur cet hôtel pour ces 3 piscines, la piscine chauffée rien à dire, la piscine extérieur gelée, et la piscine sur le toit fermée pour travaux et c'est bien dommage, du coup pas de sky bar pour passer la soirée tranquil
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleines Boutiquehotel! Nettes Personal! Sehr große Räumlichkeiten
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accueil, personnel très serviable, la chambre 4 face a la piscine piscine était superbe et très propre Rien à dire a part merci
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Marie, Orleans

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons retrouvé des fourmis dans le lit la première nuit
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Room was not available upon arrival and hotel was fully booked. Poor management
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Jude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Les chambres étaient parfaites. Le reste des infrastructures très très moyen. Le petit déjeuner très peu varié. Le service un peu lent. L’emplacement Moyen. Cher pour la prestation de service.
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dans l’ensemble, très propre - chambre faite tous les jours
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was lovely, they upgraded our room Upon arrival free of charge. The staff were friendly and helpful, the food was great too however the restaurant area was really dark. The indoor pool was my favourite part of the hotel however the hamam service was not that great I would recommend to go out of the hotel maybe to a different spa if you are looking for hamam service. The hotel was not too far from malls or the old city markets, also Marrakech’s most popular club 555 is five minute drive away. Was definitely a pleasant stay would recommend to friends and family.
4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Alessia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Tarandip

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Nice hotel, service needs to be improved

Nice hotel, service could have been better for a five star hotel. The rooms are nice and clean, and the hotel is next to a great mall. Apparently they off a free shuttle service to the airport but when asked about this they said no.
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Hübsches Hotel in Marrakesch

Wir waren zwei Nächte im Cesar und wurden schon sehr positiv bei unserer Ankunft damit überrascht, dass wir upgegradet wurden. Wir durften in einer der Junior Suiten übernachten, die wirklich sehr schön war. Man hatte viel Platz und alles war sehr sauber. Das war wohl darauf zurückzuführen, dass allgemein nicht viele Gäste in dem Hotel waren. Das Hotel an sich hat uns gut gefallen, allerdings hat man überall gesehen, dass einiges mal wieder erneuert werden müsste. Vom Design her war es eher modern eingerichtet, nicht so traditionell und orientalisch wie die Riads in der Medina. Aber auch sehr schön auf seine Art. Das Personal war an sich nett, aber uns hat etwas die Herzlichkeit gefehlt. Was uns aber besonders gefallen hat, war die Aufmerksamkeit an meinem Geburtstag. Wir hatten einen mit Rosen geschmückten Frühstückstisch und das Hotel hat sogar einen Kuchen mit Beschriftung besorgt, der sehr sehr lecker war. Sehr aufmerksam! Die Lage war leider nicht so besonders. Es ist recht weit außerhalb und man kann nicht viel in der Umgebung unternehmen. Uns hat das aber nicht gestört, da wir extra dort waren um uns zu entspannen und den Spa Bereich in Anspruch zu nehmen.
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Cj

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I came here for our honeymoon and had the WORST experience. Upon arriving, we were put in the wrong room (standard) when we purchased an executive suite. We paid double for a room for our special week, only to be extremely disappointed. Which is NOT OKAY!! No coffee for coffee maker, and mini bar basically empty. As for management, knowing we had a flight in about 2 hours, the manager held us back from our taxi on our way to the Airport, purposely. We were pulled out to pay “extra tax fees” which was also included within our booking, which the staff then refused our cards purposely with the ONE card machine they have, begging for the cash instead. We had ran through 5 of our cards that were JUST used to purchase food ten minutes prior, meaning it was a machine problem. Management Also tried charging us for drinks we had bought from outside (bottles and Carona’s) when they don’t even sell them within the hotel or minibar! they tried so hard to charge us for every cup they found in our room. We had no choice but to call home to America to find another form of payment. Food is terrible and I got extremely sick, staff is SLOW. You won’t get a waiter or your bill/check unless you ask, no one will approach you at all. Also, If you are a young couple, everything closes before midnight as well. Never will be returning again. I do not recommend if you want the true Moroccan experience or a good hotel experience for the matter. I would not call this a resort.
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

UP, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic boutique hotel

Super friendly staff, nothing was too much trouble, great food and wine at good prices. Rooms were spacious and very clean. can’t wait for my next visit
4 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Clifton

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible experience

They overbooked and I spent HOURS trying to sort it out. Still not sorted and I was charged for a room I never stayed in. They propert is basically a club for a young owner who does not care about customers. DO NOT STAY HERE! zero stars.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top!

Alles tiptop, kann ich gerne weiterempfehlen!
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Nice small hotel but service should improve

The hotel is pretty small which makes it perfect to relax by the pools (there are two). Drinks are food at the bars were really good, however the service wasn't great. They take a very long time to take orders, serve, etc. and often we had to chase them as it felt that they had forgotten our orders.
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Alexandra , Wien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top Hotel

Haben zu zweit 6 Tage in Marrakech verbracht und uns im Cesar Hotel sehr wohl gefühlt. Große wunderschön eingerichtete Zimmer, jeden Tag Bettwäsche Wechsel, die Mitarbeiter an der Rezeption waren sehr bemüht, haben uns geholfen mit Infos über die Stadt, Restaurants Reservierungen, Taxis, usw. Schöner Spa Bereich, natürlich mit Hammam Angebote und andere Behandlungen, angemessenen Preisen. Habe selber vor unsere Reise in den Bewertungen gelesen, dass die Bedienung im Restaurant langsam sei, ja aber nicht langsamer als sonst woanders in Marrakech, wir haben das in jedem Lokal oder Restaurant erlebt, es ist eine andere Kultur und nicht so zackig wie bei uns. Würden wieder kommen und empfehlen das Hotel weiter.
6 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un peu à l'écart de la médina, besoin d'y aller en taxi Terrasse du matin agréable, mais en bordure de route, et survolée par les avions
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

chouquette, paris

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Chambre correcte. Accueil satisfaisant. Étage bruillant, les voisins de chambre (Saoudiens et Quataris et leurs connaissances d'un soir ou deux) ont été très bruillants durant les deux premières nuits de notre séjour, jusqu'au changement de chambre proposé par le personnel compréhensif de la réception de l'hôtel. Le rez-de-chaussée était très calme, normal, pas occupé par la même clientèle. Hôtel plutôt réservé pour une clientèle festive, mais pas trop pour ceux qui veulent trouver du calme et de la sérénité ou qui voyage avec un bébé.
4 nachten verbleven in oktober 2017