Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Windmill





The Windmill ligt vlak bij Clapham Common en biedt gasten een tuin, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 175
inclusief belastingen en toeslagen
8 sep - 9 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Gilbert Hotel Kensington, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™
Centrum van Londen
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Receptie 24/7
- Extra bedden/wiegen
7.8 van 10, Goed, 151 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Clapham Common South Side, Clapham, London, England, SW4 9DE
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 17.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Windmill London
Windmill Hotel London
Windmill London
The Windmill London, England
The Windmill Hotel
The Windmill London
The Windmill Hotel London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Windmill
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, leuk, gezellig hotel. Dichtbij metro
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
K van Beek, Driebergen
25 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede bedden, schone kamer en goede service
K van Beek
8/10 – Goed
Jan, Antwerpen
7 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel met goede verbinding met de stad
Jan
10/10 – Uitstekend
Ben
25 mei 2025
Ben
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Linda
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
29 apr 2025
Lee
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Michelle
29 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Philippa
26 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Philippa
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Really good but light refit needed for bathroom
Stéphanie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Astra
27 feb 2025
Astra
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
alberto
Reisde met partner
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alberto
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
lisa
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
6 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Paul
Reisde met partner
24 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Paul
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jennifer
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tim
Zakenreiziger
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tim
13 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Theresa
31 okt 2024
Theresa
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Veng
30 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
It’s ok




Veng
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
4 nachten verbleven in oktober 2024