Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OYO Kings Hotel





Dicht bij Russell Square en Brits museum ligt OYO Kings Hotel, waar gasten onder andere kunnen genieten van een gratis continentaal ontbijt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

The Gilbert Hotel Kensington, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™
Centrum van Londen
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Receptie 24/7
- Extra bedden/wiegen
7.8 van 10, Goed, 151 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36-37 Argyle Square, London, England, WC1H 8AL
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
OYO Kings Hotel Hotel
OYO Kings Hotel London
OYO Kings Hotel Hotel London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OYO Kings Hotel
Beoordelingen
6,4
6,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jakob
23 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homeless Shelter
Jakob
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Jakob
20 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homeless shelter
Jakob
2 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
steven
17 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
steven
5 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 apr 2020
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Jeffrey
17 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
R
17 mrt 2020
Negatief: Comfort kamer
R
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Kaci
Zakenreiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reat location, room for improvement
Kaci
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Emilia
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell med bra läge

Emilia
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Anna
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Palmer’s
Anna
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Julie
7 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient and cheap
Julie
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Daniel
Zakenreiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
H, Paris
2 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
H
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Christine
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit hôtel entre 2 gares pour un week-end
Christine
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
William
Zakenreiziger
19 feb 2020
OYO Kings Hotel
William
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
kathleen
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent for the price
kathleen
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Samantha
10 jan 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room needs attention
Samantha
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Nerea
Reisde met een groep
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nerea
6 nachten verbleven in december 2019