Henley House Hotel
Victoriaanse accommodatie met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Henley House Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Small Double) laden

Tweepersoonskamer (Small Double)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency London Stratford
Stratford
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 164
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

30 Barkston Gardens, Earls Court, Kensington, London, England, SW5 OEN
Over deze accommodatie
Henley House Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Oliver Plaza
Oliver Plaza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.016 beoordelingen
De prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De creditcard die wordt gebruikt tijdens het boeken, dient dezelfde te zijn als de creditcard die bij het inchecken wordt overlegd. Als je de reservering vooruitbetaalt met een bedrijfscreditcard, dien je vóór aankomst de reservering extra te bevestigen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Henley House
Henley House Hotel
Henley House Hotel London
Henley House London
House Henley
Henley Hotel London
Henley House Hotel London, England
Henley London
England
Henley London
Henley Hotel London
Henley House Hotel Hotel
Henley House Hotel London
Henley House Hotel Hotel London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Henley House Hotel
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
9,2
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dirkje
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirkje
8/10 – Goed
Anke
Reisde met familie
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anke
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Lars
Zakenreiziger
5 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
4 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Wouter
2 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MISERABEL HOTEL MET SLECHTE SERVICE
Wouter
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good hotel for a fair price
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Naomi
28 nov 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel, moderne kamers, lekker ontbijt.
Naomi
3 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
shana, zoersel
2 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
shana
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephane
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephane
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anne
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Mary
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Mary
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vigdis
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vigdis
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MOTOKO
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOKO
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
david, san mateo
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sandra
5 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Irina
24 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Irina
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Vigdis
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vigdis
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Francesco, Sarconi
Zakenreiziger
21 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Francesco
1 nacht verbleven in september 2025

















