Berjaya Eden Park London Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Victoriaanse accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Berjaya Eden Park London Hotel

Uitzicht vanuit de kamer
Ingang binnen
Restaurant
Exterieur
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premier tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Klassieke eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Premier vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Premier driepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Premier Twin kamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Klassieke vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Klassieke driepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Premier eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Premier tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 3 Twin Beds

Classic Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Classic Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Quadruple Room

  • Max. aantal: 4
  • 1 Queen Bed and 2 Twin Beds

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Classic Single Room

  • Max. aantal: 1
  • 1 Twin Bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
35-39 Inverness Terrace, Bayswater, London, England, W2 3JS

In de buurt

  • Kensington Gardens - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Hyde Park - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • Kensington High Street - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Marble Arch - 4 min. rijden - 2.0 km
  • Oxford Street - 5 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Bayswater Underground Station - 2 min. wandelen
  • London Paddington Station - 15 min. wandelen
  • Heathrow Airport (LHR) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪MEATliquor - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bayswater Arms - ‬2 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Taza Sandwich - ‬2 min. wandelen
  • ‪Four Seasons - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Berjaya Eden Park London Hotel

Hotel vlak bij Hyde Park
In de omgeving van Kensington Gardens en Kensington Palace ligt Berjaya Eden Park London Hotel, waar je geniet van een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Een lift, hulp bij uitstappen/tickets en een waterkoeler
  • Conciërgeservice, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 110 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkuipen of douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Hindi, Hongaars, Litouws, Maleis, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: GBP 12,50 per persoon
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 1860
  • Rookvrije accommodatie
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van GBP 50 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 12.50 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Pakketten worden niet geaccepteerd en zullen worden teruggestuurd naar de afzender.
Alle gasten dienen een geldig identiteitsbewijs met foto te tonen bij de accommodatie. De accommodatie behoudt zich het recht voor om gasten zonder identificatie te weigeren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Berjaya Eden
Berjaya Eden Hotel
Berjaya Eden Park
Berjaya Eden Park Hotel
Berjaya Eden Park London
Berjaya Eden Park London Hotel
Berjaya London Park Hotel
Berjaya Eden Park London Hotel - United Kingdom England
Hotel Berjaya Eden Park
Berjaya Eden Park London, England

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Berjaya Eden Park London Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Berjaya Eden Park London Hotel?

Vandaag, 2 aug. 2025, kost een verblijf bij Berjaya Eden Park London Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 3 aug. 2025 min. € 121,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Berjaya Eden Park London Hotel voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Berjaya Eden Park London Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Berjaya Eden Park London Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Berjaya Eden Park London Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, op 15 minuten wandelen van Kensington Gardens, Hyde Park en Kensington High Street. Ook Kensington Palace en Royal Albert Hall liggen op 2 km afstand. Bayswater Underground Station ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Queensway Underground Station is het 3 minuten wandelen.

Beoordelingen over Berjaya Eden Park London Hotel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 350 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 241 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 173 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 108 van 1001 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Demi

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel van buiten kant. Alleen van binnen heel oud.
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Clyde

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Veel geld voor weinig kwaliteit.

Geen hotel voor mensen die van een beetje comfort houden. Badkamer was niet veilig als je uit bad wou stappen, gevaar voor uitschuiven. Kuisploeg laat ook te wensen over.
5 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer dichtbij gelegen metrostation Bayswater (ca. 60 m). Gelegen in een mooie buurt en winkelstraat met veel eetgelegenheden, winkeltjes en een park. Hotel was goed, alleen kraakte de vloeren in de gang en op de kamer ontzettend waardoor je wakker kan worden. Ik verbleef in december en de temperatuur op de kamer stond op maximum. Deze kon niet zachter worden gezet, zowel in de kamer als badkamer niet. Misschien dat de kamers vanwege de enkele beglazing anders te koud zijn. Verder prima hotel voor 3 nachten.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ Mooie ligging (centrum, geen verkeersgeluid), prettig personeel, mooi gebouw, nette kamer, niet duur. - Dunne muren, je hoort stemmen en voetstappen.
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic kamers voor een correcte prijs. Goede verbinding naar Londen centrum. Gezellige buurt
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Mr., Amsterdam

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
Room was tidy but small. No bathtube, after two days the room smelled like urine. Elevator is too small ( you can not travel with your luggage in the elevator)
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De lift was kapot, het hotel (op de entree na) is van binnen erg oud. Smal en claustrofobische gangen. Bedden zijn prima, de badkamer leek niet op de foto’s. Badkamers hadden schimmel, we zijn drie keer van kamer gewisseld en elke kamer had ernstige schimmel op de badkamer. Zeker geen aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
De locatie is prima voor een weekendje Londen alleen vonden wij het ontbijt een beetje tegenvallen. Voor een eitje moesten we bijbetalen....
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Michael, Amsterdam

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel stonk, de gangen waren muf, de kamers waren muf, de douche was klein, stonk en zat vol schimmel. Kortom, zeker niet het geld waard.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

G.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Wat verouderde kamers, maar heel erg netjes en schoon. We hebben een prima verblijf gehad.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Prij kwaliteit goed. Goede lokatie. Beetje outdated maar ok.
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Schimmel op de muren, de bedden waren goed, in de badkamer was een piepklein wastafeltje waar jezelf opfrissen bijna onmogelijk was. Kleine kamers en de trappen in het hotel zijn zeer smal. Iedere m2 is gebruikt.....Het personeel was zeer vriendelijk en een stroomadapter kun je lenen tegen 5 euro borg.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geesje, Almere, nl

Positief: Netheid, personeel en service
Een leuk hotel gunstig gelegen in Bayswater. Metrostations in de buurt. Vlakbij Hydepark en in de straat om de hoek volop keuze aan restaurants, supermarktjes met zeer ruime openingstijden.
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Joost, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff, rooms are small but convenient. Location is great
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Julia, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple, but very neat hotel. Comfortably situated near the Kensington Palace and Gardens. Metro nearby. Lovely neighbourhood. Friendly stuff. Pity there is no restaurant at the hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Elmer, Netherlands, Maarssen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Room and bathroom terrible

Very disappointing. Room small, old, and worn out. Matresses worn out, springs clearly felt. Bathroom (washstand and toilet) on 75 by 90 cm !!! Complaints about the room, beds, and bathroom was answered by: no other rooms available. Window could not be opened, after complaint window was open, but could not be closed anymore !!! Breakfast disappointing, not worth the money. If the room had not been paid in advance we had left. Disappointing that Expedia has such bad hotels in its program.
4 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Sharon

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is old and needs a good remodel. I had to leave a $50 deposit in case of damage but there was not anything to damage as old and needed remodeled and or repaired. Toilet barely worked shower was old tub, carpet dirty and walls dirty as well. I only stayed one night or would have left and found somewhere else to stay. Also i was concerned with the electrical lights came on without being turned on. Didnt want to charge my phone for fear it would damage it.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Dana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Berjaya Eden Park London was a great fit for me as a solo traveler. The staff were all helpful and kind, every interaction was professional and friendly. The location worked very well for me, as it was a 1 minute walk from the Bayswater Station and about a 5 minute walk from the Queensway Station. The room did get rather warm because the weather overall was fairly hot, but I appreciated that the room had a fan! Overall, it worked for what I needed and I'd stay here again.
3 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

NATALIA

4 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Julian

Positief: Netheid
Room 210 Outside the window there are ac units that expell hot air that means if you open the window the hot air goes into the room and if you close the window you can't get fresh air. Unbearably hot! The fan helped but only slightly. Staff were great, tried to move us, but we didn't have time, due to commitments.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Frank Thomas

Positief: Netheid, personeel en service
Thank you for a nice stay- I really appreciated that I was able to check in early after a long flight - my room was and kept spotless!!! People at the front desk were very helpful- To the owners of the hotel - you need to freaking up hallways with paint- some wall art in the hallways and in the rooms- my room 301 - not enough lighting need something by the bed -like for reading- I appreciated the fan but it wasn’t enough and it was very warm in my room towards the end of my stay - overall my stay was pleasant- thank you
12 nachten verbleven in juni 2025